E: Dimmalund

Minea L.

Olet eksynyt, suorastaan vaihtanut maata, ei Ruotsissa voi olla näin kaunista, ajattelet varmasti saapuessasi Dimmalundin portille. Tilan katon toisella puolen siintävät kukkulat ja kirkas taivas, joka puolella on kauniita hevosia ja tallityttöjä. Vaikutelman pilaa vain ympäriinsä tummat hiukset sotkussa säntäilevä omistaja, joka puhuu puhelimeen ja on varmasti hermoromahduksen uhri. Ajattelet, että olisi ehkä aika auttaa, käyt hakemassa hoidokkisi tarhasta, satuloit sen ja lähdet pitkälle maastolenkille. Ratsastaessasi puisen kaaren ali, satut vilkaisemaan hiukan haalistunutta tekstiä, jota et ole ennen huomannutkaan;

Tervetuloa Dimmalundiin!

Dimmalund perustettiin 20.12.2011, kun minun - eli Minean - kaksi edellistä tallia yhdistyivät. Suurtalli Zephyrine Stud ja pieni mutta sinnikäs yksityistalli Rosaviolett toimivat nyt suurena siittolana ja ratsastustallina. Molempien tallien kaikki hevoset muuttivat Dimmalundiin toimimaan entisissä tehtävissään. Dimmalund kasvattaa arabialaisia täysiveriä, irlannincobeja ja welshponeja koulu- ja esteratsuiksi, toki tallilta voi löytää muidenkin rotujen ja painotustenkin edustajia. Sijaitsemme Ruotsissa, aivan etelässä. Tallillamme järjestetään muutamia kilpailuja kuukaudessa, joskus valmennuksia ja tunteja hoitajille. Sillointällöin voi jopa tulla leiri, jos hoitajat sellaista toivovat. Kasvateillamme käytämme liitettä DIM ja vaalimme jokaista varsaa aarteenamme, elämän suurena ihmeenä. Kun myymme kasvattimme, toivomme, että sille löytyy hyvä koti, jossa sitä kisataan, ja sillä tehdään ainakin yksi varsa. Nyt näiden alkuvalistusten jälkeen pääset tutkimaan tallia, mars matkaan siis!

http://dimmalund.webs.com/index.htm

2

193

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sheid

mä haluan teiltä irkkukasvatin asumaan Wicked Poniesiin

• mineaaa

sheid: kirjoita toki viekkuun :D

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Näin Enter-napilla tehdään miljardi euroa - Helsingissä

"Ei se nyt niin kovin ihmeelliseltä näytä. Tavallinen nappi, musta muovinpala, joka kököttää parikymppiä maksavan mustan
      Maailman menoa
      0
      3690
    2. Minulla ei ole ketään muita

Enkä halua ketään muita kuin sinut.
      Ikävä
      43
      3281
    3. Eipä tunnu se "pedofilia" huuto kiinnostavan

Lähinnä se sekohäirikkö ressukka joutuu itse vastaileen itselleen, mitään näkyvyyttä ei saa, palstalla ylipäätään on hyv
      Maailman menoa
      56
      3007
    4. Jätä minut rauhaan

En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv
      Ikävä
      34
      2878
    5. 4,5 promillee

Aika rajut lukemat joku eilen puhaltanut.
      Suomussalmi
      16
      2808
    6. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      45
      2670
    7. Harmittaako sinua yhtään?

Tuntuuko pahalta ollenkaan?
      Ikävä
      44
      2310
    8. Ben Z: "SDP ei ole ollut 50 vuoteen näin huolissaan velasta"

"– Olen ollut eduskunnassa noin 50 vuotta, eikä SDP ole koskaan ollut niin huolissaan velasta kuin nyt. Se on tietysti h
      Maailman menoa
      36
      2192
    9. Voiku saisi sen sun

Rakkauden kokea. Tykkään susta niin paljon edelleen.
      Ikävä
      42
      2065
    10. Olitpa ikävän

Kylmä eilen. Miksi ihmeessä?
      Ikävä
      45
      1849
    Aihe