Olet eksynyt, suorastaan vaihtanut maata, ei Ruotsissa voi olla näin kaunista, ajattelet varmasti saapuessasi Dimmalundin portille. Tilan katon toisella puolen siintävät kukkulat ja kirkas taivas, joka puolella on kauniita hevosia ja tallityttöjä. Vaikutelman pilaa vain ympäriinsä tummat hiukset sotkussa säntäilevä omistaja, joka puhuu puhelimeen ja on varmasti hermoromahduksen uhri. Ajattelet, että olisi ehkä aika auttaa, käyt hakemassa hoidokkisi tarhasta, satuloit sen ja lähdet pitkälle maastolenkille. Ratsastaessasi puisen kaaren ali, satut vilkaisemaan hiukan haalistunutta tekstiä, jota et ole ennen huomannutkaan;
Tervetuloa Dimmalundiin!
Dimmalund perustettiin 20.12.2011, kun minun - eli Minean - kaksi edellistä tallia yhdistyivät. Suurtalli Zephyrine Stud ja pieni mutta sinnikäs yksityistalli Rosaviolett toimivat nyt suurena siittolana ja ratsastustallina. Molempien tallien kaikki hevoset muuttivat Dimmalundiin toimimaan entisissä tehtävissään. Dimmalund kasvattaa arabialaisia täysiveriä, irlannincobeja ja welshponeja koulu- ja esteratsuiksi, toki tallilta voi löytää muidenkin rotujen ja painotustenkin edustajia. Sijaitsemme Ruotsissa, aivan etelässä. Tallillamme järjestetään muutamia kilpailuja kuukaudessa, joskus valmennuksia ja tunteja hoitajille. Sillointällöin voi jopa tulla leiri, jos hoitajat sellaista toivovat. Kasvateillamme käytämme liitettä DIM ja vaalimme jokaista varsaa aarteenamme, elämän suurena ihmeenä. Kun myymme kasvattimme, toivomme, että sille löytyy hyvä koti, jossa sitä kisataan, ja sillä tehdään ainakin yksi varsa. Nyt näiden alkuvalistusten jälkeen pääset tutkimaan tallia, mars matkaan siis!
http://dimmalund.webs.com/index.htm
E: Dimmalund
Minea L.
2
275
Vastaukset 2
- sheid
mä haluan teiltä irkkukasvatin asumaan Wicked Poniesiin
- mineaaa
sheid: kirjoita toki viekkuun :D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Venäjä alkaa iskemään Suomen politiikkaan.
Tässä on valtion ja koko länsiliiton päämiehet varoitelleet, että Venäjä alkaa talven aikana taas iskemään hybridisesti.147889Muistelen lämmöllä
Se oli vaikein päätös, jonka olen joutunut tekemään. En pidä valehtelusta, mutta näin sait päätöksen asioille. Rakasti48662- 70629
- 81571
- 39539
- 46520
- 106500
Uskon, että saataisiin kaikki selvitettyä
Mutta yhteys on jäissä, minä olen jäässä, enkä osaa tai uskalla enää lähestyä. Se vaan on niin. Naiselta Jos ei ole hyvä37493Jos olen aiheuttanut pahaa, pyydän anteeksi
Jos olen omalla kirjoittelullani aiheuttanut täällä jollekin pahaa mieltä tai sotkenut asioita, niin pyydän sitä anteeks64489- 21478
Teinipersu Bergbom lupasi ensimmäisenä euron bensaa
Teinipersu julkaisi Tiktok-videonsa marraskuussa 2021. Videolla Bergbom viittaa bensan hintoja esittelevään kylttiin ja270473Onko se loukkaavaa jos pelkkä seksi kiinnostaa?
En tiedä olisiko meillä muuta yhteistä edes. En kyllä oikein osaa nähdä meitä menemässä naimisiin, paitsi ehkä jossain U35423Vaihdevuodet ja psykoottinen käytös
Estrogeenilla on suora yhteys aivojen välittäjäaineisiin, erityisesti serotoniiniin, joka säätelee mielialaa, impulssiko37421Luottamus
Luotan vain siihen mitä tapahtuu IRL. Anonyymipalstan vihjailut eivät merkitse minulle mitään.90414- 21412
Timo Vornanen.
On siinäkin yksi täystampio. Eipä ihme, että persukannattajat sen eduskuntaan äänestikin.26410Sofia ja Jeffrey yhdessä
Sofia julkaisi instassa kuvan hänestä ja Jeffreystä kuvan, taustalla soi Happy birthday biisi ja Jeffrey kasvot peitetty80405Sysmän "ilon päivä"
Ja taas palaa hirveä määrä verorahoja, ihan turhaan soopaan. Eikö nämä jotka kuntapolitiikassa valittavat ja tuhoaa vaan32401Joka ilta mietin
sua❤️Mitä teet, missä meet? Kaipaatko yhtään? Yön tullen toivotan mielessäni sulle hyvää yötä ja aamuisin huomenet. Joka24396- 13385