Aika hauska ilmiö tää tipaton tammikuu. Meitä on muutama yli 50v ukkeli aika kovia juoppoja ja osa juopottelee jopa päivittäin, mutta töissä käydään talous ja perhe asiat on kunnossa eli ei mitään rapajuoppoja olla... Tiipatonta tammikuuta odotellaan ja jokainen siitä suoriutuu se on ihme rituaali jota on noudatettu jo useampi vuosi vaikka muuten alkomaholia kuluu vaikka kuinka.. Yleensä käydään myös tallinnan risteilyllä missä paheksutaan "juoppoja" kanssa matkustajia ja itse nautitaan vain kahvia. Täydennetään samalla reissulla myös viinavarastoja.. Mitenkäs muut onko tipaton ohjelmassa vai huikkaako vaan yhtenään?
Tipatonta odotellessa
6
159
Vastaukset
- turewa
Joo on tipaton tammikuu edessä. Oon kohta pari vuotta pyristellyt viinasta eroon.
Ensimmäinen vuosi meni aika hyvin. Pitkiä taukoja juomisessa, sitten piti aina kokeilla olinko oppinut juomaan kunnolla, sivistyneesti.
En ollut. Ei kuitenkaan tullut enää mitään kivaa oloa kännissä. Päin vastoin.
Nyt olen ollut yli puoli vuotta ihan ilman alkoholia, eikä vieläkään mieli tee.
Taitaa olla mulle parempi vaihtoehto että pidän tipattomia kuukausia ja vuosia.
Mutta te jotka osaatte juoda: Pitäkää hauskaa ja hyvää uutta vuotta 2012!!! - reilusti vaan
Tammikuussa ei tipoittain oteta, vaan reilulla kädellä ja paljon! :)
- cousmonautti
Pitää kokeilla. Viime vuonna kestin 3vk ja sit kauheet perseet ja sit olin taas 3vk ilman.
- 9+5
Juu aasteittain eteenpäin vaan..
- ‹(•¿•)›
Hyvin on mennyt tipaton jopa joukon juopoimmalta joka tyhjensi mäyriksen verran päivittäin ja viikonloppuisin enemmänkin... Ensi viikonloppuna olis tarkoitus mennä niitä juoppoja paheksumaan tallinnan risteilylle;D
- ‹(•¿•)›
Noniin tipaton tammikuu ohi menestyksellisesti, kuten joka vuosi! Saapi nähdä kuka meistä ekana ottaa? Luultavasti tuo juopoin korkkaa viimeistään ensi viikon loppuna ja muut seurailee pikku hiljaa perässä. Itse aloitin lahduttamisen samaan syssyyn kuin tipattomankin ja onpi niin hyvin edennyt että taidan vielä ainakin kuukauden olla raittiina niin on sitten tuo ihanne painokin saavutettu ja "sixpäkki" on omasta takaa:D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1101064
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82794Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat262586Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede15563- 65531
- 92499
- 26492
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.47491- 47427
- 30416