Uutenavuotena mulla lähti pirunvanne ilmaan. Olin aivan ihmeissäni?!?!?!?!?!?!?!?!?!? Mistä ihmeestä tämä johtuu? Saa rakettitukku selittää, vaikka onhan se nyt kiva kun pirunvanne lähti tosta noi vaa. Huomasinkin että pirunvanne on perhoselle sukua. Perhonen on vaan kehittyneempi pirunvanne:).
Vastaukset 4
- Sama juttu..........
Mullakin kävi sama juttu. Ens lähti pirunvanne lentämään, sitte viel pamahti!
- meeneepäs pitkälle
siis mitäh???? nyt menee jo aivan liian PITKÄLLE!
- jk
vai iin
- gsrthdfhg
Mikäs ihme nyt tuo on. 2009-2010 uv:na 2 pkt keiulta tulisiipiä. Toisessa paketissa oli melkein kaikki perhoset semmosia, että lensi n. 1-2 m korkeuteen ja räjähti ilmassa tai maassa. Olin silleen wat? eihän noitten kuulu räjähtää.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 382231
- 56726
- 41711
Naurettavia provoja ja lavastuksia täällä
Saa olla aika harhainen jos uskoo juttuja täällä faktoina 😆😆😆 ihmiset matkii toisia jne71532- 62502
- 42500
- 45500
T.h tuomio
Onko tämä lainvoimainen vai onko tästä valitettu? Mitenhän on mennyt linnassa joko pehmennyt pää täysin6487Mikko Leppilampi loi TTK:ssa ankaran tavan - Jatkaako Veronica Verho haastavaa perinnettä?
Suorien lähetysten juontaminen vaatii rautaista ammattitaitoa ja kovaa työtä. Tanssii Tähtien Kanssa -ohjelmassa on näh25487Pientä pintaremonttia
Mistä löytää kirves sähkö putkimiestä tai lasin asentajaa rässä hyrynsalmen pitäjässä, kun eiole puhelinluetteloa eikä k16484