Otsikko kertoo. Sanokaa oma mielipide.
-13.v
-Minulla on ollut 3 vuokrahevosta, joten osaan kaikki hoito- ratsastus ja tallihommat
-Osaan ruokinnan, haavojen puhdistuksen, ensiavun antamisen, sairauksia, madotukset ja rokotukset
-Vanhemmat ovat suostuneet ostamaan ponin ja tallivuokraan, kengityksiin, eläinlääkin kuluihin yms. rahaa riittää vallan mainiosti
-Poni menisi täyshoitotalliin
-HeA & Re:85cm
Tallille on kotoani vain 500m, eli sinne pääsee helposti. Tallilla on koko ajan kokeneita aikusia auttamassa, jos tulee jotain. Vanhempien kanssa ponin ostossa emme katso hintaa, vaan tärkeintä on ponin luonne ja se, että poni sopii minulle. Eli siis, mitä mieltä olette? :)
Olenko valmis omaan poniin? :)
6
87
Vastaukset
- Projeck-Me
Itse sanoisin, että olisit valmis pitämään huolta omasta ponista! :) Mutta nyt on niin isosta valinnasta kyse, että on sitten muokatta tulevaisuuskin hevosen ehdoilla, eli joudut miettimään kaikki paikat, että miten lähelle pääset opiskelemaan monen vuoden ajan, ellet sitten hanki jossain vaiheessa sille hoitajaa pitkäksi aikaa, ellei sun vanhemmat sitten osaa hoitaa ja rastatsaa sillä ku jos joudut joskus menee asumaa pitkälle opiskelujen takia.
Muista että varmaan haluut kehittyy ratsastukses viel paljon, eli seki tulee viel maksamaa, ellet päätä että toi mitä ny osaa riittää. Mut toivottavasti pääsette hankkii ponin - Hettah-
Itse olen sitä mieltä että voisit oman hevosen hankkia, muista kuitenkin että se on iso ja sitova päätös. Kouluakin oma poni saattaa haitata mutta toivottavasti pärjäät :D
Oikein muuta sanottavaa ei ole mutta onnea ponin etsintään! - shetufani
kuinka kauan olet ratsastanu???
- _katherine_
Kukaan meistä ei voi tietää olsiitko valmi8s vai et.
Noin nuori ei voi yksin olla vastuussa hevosesta, vastuu on vanhemmilla. Riippuu paljon heistä, voitko hevosta pitää.
Kkaan ei voi osata kaikkia tallihommia, hoitoa ja ratsastusta, palaa maan tasalle ennen hevosen ostoa. Muuten putoat kovaa ja korkealta. - KATEELLINEN 2098
Niin kauanko oletko ratsastanut ja minusta osaat paljon ja olet valmis
- Laura
Mäkin haluisin oman ponin jne ja mä oon ratsastanu 3½ kesäl 4 vuotta ja lueskelen semmosii kirjoi mis opetetaa jne.Mulla on ollu vuokris mut ei enää.
olenko valmis?:)
njoo tiiän vastauksen.-.-
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1064572Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293393No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452380- 391418
- 361343
- 381196
- 141102
- 1591026
- 27978
- 6944