Olen viidellyt joskus ja lopettanu ja taas aloittanut. Mua masentaa jotkut asiat aika paljon ja tunnen oloni yksinäiseksi. Mulla on kyllä poikaystävä, mutta ollaan seurusteltu vajaa kaksi viikkoa. Kesällä tutustuttiin ja ollaan puhuttu niitä näitä ,mutten ole sille pystynyt edes sanomaan tätä. En tiedä siis mitenkä aloitan sille kertomisen asiasta. Olen muutaman vuoden ollut koulukiusattuna ja yrittänyt kestää sen. Tämä koulukiusaaminen on puhumista selän takana p*skaa, ei ota mihinkään asiaan mukaan eli ei huomioi. Peruskoulussa oli vähän toisenlaista. Opiskelen siis tällä hetkellä, ja koulukiusaamista näkyy sielki viellä. En ole enää kovin ujo ja pystyn sanomaan suoraa, mutta se ei taida auttaa mihinkään asiaan. Olen nykyään vähä yli kuukauden nukkunut erittäin huonosti ja koulun käyntini vähän kärsii tästä. Valvominen voi kestää jopa viiteenki asti ja kouluun menosta ei taida pystyä mennä. Olen omasta mielestäni kokenut elämäni aikana aika paljon, vaikka olen 19 v. En tietenkää kerro kaikkea tässä, mutta nämä asiat tässä vaivaavat. Toivottavasti joku jaksoi edes lukea ja auttaa minua mitenkä kertoisin vaikka poikaystävälleni tämän asian, niin että se tajuais. En haluais, että "pakotatte" minut mennä johonki paikkaan puhumaan, vaikka se ehkä auttaisi tai sitten ei. Mä ainaki ite koen ettei auta, kun olen puhunut joillekki opettajille jtn koulukiusaamisesta ja ettei kiinnosta koulu, niin nehän juoruilee eteenpäi ja kuraattori kutsuu, vaikka sanoi ettei kerro. Menee nimittäi aika luottamus noihin aikuisiin jne.
Ps. En nyt tienny mihin tämän aiheen sijoitan, mutta meni nyt johonkin.
Viiltely ja sen kertominen.
Tyttö vain
2
136
Vastaukset
- sdfsf
Joo tää meni väärään paikkaan.. laitan oikeesee. sorge
- janseli
Heippa ! kolohti tämä sun otsikkos jotenki silmään ...
Ite oon 20 vuotias naisen alku ja viillellyt olen itseäni ja masennuksen kokenut.
Koulukiusaamista oon kokenut ja paaaaaljon niin paskaa ku ikinä voikaan.
jos ny haluat tästä asiasta jutella niin pistä viestiä :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persut romahti Haapaveellä, kiitos Ilkka!
Persut saivat historiallisen tappion haapaveellä! Kiitos Ilkka!1192744- 872411
Nyt tiedän
Että joku on lahjonut jonkun tai olemme idiootteja. Nuo kokkareiden päsmärit tuli valituksi valtuustoon. Onnea vaan kai651880- 561807
- 1721785
Oletko ymmärtänyt
Oletko ymmärtänyt jotain kaivatustasi lähiaikoina tai oletko muuttanut mielipidettäsi kaivatustasi?1581586Sanna Ukkolan kolumni: Rautarouva, joka unohti joukkonsa - Riikka Purran pitäisi katsoa peiliin
"Historialliset tappiot eivät synny vahingossa. Ne syntyvät, kun johtaja unohtaa, ketä hänen piti palvella, kirjoittaa I461576- 1231393
Jokainen suomalainen on velvollinen puolustamaan Suomea
Kaikilla Suomen kansalaisilla on maanpuolustusvelvollisuus eli velvollisuus osallistua Suomen puolustamiseen. Miesten m3881311Paraneeko ilmapiiri nyt?
Paraneeko kunnallispolitiikan ilmapiiri nyt kun persuilla meni vaalit päin pers3ttä ja änkyräpersut tipahtivat vilttiket281279