Aloitin muutama viikko sitten syömään YAZ - merkkisiä e-pillereitä.
Olemme olleet yhdynnässä koko tämän ajan ilman muuta ehkäisyä ja yhden kerran jälkeen olen jälkiehkäisypillerin ottanut.
Nyt ( noin kk-kierron puolivälissä) on alkanut ilmetä verenvuotoa yhdynnän aikana/ sen jälkeen. Vuoto on enemmänkin ruskeaa ja sisältää hyytynyttä verta sekä jotai pieniä "palasia/roskia". Voiko kyseessä olla mahdollisesti vasta tässä vaiheessa revennyt immenkalvo?
Olemme olleet yhdynnässä koko tämän ajan ilman muuta ehkäisyä ja yhden kerran jälkeen olen jälkiehkäisypillerin ottanut.
Nyt ( noin kk-kierron puolivälissä) on alkanut ilmetä verenvuotoa yhdynnän aikana/ sen jälkeen. Vuoto on enemmänkin ruskeaa ja sisältää hyytynyttä verta sekä jotai pieniä "palasia/roskia". Voiko kyseessä olla mahdollisesti vasta tässä vaiheessa revennyt immenkalvo?
Vastaukset 1
Vanhimmat
olen käyttänyt samoja pillereitä jo 3 vuoden ajan ja hyvin on toiminut, kuulostaa huolestuttavasti sukupuolitaudilta?