oot aika ristiriitainen persoona

mitä sä ees haluut

annat itestäs jotain ruusuista kuvaa mitä sä et näköjään oo. tunnet sä yhtään itteäs? koska sä teet itelles jotain?

13

390

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hyvä tämmösenä

miksen mä saa olla oma itseni. ??

• koska..

aiheutat toiminnallasi pahaa mieltä muille...

• persoonallinen, minä

no, enhän mä rupee oleen mielin kielin ja esittämään muuta ku olen. ei mun seuraan tartte tuppaantua

• yhden_

haluun vain yhden.
      tunnen itseni ja tiedän, että syvät tunteet on mun sisällä todella syvällä. pintatunteita, ohimeneviä, on paljon, mutta kun kiinnyn syvästi se tunne kestää läpi elämän.

itseni kanssa teen töitä päivittäin ja juuri nyt teen itselleni jotain.

• Nuijapäiden napa

Yhdyn edelliseen pöydän alla. Nyt kuitenkin käsityöt seis. Ettei valu pitkin konttia. Eei pidä tehdä itselleen päivittäin jos yöllä pitää viellä saada pari kertaa. Nyt vetskari kiinni kun ruvetahan syöpöttelemähän.

• yhden_
        Nuijapäiden napa kirjoitti:

Yhdyn edelliseen pöydän alla. Nyt kuitenkin käsityöt seis. Ettei valu pitkin konttia. Eei pidä tehdä itselleen päivittäin jos yöllä pitää viellä saada pari kertaa. Nyt vetskari kiinni kun ruvetahan syöpöttelemähän.

tismalleen samaa mieltä kanssasi. samasta asiastakin.

• itsetutkiskelija

Vuoden mainostaja vain hoitaa hommansa. Miksei sitä itseään kehuisi jos viihtyy omassa itsessään. Ja en minä mitään halua kuin mukavien ihmisten kanssa mielipiteiden vaihtoa. Joskus vain lähtee aiheet radalta tahtomatta, mutta siihen liittyy aina tuo sydämentoiminta, jolle en voi mitään. Se kun hakkaa vietävästi kun hän tulee näköpiiriin. Lääkettä kun siihen ei varmaan löydy....
      Ihmisillä on kuitenkin vapaus valita läheiset ihmiset ja jos joku ihminen tuottaa liikaa mutkia matkaan ja et osaa suhtautua häneen ja et tiedä mitä hän mietiskelee. Silloin sinun täytyy joko ottaa häneltä itseltään seville tai unohtaa hänet.

• et joo

En halua kuule yhtään mitään yhtään kenenkään kanssa.Paitsi eilen illalla kyllä paneskelin.

• Haluttaa ko? taas

ulla on toi sama vika aina panettaa ja koko ajan jano! tää varmaan on pankin perustamisen paikka. voiskohan tota käyttää myös kaffi kermana. Nyt ois super geenejä saatavilla halavalla! Keinosiemennys on kuiteskii su
      oritettava itee. Paan tavaraa tuleen pienissä astioissa. 30mg a`17,50 alv jos omiin astioihin niin oltava sauna puhdas emätin. Kohtuudella toimitetaan perilleasti pienissä erissä. Suoritetaan myös pienimuotoista hierontaa kipeimpiin tarpeisiin.

• myöhästyin

voi voi, on jollain taas ongelma..

• kuis viisii

jaaa että kukaaas ilkiööö se sää sitten oooot?taitaaa olla sormi omassa perseesssäs vielä kun noin teeet johtopäätöxiii mua tuntemati!va saikkonää pakiiitmultaaaa?

• sil viisii

sain pakit

• Entäs sä? Nii`in

Ruusun tuoksuinen kuva minusta, aah. Teen joka päivä itelleni paljonkin.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      87
      4098
    2. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      24
      2911
    3. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      45
      2320
    4. Missä näitte viimeksi?

Missä näit kaivattua viimeksi ja oliko sähköä ilmassa?
      Ikävä
      34
      1321
    5. Puukotus yöllä

Oli kaveri hermostunut ja antanut puukosta.
      Sotkamo
      10
      909
    6. 131
      885
    7. rakas J siellä jossain

Niin ikävä sua. -P. Nainen
      Ikävä
      6
      874
    8. Masan touhut etenee

Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa
      Äänekoski
      12
      822
    9. Naisten ja miesten tasoeroista

Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris
      Ikävä
      124
      766
    10. You've been running and

so has your mind, I'm thinking of you all the time... 💘
      Ikävä
      11
      760
    Aihe