Tervehdys! : )
Aiomme siis hankkia fretin, ja minulla olisi kolme kysymystä fretin pesusta.
1. Kuinka usein frettejä tulisi pestä?
2. Missä fretti pestään?
3. Mitä shampoota käytetään fretin turkkia pestessä?
Fretin pesusta
2
215
Vastaukset
- J & R
Frettiä ei tarvitse pestä ellei se likaa itseään tai ellei siihen ole erityistä tarvetta (esimerkiksi näyttely). Liiasta pesusta fretin iho kuivuu, alkaa hilseillä ja kutista.
Fretin voi pestä täyteen lasketussa altaassa, mutta meillä se onnistuu parhaiten suihkun alla. Pojat menee aina paniikkiin kun eivät tunne pohjaa tassujen alla, allas on liukas ja pelottava. Suihkun kun laittaa päälle ne joskus tulee jopa itsekseen nautiskelemaan 'sateesta'. Suihkussa pestessä tosin välttämättä kastuu itsekkin, mutta se on ainakin meidän freteille paljon paljon mieluisampaa ja helpompaa kuin altaassa pesu.
Freteille on omia shamppoita, mutta varmaan mieto hajustamaton ihmis-shamppoo tai vaikka koirashamppoo passaa nekin melko hyvin, en uskalla mennä varmaksi sanomaan. Korjatkoon joku asiasta paremmin tietävä. Itse en ole frettejäni koskaan pessyt shamppoolla, pari kertaa olen joutunut pesemään kakkatassut tai pihalla itsensä kuranneen otuksen, mutta kyllä lika on aina vedellä lähtenyt.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ootko nainen noin mustis musta
Onhan se toki imartelevaa kun olet kaunis ja kaikkea muutakin, mutta ehkä vähän kummallista, kun ei varsinaisesti olla t744988- 332781
- 402544
Ajattelen sinua tänäkin iltana
Olet huippuihana❤️ Ajattelen sinua jatkuvasti. Toivottavasti tapaamme pian. En malttaisi odottaa, mutta odotan kuitenkin261953Kauan säkin jaksoit
Minun perässä juosta. Kunnes pahoitit mielen. Kuinka monta anteeksipyyntöä olet vailla? 🧐401862Miksi kaipaat
Ja olet elämässäni vielä kaiken tämän jälkeen? Eikö kaikki ole jo selvää välillämme?291709- 901703
- 1661583
Mietin tässä T....
Oletko jo kesälomalla.?Keli on ihanaa, ja sinä nautit veneilystä.... Edelleen käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua..241348Miehelle...
Oliko kaikki mökötus sen arvoista? Ei mukavalta tuntunut, kun aloit hiljaisesti osoittaa mieltä ja kohtelit välinpitämät941210