Siis pitäiskö uskoa että Kike Elomaa on syntynyt vasta v.1955!!! Noin kurttuinen, ihan 75 v. näköinen. Sitä se pitkäaikainen itsensä ruskettaminen teettää:(((
On sen näköinen että olis ohittanut vaihdevuodet jo 25 vuotta sitten.
Mitähän sen vaihtarikirja sisältää? Onko kukaan lukenut sitä? Huono mannekiini on kirjalleen jos siinä on ohjeita vaihdevuosi-ikäisille naisille ja tuon näköinen tuossa iässä.
http://www.iltalehti.fi/viihde/2012010115026261_vi.shtml
Kurttuinen Kike
10
222
Vastaukset
- jk
enntiedä
- 28
Mitäs jos ihan itte lukisit sen kirjan.
- Hei HALLÅ
Herrajumala sentään! Kai sitä nyt Kiken vanhenee sitä mukaa kun ikävuodet lisääntyy! Ette tekään ikuisesti tule samoilta näyttämään! Olkaa nyt herrajumala realistisia!
- Teeseitse rypytön
Ollaan realistisia!! Olen 60 v. ja näytän Kikeen verrattuna 40 v.
Minua luultiin nimittäin tässä pari kuukautta sitten 40-vuotiaaksi ja siitäkös olin imarreltu:))
Enkä ole ikinä edes kosmetologilla käynyt, vai siitäkö se mahtaakin johtua.... - v..1956
Teeseitse rypytön kirjoitti:
Ollaan realistisia!! Olen 60 v. ja näytän Kikeen verrattuna 40 v.
Minua luultiin nimittäin tässä pari kuukautta sitten 40-vuotiaaksi ja siitäkös olin imarreltu:))
Enkä ole ikinä edes kosmetologilla käynyt, vai siitäkö se mahtaakin johtua....Sinäkös voitit aikoinaan ne miss Tampella kisat, puheet ovat juuri samanmoiset.
- Teeseitse rypytön
v..1956 kirjoitti:
Sinäkös voitit aikoinaan ne miss Tampella kisat, puheet ovat juuri samanmoiset.
Enpä ole koskaan mihinkään kisoihin ottanut osaa. Enkä ole koskaan käynyt edes katsomassa mitään missikisoja
Se on tyhjäpäiden touhua.
- PS.
Kike on Perussuomalainen kansanedustaja, ja hyvä niin.
- Apinoiden Planeetta
Joo siis Kike on aivan järkyn näköinen, sitä se tekee kun käyttänyt vuosia hormooneja solarium, samalta näyttää linna kundi mieskin Kimmo, tässä sen näkee ,eikö voi elää normaalisti ja vanhettua arvokkaasti, nämä kaksi sopisivat hyvin ilman maskeja vaikka Apinoiden Planeetta elokuvaan, niin ja saihan Kike kurttunaama kunniamaininnan 2011, teki vuoden pahimman mokan.On sekin saavutus tältä veronmaksajien siivestäjältä.
- Uimamaisteriko
Kikellä on nuoren urheilullisen naisen kroppa, sitä kadehdin.
- Hesanfriidu48
Hormonien käyttö ja ainainen solarium-rusketus tehnyt tehtävänsä. Tuttavani harrasti solariumia vuoden jokaisena viikkona ja nyt on kuin kuivunut rusina. Karmeeta katottavaa alta kuuskymppiseksi. Ja laiha kuin ladonovi, vinkuukin vissiin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p475535Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "612516Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella181930Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?
Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?1501791No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol361682- 171663
Kulukusuunnat
Eikö kuhmolaiset iha oikiasti tiiä kumpi o vasen ja kumpi oikia? Tuolla ku liikennemerkissä näkyy nuolet ylös ja alas, v5142881-vuotias Frederik avoimena - Ei omasta mielestä kelpaa tästä syystä realityihin: "Veemäinen..."
Junttidiscon kuninkaana tunnettu Frederik, 81, on esiintymislavoilla suvereeni tekijä. Mies on viihdyttänyt ympäri Suome181135Muusikko yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan
Karu epäily: Muusikko, 32, yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan Oulussa. IS:n selvityksen perusteella miestä ei ole syy771108Tynkä Eläintarha ei ole enää visiitin väärti
Ähtärin MesiZoo on vajonnut alas. Näytillä olevien eläinten määrä on romahtanut lähemmäs -40%. Paikat ovat päässeet pah62919