Ovatko yleensäkin olleet hyviä juomia? Kokemuksia kaipaisin erityisesti mansikka-margaritasta, mustikasta ja minttukaakaosta! Haussa siis jotain uutta uuden vuoden juominkeihin.
Åttå Drinkerot!
höllöpöllö
3
179
Vastaukset
- Tiskin tällä puolen
Käymisteitse valmistettu lonkero ei koskaan ole hyvää!
- gugguu
vitunmoista kuraa ainakin se mansikkamargarita ja valkovenäläinen, en suosittele! åttå minttukaakaota en ole maistanut, voi olla että tykkään kun minttukaakao menee muutenkin.
Ei maistu valko-venäjä http://www.youtube.com/watch?v=c-kokwLHZpE&feature=related
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.824837- 1882208
- 1321832
- 361649
- 1751455
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj221421Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161401Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3241133- 351126
- 781013