E: Dimmalund

Minea L.

Olet eksynyt, suorastaan vaihtanut maata, ei Ruotsissa voi olla näin kaunista, ajattelet varmasti saapuessasi Dimmalundin portille. Tilan katon toisella puolen siintävät kukkulat ja kirkas taivas, joka puolella on kauniita hevosia ja tallityttöjä. Vaikutelman pilaa vain ympäriinsä tummat hiukset sotkussa säntäilevä omistaja, joka puhuu puhelimeen ja on varmasti hermoromahduksen uhri. Ajattelet, että olisi ehkä aika auttaa, käyt hakemassa hoidokkisi tarhasta, satuloit sen ja lähdet pitkälle maastolenkille. Ratsastaessasi puisen kaaren ali, satut vilkaisemaan hiukan haalistunutta tekstiä, jota et ole ennen huomannutkaan;

Tervetuloa Dimmalundiin!

Dimmalund perustettiin 20.12.2011, kun minun - eli Minean - kaksi edellistä tallia yhdistyivät. Suurtalli Zephyrine Stud ja pieni mutta sinnikäs yksityistalli Rosaviolett toimivat nyt suurena siittolana ja ratsastustallina. Molempien tallien kaikki hevoset muuttivat Dimmalundiin toimimaan entisissä tehtävissään. Dimmalund kasvattaa arabialaisia täysiveriä, irlannincobeja ja welshponeja koulu- ja esteratsuiksi, toki tallilta voi löytää muidenkin rotujen ja painotustenkin edustajia. Sijaitsemme Ruotsissa, aivan etelässä. Tallillamme järjestetään muutamia kilpailuja kuukaudessa, joskus valmennuksia ja tunteja hoitajille. Sillointällöin voi jopa tulla leiri, jos hoitajat sellaista toivovat. Kasvateillamme käytämme liitettä DIM ja vaalimme jokaista varsaa aarteenamme, elämän suurena ihmeenä. Kun myymme kasvattimme, toivomme, että sille löytyy hyvä koti, jossa sitä kisataan, ja sillä tehdään ainakin yksi varsa. Nyt näiden alkuvalistusten jälkeen pääset tutkimaan tallia, mars matkaan siis!

http://dimmalund.webs.com/index.htm

2

274

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sheid

      mä haluan teiltä irkkukasvatin asumaan Wicked Poniesiin

    • mineaaa

      sheid: kirjoita toki viekkuun :D

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      170
      1439
    2. Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä

      Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa
      Ikävä
      329
      1042
    3. Milloin olet viimeksi ollut hänen..

      Lähettyvillä??
      Ikävä
      43
      885
    4. Milloin näit kaivattusi viimeksi?

      Mitä olisit halunnut tehdä tai sanoa hänelle?
      Ikävä
      39
      729
    5. Tappio Rydmanille

      Ei pystynyt Wille saamaan tahtonsa läpi. https://www.hs.fi/politiikka/art-2000012093775.html
      Perussuomalaiset
      156
      720
    6. Missä tapasit kaivattusi

      ensimmäisen kerran?
      Ikävä
      47
      671
    7. 52
      561
    8. Aattelin nainen

      Jos oppisin puhumaan. Rehellisesti, rennosti ja hetkessä.
      Ikävä
      116
      558
    9. Sometähti villisika-Seppo on kuollut

      Suomussalmella lemmikki­eläimeksi virallisesti hyväksytty villisika Seppo on kuollut. https://yle.fi/a/74-20232445
      Suomussalmi
      28
      548
    10. Tiesitkös rakas

      Mun taivas on pilvinen ja synkkä. Päivät värittömiä ja harmaita. Missä olet, aurinkoni? 💔
      Ikävä
      44
      521
    Aihe