E: Dimmalund

Minea L.

Olet eksynyt, suorastaan vaihtanut maata, ei Ruotsissa voi olla näin kaunista, ajattelet varmasti saapuessasi Dimmalundin portille. Tilan katon toisella puolen siintävät kukkulat ja kirkas taivas, joka puolella on kauniita hevosia ja tallityttöjä. Vaikutelman pilaa vain ympäriinsä tummat hiukset sotkussa säntäilevä omistaja, joka puhuu puhelimeen ja on varmasti hermoromahduksen uhri. Ajattelet, että olisi ehkä aika auttaa, käyt hakemassa hoidokkisi tarhasta, satuloit sen ja lähdet pitkälle maastolenkille. Ratsastaessasi puisen kaaren ali, satut vilkaisemaan hiukan haalistunutta tekstiä, jota et ole ennen huomannutkaan;

Tervetuloa Dimmalundiin!

Dimmalund perustettiin 20.12.2011, kun minun - eli Minean - kaksi edellistä tallia yhdistyivät. Suurtalli Zephyrine Stud ja pieni mutta sinnikäs yksityistalli Rosaviolett toimivat nyt suurena siittolana ja ratsastustallina. Molempien tallien kaikki hevoset muuttivat Dimmalundiin toimimaan entisissä tehtävissään. Dimmalund kasvattaa arabialaisia täysiveriä, irlannincobeja ja welshponeja koulu- ja esteratsuiksi, toki tallilta voi löytää muidenkin rotujen ja painotustenkin edustajia. Sijaitsemme Ruotsissa, aivan etelässä. Tallillamme järjestetään muutamia kilpailuja kuukaudessa, joskus valmennuksia ja tunteja hoitajille. Sillointällöin voi jopa tulla leiri, jos hoitajat sellaista toivovat. Kasvateillamme käytämme liitettä DIM ja vaalimme jokaista varsaa aarteenamme, elämän suurena ihmeenä. Kun myymme kasvattimme, toivomme, että sille löytyy hyvä koti, jossa sitä kisataan, ja sillä tehdään ainakin yksi varsa. Nyt näiden alkuvalistusten jälkeen pääset tutkimaan tallia, mars matkaan siis!

http://dimmalund.webs.com/index.htm

2

274

Vastaukset 2

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sheid

mä haluan teiltä irkkukasvatin asumaan Wicked Poniesiin

• mineaaa

sheid: kirjoita toki viekkuun :D

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Olen tumma ja tulinen

Ja vielä suora - en ollut sinua varten. n to m
      Ikävä
      179
      1329
    2. Tunnustuksia

Haluatko tunnustaa jotain, mitä on sydämelläsi?
      Ikävä
      85
      1236
    3. Mitä kysyisit

Mihin haluaisit vastauksen häneltä eli mitä kysyisit?
      Ikävä
      96
      977
    4. Sä et vaan töllö tajua että rakastuin

Mikä stana siinä on niin vaikea ymmärtää?! Täh
      Ikävä
      48
      823
    5. Suhde sinuun on ollut yhtä draamaa

ilman draamaa ja suhdetta. 😅 Oikeasti ei naurata. Nainen, olet pitänyt minut pihdeissäsi. Tunne on välillä vahva ja su
      Ikävä
      40
      723
    6. Haluatko, että kierrän sinut kauempaa

Kun näyttää, ettet minusta innostu. Voisit edes täällä kertoa selvät sävelet.
      Ikävä
      83
      599
    7. Mikä on vahvuutesi palstalla?

Oletko kuullut asian joltain toiselta vai oletko itse sitä mieltä? Itse luen avarakatseisuuden omaksi vahvuudekseni. Yr
      Sinkut
      111
      520
    8. Yritit nainen sammuttaa kiinnostukseni

mutta se tehtävä epäonnistui. Se oli sitä bitch -mode vaihetta silloin. Lopputulos on nyt se, että rakastan sinua tällä
      Ikävä
      29
      516
    9. Kyllä mä tiedän et me kuulutaan yhteen ja se on tähtiin kirjoitettu!!

En vain halua satuttaa sua. Olen aivan perseestä epävakaan ja ADHD oireiluin vuoksi. Ja kun olisi aika "vapauttaa" ne su
      Ikävä
      44
      488
    10. Tunnetta ja sinua on vaikea kuvailla

Paremmin se varmaan aukeaa muulla tavalla. Olen merellä, jossa kovin usein puhkeaa rajuilma ja huomaan taistelevani hu
      Ikävä
      33
      465
    Aihe