ninnin pikalainan perintätoimisto

NPL OK

soittivat eilen saatavastaan oli tärkeä nuori tyttö
kovaan ääneen uhkaili varattomuuus merkinnällä ja pelotteli käräjillä
ulos otto vie kaiken mitä irti lähtee
etten saisi koskaan omiin nimiin mitään otettua jos he käräjille laittavat
laskunsa
vielä lopuksi sano että ovat tilanteen herroja et sinä
oli puhelimessa kaiutin päällä nii kaverit kuuli ja naapuritkin
parasta kun eivät suostuneet maksu suunnitelmaa mitä ehdotin
vaan olisi pitäny 3 isossa erässä maksaa ja ensimmäinen erä heti

tosi kaukana asiallisesta toiminnasta

38

1764

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 5+13

Nyt voisi kysyä kuka tässä on tyhmä kun on tuommoisesta paikasta lainan ottanut.

• asfae

Sieltä pitää ottaa mistä saa, kun ei enään muualtakaan saa.

• 12+2

Joo juu, jos tilanne on siinä mallissa niin sitten ei kannata täällä rutista jos velkojat omiaan kyselee.

• dsdsdsdsds

taitaa tännekkin vippifirmat ite kirjotella

• Naapurin setä

Niin tai sitten täällä on vielä muutama sellainen jolla on sentään järki päässä.

• pett30

Ninnin Pikalainan perintätoimisto Credit Contact Finland ei ole perintätoimisto rekisterissä, joten heillä ei käsittääkseni ole virallista oikeutta periä perintäkuluja. Kyseinen yritys on itse asiassa vain Ninnin Pikalainan perintätoimisto.

• love advice

tyttö on ollut selvästi haluillaan... katos kun tää joulujen aika on varsinkin naisille ressaavaa kun pitäis kaiken olla niin kukelis onnistunutta myös sillä makuuhuoneen puolella ja sitten se alkaa näkyä höyryissä sekä kaasunaamarin ripustimessa jos ei niin asjat ole ja usein ne ei ole

• pano kalle vaan

kyl mää panen jos vaa haluu.

• Perija

Moi,
      Olen itse perintatoimistossa toissa.

Kenenkaan ei tarvitse uhkailla ketaan. Minulle on ihan sama, maksatko velkasi pois vai et. Ma en siita mitaan provikkaa saa, mun palkka on aina sama.

Se ei ole uhkailua, jos "lyo faktat poytaan". Eli jos et maksa lainaasi, niin siita tosiaankin voidaan laittaa haastehakemus karajaoikeuteen, jossa asia kasitellaan, tuomitaan ja joudut ulosottoon. Totuuden kertominen ei ole uhkailua.

Ja viela, maksusuunnitelma on tehty velallisen pelastukseksi - ei kiroukseksi. Velallisen pitaisi olla kiitollinen mahdollisuudestaan maksaa lainansa pienissa kk-erissa ja hoitaa velkansa pois. On totta, etta maksusuunnitelmassa on omat lisakulunsa MUTTA haastehakemuksen kasittelykulut ovat kymmenen kertaa suuremmat! Eika maksuhairiomerkintakaan ole kovin kiva...
      Ja aina kannattaa valita se pienin paha... :)

Miksi valitat ns. ensimmaisesta erasta? Ensimmainen era pitaa maksaa heti, silla se kertoo siita, etta velallinen sitoutuu maksusuunnitelmaan.

Ja by the way, maksuerien suuruus riippuu ihan jaljella olevan saatavan kokonaismaarasta. Iso summa = isot kk-erat. Se on puhdasta logiikkaa...

Me perintatoimistossa tyoskentelevat olemme asiallisia ja koulutettuja tehtaviimme!

Muista: kun otat lainan, se on maksettava takaisin. Lainan antajat eivat ole hyvantekevaisyysjarjestoja, vaan liiketoimintaansa harjoittavia yrityksia.

• totuus esille

Perijä ei ole perillä aivan kaikesta säännöistä ja ehdoista mitä perintälakiin tulee.

Laittomasti perintää harjoittava yritys ei voi periä ensinnäkään perintäkuluja, vain huomautuskulut. Eikä he voi viedä asiaa oikeudelliseen perintään, koska käräjäoikeus tutkii tarkoin kulut, joita ko. laskusta on peritty.

Minulla oli Ninnin Pikalaina ja Credit Contact Finland peri minulta virheellisesti perintäkuluja vielä sen jälkeen kun olin jo makseanut laskun, eli kaksi kertaa. Lisäksi kuluina tuli maksusuunnitelman teko 30,0e 5,0e huomautuskulut. Kallis homma, mutta olen nyt vienyt asian kuluttajalautakunnan käsiteltäväksi. Katsotaan ovatko kulut laillisia. Tämä tapahtui 20.12.2011.

• mo.p.o
        totuus esille kirjoitti:

Perijä ei ole perillä aivan kaikesta säännöistä ja ehdoista mitä perintälakiin tulee.

Laittomasti perintää harjoittava yritys ei voi periä ensinnäkään perintäkuluja, vain huomautuskulut. Eikä he voi viedä asiaa oikeudelliseen perintään, koska käräjäoikeus tutkii tarkoin kulut, joita ko. laskusta on peritty.

Minulla oli Ninnin Pikalaina ja Credit Contact Finland peri minulta virheellisesti perintäkuluja vielä sen jälkeen kun olin jo makseanut laskun, eli kaksi kertaa. Lisäksi kuluina tuli maksusuunnitelman teko 30,0e 5,0e huomautuskulut. Kallis homma, mutta olen nyt vienyt asian kuluttajalautakunnan käsiteltäväksi. Katsotaan ovatko kulut laillisia. Tämä tapahtui 20.12.2011.

Laitappa sitten tietoa saitko minkälaisen vastauksen, olen meinaan itsekin maksanut noita kuluja. Ja jos niitä ei olis tarvinnu, niin laitan kans asiaa eteenpäin.

• järkeä ja joustoa

Jep , perintätomistot eivät sovi kohuullisia maksueriä, koska on niin tiukka pykälä ja juuri SEN vuoksi monen ovat siinä tilanteessa että tarvitsevat yhden yhdistelmä lainan jolla maksaa nopeasti kaikki pois. Velallinen ajetaan ahtaalle hyvin lyhyessä ajassa , kiitos siitä hitaiden poliitikkojen. Korkojen kiskonta on sanonko mistä olevaa bisnestä, jota ei kukaan katso hyvällä. Normaalien laskujen ja perijöiden toiminnan ymmärrän ja hyväksyn koska se on kohtuullista. Jos ihminen saisi mahdollosuuden maksaa sen minkä pystyy vaikka velkaneovojan vakuudella, niin suomi olisi hyvin paljon parempi paikka sadoille tuhansille ihmisille. ja velkojakin saisi omansa nopeammin kun käräjä ja ulosotto ei vie ensin kaikkea TUPLATEN päältä.

• otaposkeen

miten on mahdollista että on nuin plajon kirjotusvirheitä Ä

• defefffefe

joo näyttää puuttuvan äät ja ööt
        oisko kirjoittaja suomenlahden takaa

• Tyhmät ihmiset

Ei helvetti.. kuka ottaa koiralta pikavippiä :)

• En suosittele

Vuh Vuh... Pikalaina on kuulema latvialaisten rahanpesuyritys. Myyvät kuulema sieltä ihmisten henkilötietoja erilaisille koplille

• NPL OK

vielä tuli 3 maksuvaatimus

ei ne saa käräjille sitä laskuaan ehkä helposti

• tikru&pepekin

Eivät laita käräjille,eivät voi,koska ei ole perintätoimen lupaa Suomessa!!

voi vee "Ninnin pikalainan perintätoimisto" Ei se mikään perintätoimisto oikeasti edes ole! Pelottelevat vaan! Ja ressukat on kusi sukassa noiden "perintätoimistojen" kanssa.

Ei kannata baltialaisilta firmoilta lainata yhtään mitään! Ne eniten kusettavat.

• 11+3

Jos Ninninpikalaina on lisännyt velkaan "perintäkuluja" ne on laittomia, koska he eivät ole perintätoimisto, eivätkä näin ollen voi "perintäkuluja" lisätä. Eli maksaessasi laskua voit surutta jättää nämä "perintäkulut" maksamatta.

• 5+8

Viime vuonna minulle tapahtui samaa. Mies credit contactilla oli todella tyly, vihainen ja uhkaili. Sanoi jatkuvasti ettei se hänen ongelma on jos minä en pysty laskua maksaa. Hän jopa huusi kovalla äänellä ettei hänellä maksetaan tästä kun emme olleet samoilla linjoilla. Todella asiaton "perintä toimisto".

• Igor ja Ninni

Kuulema Igor Inkassolle ovat siirtäneet koirafirmalaiset perintänsä. Kohta on doopermannit ovella ja polvet kanissa.

Igor Inkasso on kamala. Kokemusta on.

• Ninnin piirakka

Et sitte kyselly olisko tuolta mukavalta mimmiltä saanu piirakkaa? Rentouttaa mukavasti ja siihen päälle sitte hyvä sikari. Muista tämä sitten kun Ninni soittelee uudelleen!

• NPL OK

heh ei tullu kysyttyä

nyt jo menny yli kk siitä uhkailusta

yksi muistutus tullu vaa
      haastetta odottelen

• IgorBestInRape2012

Igor ei kysy, se ottaa sulta piirakkaa ja jos sitä ei ole niin sitten suklaakakkua.

• NPL OK

ei vieläkään ole haastetta tullu credit contactilta
      uutena vuotena uhosivat

• Idiotixa?

Ime sitä ninnin pikalainaa. Kuka lainaa koiralta? Idiota?

• ppppppppppkk

mulle kanssa soittelee kaikenlaiset perijät, nyt on UO ssa n 35 000

yhdelle olisiko ollut nanolaina tai joku vastaava sanoin että otetaas nyt uusiksi kun tuo käytös ei nyt ole oikeen kohdallaan. kaveri huusi että on ollut jo 6 kk maksamatta ja hän haluaa eräsuorituksen heti nyt ja kuitin säkhöpostissa.
        sanoin että mulla on uo ssa jo asioita hän huusi niinhän on muillakin. sanoin hänelle että makselen uo hon sen mitä otetaan ja sieltä setä maksaa sille kelle maksaa. sanoin että maksan aina tilipäivänä jollekin velkojalle satasen kaksi. ja se riippuu siitä kuka osaa käyttäytyä siellä päässä. kaveri oli ihan hiljaa vähän aikaa ja kysyi: voisitko maksaa vaikka 50 e kuussa, aloita vaikka 2kk päästä sopiiko se minulle? sanoin ok lähetä laput. maksan tai en se riippuu fiiliksestä maksupäivänä

• 5+13
        ppppppppppkk kirjoitti:

mulle kanssa soittelee kaikenlaiset perijät, nyt on UO ssa n 35 000

yhdelle olisiko ollut nanolaina tai joku vastaava sanoin että otetaas nyt uusiksi kun tuo käytös ei nyt ole oikeen kohdallaan. kaveri huusi että on ollut jo 6 kk maksamatta ja hän haluaa eräsuorituksen heti nyt ja kuitin säkhöpostissa.
        sanoin että mulla on uo ssa jo asioita hän huusi niinhän on muillakin. sanoin hänelle että makselen uo hon sen mitä otetaan ja sieltä setä maksaa sille kelle maksaa. sanoin että maksan aina tilipäivänä jollekin velkojalle satasen kaksi. ja se riippuu siitä kuka osaa käyttäytyä siellä päässä. kaveri oli ihan hiljaa vähän aikaa ja kysyi: voisitko maksaa vaikka 50 e kuussa, aloita vaikka 2kk päästä sopiiko se minulle? sanoin ok lähetä laput. maksan tai en se riippuu fiiliksestä maksupäivänä

Oikein. :D Ittellä kanssa Nanolaina vittuilee vaan, eikä laita ulosottoon, mulla kanssa 15000€ pikavippejä siellä. Kumma ettei viitti laittaa ulosottoon, sieltä saisi omansa pois.

• NPL OK

mulla kanssa ulos otossa

soittivat sieltä nanolainalta en vastannu

onnes on fonecta caller nii näkee mistä soitto tulee
      25 senttiä maksaa ja ilmaset haut siinä

• asdadsasd

nanolainaa perii mulla instrum justitia. Hyvin on saanut sovittua m.suunniteman

• 12+3
        asdadsasd kirjoitti:

nanolainaa perii mulla instrum justitia. Hyvin on saanut sovittua m.suunniteman

Niin?? Nyt olikin kyse siitä että NANOLAINA ei laita ulosottoon vaan yrittää periä itse niitä, soittamalla ja käyttämällä asiatonta kielenkäyttöä jne.. Se että sinä olet tehnyt maksusuunnitelman on aivan eri asia, sinulla ilmeisesti vielä riittää kuukausi tulot maksusuunnitelmien lyhentämiseen. Mutta silloin kun on yli 10000€ edestä ulosotossa niin ei mitään maksusuunnitelmia kannata tehdä minkään velan kanssa, koska talous menee siinä vaiheessa liian tiukille, vaan antaa nekin mennä ulosottoon.

• asdadsasd
        12+3 kirjoitti:

Niin?? Nyt olikin kyse siitä että NANOLAINA ei laita ulosottoon vaan yrittää periä itse niitä, soittamalla ja käyttämällä asiatonta kielenkäyttöä jne.. Se että sinä olet tehnyt maksusuunnitelman on aivan eri asia, sinulla ilmeisesti vielä riittää kuukausi tulot maksusuunnitelmien lyhentämiseen. Mutta silloin kun on yli 10000€ edestä ulosotossa niin ei mitään maksusuunnitelmia kannata tehdä minkään velan kanssa, koska talous menee siinä vaiheessa liian tiukille, vaan antaa nekin mennä ulosottoon.

joojoo, uo:ssa ollaan itekin tässä, mutta tein silti suunnitelman. tiukkaa kyllä tekee, mutta saan sen maksettua tässä kuussa

• pppppppppkk
        asdadsasd kirjoitti:

joojoo, uo:ssa ollaan itekin tässä, mutta tein silti suunnitelman. tiukkaa kyllä tekee, mutta saan sen maksettua tässä kuussa

joo itsellä myös tuo nano on justitian kanssa perinnässä. en ole maksanut mitään ja se nano ukko sanoi että palautui takaisin koska en ole maksanut. kuitenkin lasku joka sieltä tuli oli kirjoitettu ovelaasti : saaja insrun justitia tilinumero oli kuitenkin täysin eri kun justitian, eli kun eivät saa perintä yhtiön kautta maksua alkavat itse suoraan kerjäämään. jos ne haluaa/pystyy maksaan niin ok. mutta silloin kannattaa säilyttää kuitit ja kun on maksanut kaiken pois PITÄÄ tarkistaa justitialta että ovat ottaneet sen pois perinnästä. on nimittäin kokemusta siitäkin että maksat suoraan velkojalle mutta tieto ei menkään peritäyhtiölle asti. ja jos on maksusitoumuksia joka suuntaan voit maksaa vaikka tuplasti, ,,,

• Urpot hirteen

Ei kai kukaan nyt vittu ota koiralta lainaa?

• 22+22

Jos Credit Contact on perinyt sinulta, niin voisitko ottaa yhteyttä

[email protected]

Tarvitsisin vähän lisätietoja omaa tapaustani varten. Kiitos jo näin etukäteen.

• 11+12

Niin kerro vaan tänne, mitä apua tarvitset?

Voin auttaa sinua julkisesti ihan mielelläni koskien tuota huijaripaikkaa!!

• 17+14

Eiköhän se ole jo kyseinen vilunkutoimisto menneen talven lumia. Loppui lainatoiminta ja siinä sivussa pyöritetty valeperintätoimisto kun tuli lakimuutos.

• lelupoliisi
        17+14 kirjoitti:

Eiköhän se ole jo kyseinen vilunkutoimisto menneen talven lumia. Loppui lainatoiminta ja siinä sivussa pyöritetty valeperintätoimisto kun tuli lakimuutos.

tuossa nuo öykkärin leikkisivut vielä ovat : www.creditcontact.fi

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Työttömyys on kasvussa - Hallitus halusi kannustaa työttömät töihin leikkaamalla sosiaaliturvaa

Hallitus halusi kannustaa työttömät töihin leikkaamalla sosiaaliturvaa. Työttömyys on kuitenkin kasvussa. Mitä itse aja
      Maailman menoa
      346
      2771
    2. Mikä piirre on kasvoissa tärkein?

Mikä piirre on kasvoissa tärkein kun valitset seuraa itsellesi?
      Ikävä
      120
      1539
    3. Suurimman myrskyilyn jälkeen

vakiintuu tyynenpi tunne. Entistä vakaampi, entistä varmempi. Aina vaikealla hetkellä auttaa, kun ajattelen sinua. Minul
      Ikävä
      48
      1370
    4. Mikä häpeä Haapaveden kaupungille

Avin huomautuksen mukaa hoitoyksikkö on ollut monin osin lainvastainen. Huomautettavaa on monista asioista. Miten Haa
      Haapavesi
      57
      987
    5. Ruumis kanavassa

Mikä juttu eilen ollut poliisit palokunta ambulanssi ja ruumis auto sillalla. Tekikö itsemurhan
      Suomussalmi
      15
      984
    6. Tojotamies törttöili taas auton eteen

Ja taas joku Tojotapappa vähät välitti liikennesäännöistä ja kääntyi viitostietä ajaneen auton eteen tänään, tällä kerta
      Suomussalmi
      27
      934
    7. Ei mitään menetettävää

Arvostin ja kunnioitin sun tunteita. Menit nyt liian pitkälle. Mulla ei ole enää mitään menetettävää ja sä tulet sen huo
      Ikävä
      149
      898
    8. En sano tätä pahalla

Mutta olihan meillä aika reippaasti ikäeroa ja aivan erilaiset elämäntilanteetkin. En vaan jotenkin tajunnut sitä aiemm
      Ikävä
      81
      898
    9. Pieni nainen, paras nainen

Näin se nyt vaan on. Mieheltä
      Ikävä
      80
      888
    10. Tiedättekö miksi mies on olemassa?

Lisääntymistä varten. Ei mitään muuta hyötyä. Jos nainen voisi lisääntyä ilman miestä, luuletteko miehet että naiset tar
      Ikävä
      205
      829
    Aihe