Olen viidellyt joskus ja lopettanu ja taas aloittanut. Mua masentaa jotkut asiat aika paljon ja tunnen oloni yksinäiseksi. Mulla on kyllä poikaystävä, mutta ollaan seurusteltu vajaa kaksi viikkoa. Kesällä tutustuttiin ja ollaan puhuttu niitä näitä ,mutten ole sille pystynyt edes sanomaan tätä. En tiedä siis mitenkä aloitan sille kertomisen asiasta. Olen muutaman vuoden ollut koulukiusattuna ja yrittänyt kestää sen. Tämä koulukiusaaminen on puhumista selän takana p*skaa, ei ota mihinkään asiaan mukaan eli ei huomioi. Peruskoulussa oli vähän toisenlaista. Opiskelen siis tällä hetkellä, ja koulukiusaamista näkyy sielki viellä. En ole enää kovin ujo ja pystyn sanomaan suoraa, mutta se ei taida auttaa mihinkään asiaan. Olen nykyään vähä yli kuukauden nukkunut erittäin huonosti ja koulun käyntini vähän kärsii tästä. Valvominen voi kestää jopa viiteenki asti ja kouluun menosta ei taida pystyä mennä. Olen omasta mielestäni kokenut elämäni aikana aika paljon, vaikka olen 19 v. En tietenkää kerro kaikkea tässä, mutta nämä asiat tässä vaivaavat. Toivottavasti joku jaksoi edes lukea ja auttaa minua mitenkä kertoisin vaikka poikaystävälleni tämän asian, niin että se tajuais. En haluais, että "pakotatte" minut mennä johonki paikkaan puhumaan, vaikka se ehkä auttaisi tai sitten ei. Mä ainaki ite koen ettei auta, kun olen puhunut joillekki opettajille jtn koulukiusaamisesta ja ettei kiinnosta koulu, niin nehän juoruilee eteenpäi ja kuraattori kutsuu, vaikka sanoi ettei kerro. Menee nimittäi aika luottamus noihin aikuisiin jne.
Ps. En nyt tienny mihin tämän aiheen sijoitan, mutta meni nyt johonkin.
Viiltely ja sen kertominen.
Tyttö vain
2
119
Vastaukset
- sdfsf
Joo tää meni väärään paikkaan.. laitan oikeesee. sorge
- janseli
Heippa ! kolohti tämä sun otsikkos jotenki silmään ...
Ite oon 20 vuotias naisen alku ja viillellyt olen itseäni ja masennuksen kokenut.
Koulukiusaamista oon kokenut ja paaaaaljon niin paskaa ku ikinä voikaan.
jos ny haluat tästä asiasta jutella niin pistä viestiä :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1121431
Se helpottaisi oloa jos
Se toinen tietäisi että molemmat tykkäämme toisistamme. Se on asia mikä vaivaa ja ahdistaa minua vaikka tilanne olisikin881287Palsta kysely..
Mikä on mielestäsi hyvä ikäero parisuhteessa? Tulevassa/kuvitteellisessa tulevaisuuden suhteessa, voisitko harkita ”ott1341028- 68964
- 39887
- 71863
- 97857
- 75836
Haluaisin nainen vain välillä heilutella peittoa sinun kanssa
Mutta kuitenkin oltaisiin uskollisia toisillemme.53807Ihmeellistä millaisissa tilanteissa ajatukset kulkuun sinuun
Eilen seurasin kun ihmiset ajoivat kaupan parkkipaikalle ja menivät yhdessä kauppaan. Iski jotenkin ikävä. Mietin että39764