Mä inhoon, mä inhoon

Raesokeria

sun tapaas valehdella, vaikka leikit totuudella puhujaa, paskat!!!

"Mä inhoon sun tapaas olla "pyhä pietari", ja lukea "raamattua" pettämisestä, vaikket tiedä sitä kuin sen sun oman kokemas kohtalos, et tiedä toisen asiasta paskaakaan, ja vaikka ite oot paha, paha! Mä inhoon sun tapaa kirjoitella paskaa palstoilla, mä inhoon sun tapaas etsiä naisia turhaan, mä inhoon sun tapaas silti kuitenkin aina jossain välissä tajuta että mä oon sulle se 1, Keksi joku tapa mitä mä en inhoo, niin voit saada jotain musta. Lopetan ennenkuin menee överiks.

15

129

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ei sitten

jos mä olen noin vastenmielinen.Mitä siitä koskaan tulis jos sä mua noin paljon inhoot ??

• Nyt on 2012, onnea

En tiedä. Johan sen oot todennut. Kertaakaan en tossa sanonut inhoavani sua. Halusin päästää höyryt päästä ettei kaikki jää vaivaamaan vuodelle 2012. Ne oli ne.

• ja mitä se sittenoli
        Nyt on 2012, onnea kirjoitti:

En tiedä. Johan sen oot todennut. Kertaakaan en tossa sanonut inhoavani sua. Halusin päästää höyryt päästä ettei kaikki jää vaivaamaan vuodelle 2012. Ne oli ne.

että haen naisia turhaan? Ei ole vierellä vielä ketään,tietysti haen,niinkauan että tuohon kainaloon edes se yksi löytyisi,se joka siinä myös pysyy eikä heti ole sanomassa että inhoo mua!!

• Enkä petä!!
        ja mitä se sittenoli kirjoitti:

että haen naisia turhaan? Ei ole vierellä vielä ketään,tietysti haen,niinkauan että tuohon kainaloon edes se yksi löytyisi,se joka siinä myös pysyy eikä heti ole sanomassa että inhoo mua!!

Enkä ole paha!!

• Hyvää tätä vuotta
        ja mitä se sittenoli kirjoitti:

Sanoin jo etten inhoa sua, vaan, noh, lopetan tähän kun en enää keksi kuitenkaan oikeaa sanottavaa.

• Niin lopetan minäkin
        Hyvää tätä vuotta kirjoitti:

Sanoin jo etten inhoa sua, vaan, noh, lopetan tähän kun en enää keksi kuitenkaan oikeaa sanottavaa.

Koko palstailun! Se on lupaus ja se myös pitää!! Kiitos kaikille naisille joita täältä turhaan hain, monta teitä oli, mutta mikään ei etene täältä mihinkään.Minua ei enää tämän viestin jälkeen täältä löydä!! Hyvää tätä vuotta vaan kaikille herkkupepuille ja omenaposkille ;)

• naisia?

en minä ole mies..

• mikä riivaa

AaPee sä oot vissiin tehnyt nuo kaikki viimesimmät katkeran makuiset alotukset ? ootko sä jotenkin sekoboltsi ? vai teini-iässä vielä

• Keitti vain nyt.

En ole, vastauksena jokaiseen kysymykseesi.

• uusi laulu

maaa iiinhööön määä mä mä oksensi si si siin

• evilnumber

Valehtelu on per*eestä, varsinkin jos toinen valehtelija vielä kehtaa väittää toisen valehtelevan, tiedä sun juttuas, mulla oli niin. Tsemppiä sulle.

• auckland
      • Evil & angel?

Olet mauttomuuden (siis sen linkin tähän väliin) kanssa niin oikeassa, että heikompi luulisi sinua sielukseni joka vaeltaa vailla päämäärää.

• auckland

en ymmärrä.
      inhoat etkä välitä.
      mitä uutta siinä nyt on.
      ei mitään.

mut toi sun uusi nöyryyttämisen tarve joka paljastui.
      now, thats a new thing, huomaatko että me edetään =))))))

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      94
      4233
    2. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      29
      3213
    3. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      45
      2340
    4. Missä näitte viimeksi?

Missä näit kaivattua viimeksi ja oliko sähköä ilmassa?
      Ikävä
      35
      1358
    5. Puukotus yöllä

Oli kaveri hermostunut ja antanut puukosta.
      Sotkamo
      10
      949
    6. 136
      936
    7. rakas J siellä jossain

Niin ikävä sua. -P. Nainen
      Ikävä
      6
      894
    8. Masan touhut etenee

Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa
      Äänekoski
      12
      832
    9. Naisten ja miesten tasoeroista

Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris
      Ikävä
      124
      786
    10. You've been running and

so has your mind, I'm thinking of you all the time... 💘
      Ikävä
      11
      770
    Aihe