vai päinvastoin?
onko islam parempi uskonto kuin budhalaisuus
18
191
Vastaukset
Ilmeisimmin tarkoitat kuitenkin "islamia", joten suhteessa siihen, buddhalaisuus on varmasti parempi.
Mutta kun olet valmis oppimaan islamista, voit hämmästyä.- Jep, olin ennen
hyvin kiinnostunut islamista. Kuuntelin, kuinka muslimit puhuivat islamista hienona rauhan uskontona ja halusin jopa kääntyä siihen. Päätin kuitenkin tutkia islamia hieman enemmän ennen suunniteltua kääntymistäni, ja se oli järkytys. En voinut uskoa, että maailmassa voi olla niin sotaisa, väkivaltainen ja suvaitsematon uskonto. Kaikki muslimien puheet rauhan uskonnosta... niin, ne olivatkin valhetta, joiden avulla minut pyrittin aivopesemään islamiin.
Itse asiassa varsin monilla kääntymistä harkinneilla / islamin jättäneillä ex-käänynnäisillä on samanlaisia kokemuksia... Jep, olin ennen kirjoitti:
hyvin kiinnostunut islamista. Kuuntelin, kuinka muslimit puhuivat islamista hienona rauhan uskontona ja halusin jopa kääntyä siihen. Päätin kuitenkin tutkia islamia hieman enemmän ennen suunniteltua kääntymistäni, ja se oli järkytys. En voinut uskoa, että maailmassa voi olla niin sotaisa, väkivaltainen ja suvaitsematon uskonto. Kaikki muslimien puheet rauhan uskonnosta... niin, ne olivatkin valhetta, joiden avulla minut pyrittin aivopesemään islamiin.
Itse asiassa varsin monilla kääntymistä harkinneilla / islamin jättäneillä ex-käänynnäisillä on samanlaisia kokemuksia...Ei tule sekoittaa islamia siihen, mitä ihmiset tekevät, koska jokainen meistä on aina vapaa valitsemaan ja tekemään päätöksensä.
En välitä siitä, mitä muut ympärilläni ajattelevat islamista tai miten muut ympärilläni sitä toteuttavat, koska minulle on tärkeintä se, että itse pystyn parhaani mukaan noudattamaan islamin periaatteita. Toivottavasti esimerkkini saa aikaan jonkinlaisen muutoksen muissa.
Kukaan ei ole yrittänyt sinua aivopestä, olet vain harhaantunut uskomaan, että "islam the olkinukke" on islam, jota Jumala kehottaa meitä seuraamaan menestyäksemme tässä ja seuraavassa elämässä.- ..........
a.yahya kirjoitti:
Ei tule sekoittaa islamia siihen, mitä ihmiset tekevät, koska jokainen meistä on aina vapaa valitsemaan ja tekemään päätöksensä.
En välitä siitä, mitä muut ympärilläni ajattelevat islamista tai miten muut ympärilläni sitä toteuttavat, koska minulle on tärkeintä se, että itse pystyn parhaani mukaan noudattamaan islamin periaatteita. Toivottavasti esimerkkini saa aikaan jonkinlaisen muutoksen muissa.
Kukaan ei ole yrittänyt sinua aivopestä, olet vain harhaantunut uskomaan, että "islam the olkinukke" on islam, jota Jumala kehottaa meitä seuraamaan menestyäksemme tässä ja seuraavassa elämässä.Toivottavasti et matki profeettaasi ja mene esim. tappamaan 600-900 ei-muslimia...
- Teot merkitsevät
a.yahya kirjoitti:
Ei tule sekoittaa islamia siihen, mitä ihmiset tekevät, koska jokainen meistä on aina vapaa valitsemaan ja tekemään päätöksensä.
Kukaan ei ole yrittänyt sinua aivopestä, olet vain harhaantunut uskomaan, että "islam the olkinukke" on islam, jota Jumala kehottaa meitä seuraamaan menestyäksemme tässä ja seuraavassa elämässä.Tekojensa kautta ihminen tunnetaan, ei tyhjien ja valheellisten sanojen, tai kaunopuheisten tekstien.
- piirtäjä.
tiedätkö onko koraanista olemassa ns. salaista oppia niinkuin budhalaisuudessa , juutalaisuudessa ja kristinuskossa on.
- piirtäjä.
a.yahya kirjoitti:
Anteeksi tietämättömyyteni ko. uskontojen suhteen, mutta mitä tarkoitat salaisella opilla?
katso alhaalla oleva kirjoitukseni
- Akkadi
budhalaisuus ei oikeastaan ole uskonto, vaan filosofia. Siinähän ei uskota mihinkään jumalaan.
islam on muhamed -nimisen epäprofeetan maailmaan lanseeraama harhaoppi. Pinnallisesti tarkasteltuna sillä on yhteistä kristinuskon ja juutalaisuuden kanssa, mutta asiaan perehdyttäessä valhe käy kovin nopeasti ilmi.
Jos joku väittää, että Raamattu on väärennetty niin onko se väärennetty ennen koraania vai sen sepustamisen jälkeen?? - MinjaMilla
Mitäköhän tarkoitat salaisella opilla buddhalaisuudesta? Buddhalaisuushan on puhtaasti ns. oppi meditoinnista. Siinä on kyllä lukemattomia koulukuntia, maalaisukontoja jne. Mutta mihinkään salaiseen oppiin en ole kyllä törmännyt. :D
Lisäksi kyse ei ole edes uskonnosta vaan se on enemmänkin elämäntapa ja filosofia. Voi olla myös kristittyjä buddhalaisia tai vaikka muhameddilaisia buddhalaisia.- piirtäjä.
Helena Petrova Blavatskin salaista oppia tarkoitin, se käsittelee budhalaisuutta myös. Eli onko islamissa oppia jossa tutkitaan ihmisen ja luonnon salattuja puolia, jälleensyntymistä tai karmaa.
Juutalaisten salainen oppi on Kabbala.
Islam on hyvin yksiselitteinen. Elämme tämän elämän eräänlaisena testinä ja meidät herätetään henkiin tuomiopäivänä, jolloin saamme tekojemme mukaisen palkkion tai rangaistuksen. Tuomiopäivän jälkeen koittaa ikuinen elämä, johon on parempi satsata kuin tähän silmänräpäyksen kestävään elämään, jossa emme millään voi saada kaikkea sitä, mitä haluamme ja jota ei voi millään verrata tuonpuoleiseen.
- - Mutta
islamissahan ei ole varmuutta pelastumisesta, ellei sitten kuole jihadin yhteydessä ei-muslimeja teurastaessaan.
- Mutta kirjoitti:
islamissahan ei ole varmuutta pelastumisesta, ellei sitten kuole jihadin yhteydessä ei-muslimeja teurastaessaan.
Jokainen ei voi kuin yrittää parhaansa. Ei ole täysin varmaa, että jihaadissa kuollut pääsee paratiisiin, sillä kaikki perustuu aikomukseen. Mikäli jonkun aikomuksena on teurastaa ei-muslimeja ns. "jihaadissa", silloin ollaan pahasti väärällä tiellä.
- Ole sitten hyvä
a.yahya kirjoitti:
Jokainen ei voi kuin yrittää parhaansa. Ei ole täysin varmaa, että jihaadissa kuollut pääsee paratiisiin, sillä kaikki perustuu aikomukseen. Mikäli jonkun aikomuksena on teurastaa ei-muslimeja ns. "jihaadissa", silloin ollaan pahasti väärällä tiellä.
ja kerro, miksi profeettanne teurasti ei-muslimeja jihadiensa yhteyksissä ja yllytti seuraajiaan tekemään samoin?
Miksi pääsy paratiisiin varmistuu vain, jos kuolee "marttyyrinä" ei-muslimeja tappaessaan?
Miksi muslimit ovat sotineet ei-muslimeja vastaan kautta historian?
- onnimanni
Niin on, ei ole varmuutta ja mitä tekeekään kuviteltu jumala, suura 6:39 haluaa johtaa ihmisiä harhaan, ja suura 30:29 ei halua auttaa niitä, jotka on johdattanut harhaan, ja suura 32:13 haluaa täyttää helvetin harhaanjohtamillaan ihmisillä. Varsin yksinkertaista. Ei ole se autuuden tie, ei ole islamissa muutakaan toivoa, se on vain kultti, jossa ihmisiä ja ihmisten mieltä manipuloidaan.
- munsterhjelm
Juuri noin, buddhalaisuus on elämänfilosofia, eikä vihaa ketään. Sensijaan islam on paholaisen inspiroima kultti, joka on pelkkää sotaa ja kaunaa, pohjatonta vihaa. Islam on terrorin alkulähde ja terrorin verinen sydän. Terrorin oppi-isä on egyptiläinen Sayed Qutb, jonka seuraajista on muodostunut Al-Qaida kansainvälinen terroristijärjestö, jonka kaikki jäsenet ovat koraaniin sitoutuneita muslimeja. Mitä he ovat muuta kuin helvelin lähettiläitä, manipuloimassa nuoria itsemurhaiskuihin ja käskemässä ymmärtämättömiä suunniteltuihin iskuihin.
- Kyllä on.
Itse asiassa mikä tahansa uskonto on islamia parempi. Mieleen ei tule yhtäkään muiden uskontojen kritisoitua piirrettä, joka ei esiintyisi potenssiin korotettuna islamissa.
Islamhan ei käytännössä edes ole mikään uskonto, vaan vaan fasismia muistuttava totalitaristinen poliittinen ideologia ja militaristis-ekspansiivinen kulttiliike, joka tähtää koko maailmaan alistamiseen sharia-lain alaisuuteen.
Islamin kehittelivät arabihallitsijat pitääkseen uuden imperiuminsa kasassa ja oikeuttaakseen sotaretkensä. Tämän puolesta puhuu erityisesti se, että Muhammad uskontoineen ilmestyi historiankirjoihin vasta 60 vuotta oletetun kuolinajansa jälkeen. Ennen sitä kukaan ei tiennyt Muhammadista tai islamista mitään.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik83266MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."
Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar681838Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun5401539Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin751146Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja60966Yksi syy nainen miksi sinusta pidän
on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s32940Hyödyt Suomelle???
Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt208861- 170813
Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o59796Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!
Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill3758