Että tästä vuodesta tulee parempi, kuin viimevuodesta, oli se niin surkee ja murhetta täynnä :( Toivottavasti ei enää samanlaista koskaan! Mut yksin alkoi tämäkin vuosi...taas!
Ei siihen paljoa tarvitse
8
111
Vastaukset
- Toivon sinulle
tästä vuodesta kaikin puolin PAAAAAALJON parempaa, kuin menneesstä vuodesta!
Jos voisin jotenkin auttaa asiassa, voisin tehdäkin sen!
Yksin olen itsekin ja ikävöin!- kiitos.
mitäs me yksinäiset muuta... toivotellaan täällä uusia vuosia ja toiset ovat tuolla juhlimassa ja juomassa, pitävät hauskaa ja ovat toistensa kainalossa. Ei ole mun juttu se... siksi varmasti yksin olenkin kun.. mutta parempaa vuotta sinullekin.
- Toivon sinulle
kiitos. kirjoitti:
mitäs me yksinäiset muuta... toivotellaan täällä uusia vuosia ja toiset ovat tuolla juhlimassa ja juomassa, pitävät hauskaa ja ovat toistensa kainalossa. Ei ole mun juttu se... siksi varmasti yksin olenkin kun.. mutta parempaa vuotta sinullekin.
Kiitos! Vaikka olenkin yksin, en ole täysin yksinäinen, koska on kolme lasta (asuvat muualla) ja pari ystävää.
ja kuluneessa vuodessa ei ole mitään kovin ikävää muisteltavaa, elämä sujuu suht.koht hyvin. Lähin tosin puuttuu, mikä on ikävä juttu. - jotain hyvääkin
kiitos. kirjoitti:
Juhlikoot vaan ja juokoot, meilläpä ei ole huomenna krapulaa :p....siis tänään
- sepä se...
Toivon sinulle kirjoitti:
Kiitos! Vaikka olenkin yksin, en ole täysin yksinäinen, koska on kolme lasta (asuvat muualla) ja pari ystävää.
ja kuluneessa vuodessa ei ole mitään kovin ikävää muisteltavaa, elämä sujuu suht.koht hyvin. Lähin tosin puuttuu, mikä on ikävä juttu.Kun se lähin puuttuu :( Ei sitä millään muulla korvaa,ei täytä paikkaa kukaan muu.Tälläisinä päivinä ne tunteetkin tulee pintaan, ei sille mitään voi.
- Niinpä :)
jotain hyvääkin kirjoitti:
Juhlikoot vaan ja juokoot, meilläpä ei ole huomenna krapulaa :p....siis tänään
Eipä ole pää kipeänä ja aamulla herää pirteänä kuin peipponen :D
- jokutaasjostain
Parempi tulee. Se täytyy luvata itselleni.
Toivottavasti ei ainakaan ala hautajaisilla niin kuin viime vuosi..- ap
Niinpä,oli kahdet hautajaiset vuodenvaihteessa ja siitä ne huonot uutiset vaan lisäänty ja kaikki meni ihan persiilleen. Kiukuttaa ja hävettä ja ikäväkin on, mutta uskon, että nyt tulee ihan hyvä vuosi, jos saan tuon yhden tuosta kainalooni, niin siitä se sitten lähtee....... :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "944263Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293233No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452350- 351358
- 10949
- 141948
- 6904
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12842Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124786- 11780