Java pelien haxaus ??

kehitysapua aapeliin

kertokaahan miten esim, Aapelissa pystyy estään java pelien haxaukset ??
tällä hetkellä likimain kaikkiin aapelin java peleihin on huijausmahdollisuus olemassa ainakin cheat enginen tapaisella ohjelmalla biljardiin on videossa esiintyvät ohjelmat kovassa käytössä

http://www.youtube.com/watch?v=4xlDMsVHRIw

http://www.youtube.com/watch?v=KYjIJcAimUU

onko nuo jotenkin estettävissä vai onko niin että java pelit on helppo haxata tai tehdä erilaisia huijausohjelmia ??
vai onko kenties niin että pelit tulisi koodata jollain muulla kuin javalla ??

12

845

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Deal with it

      Java applettien hakkerointi Cheat Enginella vaatii niin paljon osaamista, syvällistä tietoa Javasta, aikaa ja kärsivällisyyttä ettei kukaan tenava tuolla Aapelissa hakkeroi sillä yhtään mitään. Pixxesin ja kumppaneiden, jotka eivät tarvitse Javaa toimiakseen, huijaamisen yrittämistä on vaikeutettu erittäin tuntuvasti.

      Mitä huijausohjelmiin tulee, niitä ei voi estellä oli pelit ohjelmoitu millä kielellä tahansa. Itsekin olen ohjelmoinut botin Aapelin muistipeliin kauan sitten.

    • kehitysapua aapeliin

      *Pixxesin ja kumppaneiden, jotka eivät tarvitse Javaa toimiakseen, huijaamisen yrittämistä on vaikeutettu erittäin tuntuvasti.*

      niin pixxeshän on kaiketi flash peli, ei java.

      olisiko muut pelit mahdollista tehdä jotenki samankaltasesti että huijaukset ei helpostikkaan onnistu kuten kyseisissä peleissä ??

      tai kuvitellaan että sinä olisit tuosta vastuussa niin mitä lähtisit tekemään/yrittämään ??

      • Deal with it

        >>olisiko muut pelit mahdollista tehdä jotenki samankaltasesti että huijaukset ei helpostikkaan onnistu kuten kyseisissä peleissä ??>tai kuvitellaan että sinä olisit tuosta vastuussa niin mitä lähtisit tekemään/yrittämään ??


    • faktoi...

      ei pidä paikkaansa, aapelissa on yleisessä käytössä mm,biljardissa tämä ohjelma jolla taateleita huijataan toisilta..

      http://www.youtube.com/watch?v=hvJ12SP3Ob0

      taasen tällä sivustolla kyseinen ohjelma on myytävänä http://www.youtube.com/redirect?q=http://baim.gizmore.org/&session_token=SFnS1TKCnymD5Ac-w18ZfBzSbS98MTMyNTc1Mzk0OUAxMzI1NjY3NTQ5

      ja toimii, allekirjoittanut demo versiota kokeilleena tietää.. mitä vilkasin niin 99 ihmistä pelkästään biljardiin on kyseisen ohjelman ostanut, siihen lisätään Pooltoolin käyttäjät ja mahtaiskohan olla muitakin ohjelmia millä huijata..

      • Deal with it

        Nuo kuuluvat toiminnallisuudeltaan niihin huijausohjelmiin, joiden käyttöä ei voi mitenkään estellä. Noita huijausohjelmia varten ei tarvitse hakkeroida itse Javaa yms. mistä keskustelimmekin jo aikaisemmin.

        Mainitsin jo ensimmäisessä viestissäni, että olen ohjelmoinut Aapelin muistipeliin botin.

        >>Mitä huijausohjelmiin tulee, niitä ei voi estellä oli pelit ohjelmoitu millä kielellä tahansa. Itsekin olen ohjelmoinut botin Aapelin muistipeliin kauan sitten.


    • aina pystyy

      jooh tota, tutkasin tuota biljardi ohjelmaa (baim). näköjään se skannaa kuvaa pelipöydästä eli siinä on väritunnistus, helppo estää muuttamalla grafiikoita biljardista mutta helposti tuota huijausohjelmaakin perässä tuo.. -koodaamalla uusiksi- tosin tuollaistakaan ohjelmaa ei kuka tahansa jamppa päivitä ja koodaa, mahtaako olla edes open source, tuskimpa kun on myytävänäkin...

      vastaus siis:pystyy estään muuttamalla grafiikoita mut riippuen ohjelman tekijästä sitten se että kuinka nopeesti tuollainen toimii jälleen..

    • noinkohan taas

      *Java applettien hakkerointi Cheat Enginella vaatii niin paljon osaamista, syvällistä tietoa Javasta, aikaa ja kärsivällisyyttä ettei kukaan tenava tuolla Aapelissa hakkeroi sillä yhtään mitään.*



      Eipä näytä vaikeeta olevan, oikein opasvideotkin tehty sitä varten.


      http://www.youtube.com/watch?v=be8vsXTOWZw

      • Deal with it

        Testatkaa noiden "opasvideoiden" perusteella millaista lopputulosta syntyy JA TULKAA SITTEN AUKOMAAN PÄÄTÄNNE siitä miten vaikeaa Java applettien hakkerointi on.

        Esimerkkivideosi: http://www.youtube.com/watch?v=be8vsXTOWZw on hyvä esimerkki huonosta esimerkistä. Juuri noin ei hakkeroida peliä kun kyseessä on Java-sovelma. Jos olisit edes vaivautunut kokeilemaan opasvideon perusteella, tietäisit ettei toimi ja minä tiedän miksi ei toimi. Ja nyt "teette sopimuksen sen kanssa" saakelin Jonnet.


      • Terve sanon vaa
        Deal with it kirjoitti:

        Testatkaa noiden "opasvideoiden" perusteella millaista lopputulosta syntyy JA TULKAA SITTEN AUKOMAAN PÄÄTÄNNE siitä miten vaikeaa Java applettien hakkerointi on.

        Esimerkkivideosi: http://www.youtube.com/watch?v=be8vsXTOWZw on hyvä esimerkki huonosta esimerkistä. Juuri noin ei hakkeroida peliä kun kyseessä on Java-sovelma. Jos olisit edes vaivautunut kokeilemaan opasvideon perusteella, tietäisit ettei toimi ja minä tiedän miksi ei toimi. Ja nyt "teette sopimuksen sen kanssa" saakelin Jonnet.

        Miten te nyt ihmettelette ettei tenavat voi cheat enginellä haxata aapelis ne on flash pelei ja muka vaatii osaamista mä hakkeroi vitu paljo niit JUST cheat enginellä ku olin 10-11


      • juskuu
        Terve sanon vaa kirjoitti:

        Miten te nyt ihmettelette ettei tenavat voi cheat enginellä haxata aapelis ne on flash pelei ja muka vaatii osaamista mä hakkeroi vitu paljo niit JUST cheat enginellä ku olin 10-11

        No emt näistä nettipeleistä mutta esim minecraftin tapiset java pelit ovat helvetillisen helppoja haxata sillä se onnistuu pelkällä custom clientillä joka sitten laitetaan sinne oikean minecraftin tai muun tilalle samalla nimellä ja poistetaan oikea versio niin game laungher luule avaavansa oikean version mutta siinä onkin esimerkiksi aimbot tms :):):):D:D:D:D t.12v poika


      • juskuu
        juskuu kirjoitti:

        No emt näistä nettipeleistä mutta esim minecraftin tapiset java pelit ovat helvetillisen helppoja haxata sillä se onnistuu pelkällä custom clientillä joka sitten laitetaan sinne oikean minecraftin tai muun tilalle samalla nimellä ja poistetaan oikea versio niin game laungher luule avaavansa oikean version mutta siinä onkin esimerkiksi aimbot tms :):):):D:D:D:D t.12v poika

        .minecraft/roaming/bin/minecrat.exe


    • Kaikki vaaan mnu serverille ip on :--->80.223.3.225 jos ei toimi kirjota --->80.223.3.225:25565

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. 111
      2188
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      60
      2046
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      16
      1951
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1687
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      21
      1618
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      13
      1412
    7. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      27
      1353
    8. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      12
      1344
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      16
      1337
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1262
    Aihe