Virtsankarkailu pitkään synnytyksen jälkeen

N30VEE

Kaipailisin muiden kokemuksia siitä, onko minulla enää toivoa... Lääkärikierrokset ovat käynnissä, joten se puoli on jo hoidossa. Esikoinen syntyi vuosi sitten ja imetän. Virtsaa karkailee lirauksia, kävellessä, aivastaessa jne. Olen treenannut lihaksia, mutta motivaatiota ei enää tahdo riittää, kun usko loppuu :( Raskausaika oli hyvin vaikea ja olin vuodepotilaana useita kuukausia, joten menin aivan rapakuntoon enkä lantionpohjaa tällöin jaksanut treenata. Osittain siksi voi toipuminen olla poikkeavan hidasta, mutta oikeasti, onko vielä toivoa saada paikat kuntoon? Muiden kokemuksia? Liikunnan harrastaminen on nykyään todella vaikeaa ja surullista.

3

631

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ....................

Minulla oli ajoittaista virtsan karkailua kolmannen lapsen syntymän jälkeen. Tilasin netistä sellaiset geisha kuulat, joisen avulla onnistuin paikallistamaan lantiopohja lihakseni. Virtsan karkailu väheni huomattavasti.

Alussa pidin vain niitä kuulia paikoillaan n. 10 -15 min. ilman sen kummempaa jumppaamista. En edes tuntenut niiden kuulien paikallaan oloa! Niin huonossa kunnossa lantiopohjalihakset olivat. Muutaman viikon kuluttua aloin juuri ja juuri tuntea ne. Ja sen jälkeen pystyin aloittamaan mukana tulleessa lapussa olevan jumpan.

Lopputulos on se että virtsan karkailua on enää silloin, kun on todella kova hätä ja aivastaa. Ja positiivinen puoli on sekin että tuntuma seksin aikana on parempi.

• 6+11

Suosittelen apteekista ostettavaa vehjettä nimeltä COME. Sen kanssa on ei voi tehä lihaksia vahvistavia liikkeitä väärin ja edistymisen huomaa helpolla ja nopeasti.

• Ap

Kiitos, sain vähän uutta uskoa. Geishakuulat minulla jo olikin, mutten niistä ole toistaiseksi saanut apuja. Hankin nyt Come-laitteen ja täytyypä toivoa parasta.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Olen päivä päivältä vain varmempi siitä että rakastan sinua

Onhan se tällä tuntemisen asteella jokseenkin outoa, mutta olen outo ja tunne on tunne. 😊
      Ikävä
      92
      1413
    2. Verovähennysten poisto syö veronkevennykset pieni- ja keskituloisilta

Kokoomuslaiset ja perussuomalaiset kansanedustajat jakavat kilvan postauksia, jossa kerrotaan miten kaikkien työssäkäyvi
      Maailman menoa
      184
      1380
    3. 76
      1165
    4. Oletko koskaan suuttunut jostain kaivatullesi?

Mitä hän teki tai mitä tapahtui, mistä suutuit?
      Ikävä
      89
      1106
    5. j miehelle

Mitä meille oikein tapahtui?
      Ikävä
      82
      971
    6. Tekis mieli tulla rakastelemaan sua nyt heti

Heti eikä kolmastoista päivä.
      Ikävä
      81
      965
    7. Me emme...

Näe, emmekä kuule toisiamme. Ajattelen silti sinua joka päivä💔
      Ikävä
      39
      942
    8. Kelloniemeltä harvinaisen lapsellista käytöstä valtuustossa

Olipa harvinaisen ala-arvoinen esitys kelloniemeltä valtuustossa. Alkoi Nivalaa oikein matkimalla matkimaan siteeratessa
      Kemijärvi
      66
      885
    9. Satonen Kelaan, on paras mies ?

Kukaan ei ole tehnyt enemmän Kelalle asiakkaita kuin Satonen kokoomuksineen, näin ollen täyttänee paikan edellytykset v
      Kansallinen Kokoomus
      61
      845
    10. Korjaamo Kiesifix

Hei. Kävin viime viikolla tuolla korjaamolla, siistiä oli mutta yksi asia jäi mieleen!Joitakin jätkiä istui ja katseli/
      Oulainen
      5
      841
    Aihe