Ongelmana ois muksun jarruvalo, joka ei pelaa pakkasella. Elikkä käyntiin lähtee polkimesta, mutta liikkeelle ei voi lähtä, sammuu kun yrittää vahdetta päälle. :(
Pitääkö ootella kesää, vai mistä iskä vois vikaa alkaa etsimään, ku eihän tuo tollo ymmärrä itse mitään mun mänkkärin päälle.
mxu50 jarruvalo ei pelaa
Muksu-tyttö.
3
167
Vastaukset 3
- Muksuilija
Jos mahdollista, vie talliin se että sulaa vähän, takajarrulla on sellainen nipukka mikä nousee ylös kun jarrun painaa pohjaan, jos se on jäässä niin sen takia ei myöskään saa vaihdetta päälle..
- Muksu-tyttö
Missä se nipukka oikein on, aattelin jos kosaanilla vähä lämmittäs?
- Muksu-tyttö
Sinne taka-akselille menee vain 2 johtoa, jos iskä yhdistää ne toisiinsa, niin lähteekö muksu sitte käyntiin, vai syttyykö mönkkäri vaan palamaan?
Iskä ei löytäny sitä nipukkaa mikä pitäs nousta.... tollo mikä tollo.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 921582
- 831062
Miksi kumppaniehdokkaan oma elämä on teille ongelma?
Täällä monesti kuulee vaatimuksia siitä, että kumppaniehdokkaalla ei saisi olla lemmikkejä, lapsia, kavereita, eksiä, su393996- 68985
Oikea nainen
On äärimmäisen naisellinen, pienikokoinen, kapeaharteinen, pienet kapeat kasvot, paksut huulet, kauniit hiukset, upeat t177934- 94851
- 64633
Olen pahoillani mies ihan kaikesta
Et sinä ole edes tehnyt mitään väärää. Eihän kenestäkään ole pakko tykätä. Pyydän anteeksi kaikkea häiriköintiä, joka on60622Minä olen käyttänyt mustan magian riittejä ja taikoja aiheuttaakseni epäonnea ja pahaa joillekin
Ne jutut on toimineet. Olen harjoittanut tätä parisenkymmentä vuotta170603- 37598