Maaseutuihannoijat Vihreät nostivat dieselveron pilviin.
Maaseutu tyhjätään nyt perusteellisesti.
MaHTUUKO KAIKKI KAUPUNKIIN ASUMAAN, KUN AINAKIN stadin asunnot ovat loppu.
Asematunnelissa on pian ahdasta ja vaarallista.
MAASEUTU TYHJÄTÄÄN NYT
5
<50
Vastaukset
- kaamea tyhjäys
Dieselvero, työmatkavähennysten poisto, linja-autoliikenteen tuen poisto maaseudulla jne.
- köyhyyttä päässä
Vihreiden puheet ja teot eivät koskaan kohtaa. Puhutaan esim. joukkoliikenteen suosimisesta, mutta halvempaa on mennä omalla autolla - ainakin jos 2 lähtiää.
Kuntauudistuksissa ajellaan omilla autoilla esim.terveyspalveluihin huomattavasti pitempiä matkoja,kun pienten kuntien palvelut loppuu tai ainakin päivystys siirtyy isompiin , kaukaisempiin yksiköihin. Samaa myös muissa palveluissa - eikö näistä tulekkaan niitä "hiilijalanjälkiä" ?
Järjetöntä on myös näiden tuulivoimaloiden rakentaminen, ulkolaiset yritykset rakentaa ja Suomen valtio maksaa 60% 1kw tuotosta tukea (tällä investointi maksettu 20-25 vuodessa)
- Potent. M Aksaja
Hyvä niin: nythän me kaupunkilaiset maksamme pitkin poikin nurmijärviä ökytalonsa rakentaneiden infran korjauskuluineen, mm. sähkön siitrtohinnoissa ja huoltotöiden hinnoissa ja pakasteiden korvauskuluissa...
- Kuka maksaa infran?
Maaseudulle periferiaan muuttavien yhteiskunnalle aiheuttamien lisäkustannusten jakamisessa tulisi otta käyttöön yksityistielaista vanhastaan tutut menetelmät: kukin maksaa oman osuutensa niin sähkölinjoista, niiden kunnossapidosta kuin nettiyhteyksistä, vesijohdosta tai viemäristäkin.
- K-eppana
Samoin kaupungeissa on luovutta asumistuista ym. turhista veronmaksajien piikistä maksettavista aluetuista. Samoin kaupunkilaisten olisi maksettava sinne tulevien sähkölinjojen ym. kustannukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa
Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m724314Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o1003750Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä363439- 513030
- 402528
Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu182449Rakkaalle miehelle
Terveiset rakas. Ikävä on edelleen. Suru valtaa sydämen, kun en saa lähestyä sinua. En saa vastauksia, en soittoa, viest222222- 231866
UMK-juontajakaksikon pari isoa "mokaa" ihmetyttää - Mitäs tykkäsit Syköstä ja Uotisesta juontajina?
Tänä vuonna UMK-lavalla nähtiin artistien lisäksi juontajakolmikko Jorma Uotinen, Sami Sykkö ja Jasmin Beloued. Juontami141645Jussi "Mestari" Halal-ahon sotilasarvo?
Minä vuonna Jussille myönnettiin sotilasansiomitali? Vai myönnettiinkö Jussille sotilasansiomitalia lainkaan?331622