Uutenavuotena mulla lähti pirunvanne ilmaan. Olin aivan ihmeissäni?!?!?!?!?!?!?!?!?!? Mistä ihmeestä tämä johtuu? Saa rakettitukku selittää, vaikka onhan se nyt kiva kun pirunvanne lähti tosta noi vaa. Huomasinkin että pirunvanne on perhoselle sukua. Perhonen on vaan kehittyneempi pirunvanne:).
Vastaukset 4
- Sama juttu..........
Mullakin kävi sama juttu. Ens lähti pirunvanne lentämään, sitte viel pamahti!
- meeneepäs pitkälle
siis mitäh???? nyt menee jo aivan liian PITKÄLLE!
- jk
vai iin
- gsrthdfhg
Mikäs ihme nyt tuo on. 2009-2010 uv:na 2 pkt keiulta tulisiipiä. Toisessa paketissa oli melkein kaikki perhoset semmosia, että lensi n. 1-2 m korkeuteen ja räjähti ilmassa tai maassa. Olin silleen wat? eihän noitten kuulu räjähtää.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Herkkyydestä
Toisessa ketjussa toivottiin keskustelua herkkyydestä. Aloitan omalla näkemykselläni. Mielestäni herkät ihmiset ovat l3001050Arvaako kukaan?
"Humalojalla metalliromun keräyspaikalla on kulkenut pitkin kevättä ja kesää joku henkilö, joka on vienyt sieltä kymmeni61857- 76835
- 69712
- 67691
Tuntuu pahalta meidän molempien puolesta
Anteeksi, että olen tällainen pelkuri. En vaan usko rakkauteen enää miehen ja naisen välillä omalla kohdalla. Tiedän, et39668Olen kiinnostunut sinusta, en seksistä
Vihjailuja toiseen suuntaan on tullut niin paljon, että asia on korjattava. En näe sinua esineenä, vaan hienona persoona34577- 43570
- 48507
- 40505