E: Dimmalund

Minea L.

Olet eksynyt, suorastaan vaihtanut maata, ei Ruotsissa voi olla näin kaunista, ajattelet varmasti saapuessasi Dimmalundin portille. Tilan katon toisella puolen siintävät kukkulat ja kirkas taivas, joka puolella on kauniita hevosia ja tallityttöjä. Vaikutelman pilaa vain ympäriinsä tummat hiukset sotkussa säntäilevä omistaja, joka puhuu puhelimeen ja on varmasti hermoromahduksen uhri. Ajattelet, että olisi ehkä aika auttaa, käyt hakemassa hoidokkisi tarhasta, satuloit sen ja lähdet pitkälle maastolenkille. Ratsastaessasi puisen kaaren ali, satut vilkaisemaan hiukan haalistunutta tekstiä, jota et ole ennen huomannutkaan;

Tervetuloa Dimmalundiin!

Dimmalund perustettiin 20.12.2011, kun minun - eli Minean - kaksi edellistä tallia yhdistyivät. Suurtalli Zephyrine Stud ja pieni mutta sinnikäs yksityistalli Rosaviolett toimivat nyt suurena siittolana ja ratsastustallina. Molempien tallien kaikki hevoset muuttivat Dimmalundiin toimimaan entisissä tehtävissään. Dimmalund kasvattaa arabialaisia täysiveriä, irlannincobeja ja welshponeja koulu- ja esteratsuiksi, toki tallilta voi löytää muidenkin rotujen ja painotustenkin edustajia. Sijaitsemme Ruotsissa, aivan etelässä. Tallillamme järjestetään muutamia kilpailuja kuukaudessa, joskus valmennuksia ja tunteja hoitajille. Sillointällöin voi jopa tulla leiri, jos hoitajat sellaista toivovat. Kasvateillamme käytämme liitettä DIM ja vaalimme jokaista varsaa aarteenamme, elämän suurena ihmeenä. Kun myymme kasvattimme, toivomme, että sille löytyy hyvä koti, jossa sitä kisataan, ja sillä tehdään ainakin yksi varsa. Nyt näiden alkuvalistusten jälkeen pääset tutkimaan tallia, mars matkaan siis!

http://dimmalund.webs.com/index.htm

2

274

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sheid

      mä haluan teiltä irkkukasvatin asumaan Wicked Poniesiin

    • mineaaa

      sheid: kirjoita toki viekkuun :D

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Missä tapasit kaivattusi

      ensimmäisen kerran?
      Ikävä
      76
      979
    2. Jani Wickholm on kuollut

      Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm
      Kotimaiset julkkisjuorut
      67
      727
    3. J-mies, miten voit olla niin varma siitä

      että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp
      Ikävä
      81
      725
    4. Aattelin nainen

      Jos oppisin puhumaan. Rehellisesti, rennosti ja hetkessä.
      Ikävä
      119
      724
    5. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      42
      691
    6. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      100
      637
    7. Alan pikkuhiljaa olemaan sinut

      sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante
      Sinkut
      111
      563
    8. Mennään näin sitten

      Ettei kohdata enää.
      Ikävä
      42
      539
    9. Pystytkö pitämään

      Taukoa ja eroa ihan hyvillä mielin vai tekeekö tiukkaa
      Ikävä
      41
      498
    10. Pohjola talo

      Kuka arvaa lähimmäs miten nopeasti tulee konkurssi uusilla yrittäjillä
      Kuhmo
      18
      488
    Aihe