En tiedä mihin tämän keskustelun pistäisin, mutta pistän sen useammalle alueelle ja tämä tapahtui Porin Ruosniemen ala-asteella. Lapseni sai epilepsiakohtauken kesken tunnin. Opettaja vain katseli vieressä tekemättä mitään (kuulemma vittumainen ilme naamassa... niin muut oppilaat kertoivat).
Mitä pitäisi tehdä? Vaihtaa koulua, tehdä kantelu (mutta mihin?) ???
Apua pitäisi saada
9
386
Vastaukset
- vahi
Parasta varmaan olisi, jos menisit nyt nukkumaan =)
- EPI87
Taidat olla E. Mäntyharju Ruosniemestä vai? Vai miksi käsket mennä nukkumaan???
- vahi
EPI87 kirjoitti:
Taidat olla E. Mäntyharju Ruosniemestä vai? Vai miksi käsket mennä nukkumaan???
En ole mikään Mäntyharju ja totesin vain typerään avaukseesi ainoan oikean vastauksen. Tähän aikaan yöstä kaikki järkevät ihmiset ovat nukkumassa!
- Deadlift
Hei vahi ! Et ole sinäkään "järkevien" ihmisten joukossa koska itsekin täällä yöllä notkut !!!
- kysy
Ota yhteys Koulutoimen johtajaan.
- äiti ja opettaja
Kouluvirasto on tietysti yksi paikka. Oletan, että olet jo puhunut asiasta koulun johtajan kanssa.
Muutama kysymys tuli mieleeni.
Kai opettaja tietää lapsen sairaudesta? Onhan lapsellasi ranneke? Miten itse vanhempana olet etukäteen ohjeistanut opettajaa tekemään?
Puhuit myös opettajan ilmeestä, jota lapsesi luokkatoverit olivat olleet arvioimassa. Toisen ilmeiden tulkinta on vaikeata. Kyse voi olla myös hätääntymisestä tms. - varsinkin jos opettaja ei tiennyt lapsen sairaudesta.
Jos tilanteeseen tarvittiin apua, toimittiko opettaja sitä? Ja kuinka pian ja millaista?
Kaikkea tällaista sinun pitää olla valmis kertomaan, kun otat yhteyttä ensin koulun johtajaan, sitten ylempään tahoon.
Koska nyt on loma-aika, ihmettelen, että vasta nyt olet herännyt ihmettelemään asiaa.
Milloin ja minkä ikäiselle oppilaalle sairauskohtaus sattui? - rikosilmoitusta vaan
Rikosilmoitus poliisille heitteillejätöstä, alkaa tapahtumaan koulun johtokunnassakin kun poliisista soitetaan.Loppuu "vittumaiset ilmeet" nopeasti kun alkaa pelottaa duunin menetys.
- Kansankynttilä
Oliko opettaja sijainen/tuuraaja?
Heillä ei ole mitään vaatimuksia ensiaputaidoista ja niillä palkoilla ei sitä voi vaatiakaan.- 67v.
Ei se perhepäivähoitajan palkkakaan häävi ole, mutta ensiaputaitoja siinäkin vaaditaan!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1134862Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293523No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452430- 501548
- 401413
Jätä minut rauhaan
En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv231312- 141222
- 271108
- 1651089
Olen oikeasti aika mukava
Vaikka itse sanonkin. Tunnemyrsky sekoitti mieltä silloin ja annoin aika kahjon kuvan itsestäni.221027