Paha autokuume......
nyt alla vanha 520, 528 touringia kattellaan jotain 00-04 vuoden paikkeilla?
Itekkin koulutukseltaan autonasentaja, mutta kyselen noiden sietoa kilometreille, paljonko sietää kilometrejä hyvin hoidettuna ja pidettynä? Lähinnä koneen ja voimansiirron osalta kiinnostaa kokemukset......
Ja Teille jotka ei tiedä aiheesta mitään mutta on pakkomielle hämmentää tai sekottaa keskustelua, menettehän tekemään sen jollekkin muulle keskustelulle, kiitos jo etukäteen.....
+250000 kilometriä?
6
192
Vastaukset
- HPJ
Vaikka kyse "vanhasta" romusta niin kertokaa ny jotain kokemuksia kilometreistä hei.... Varmasti kokemusta löytyy aiheesta....
Tässä kun joutuu sattuneesta syystä pelaamaan noiden hieman vanhempien autojen kanssa niin mielellään tietää vähän yleisimmistä vioista!
Nykyinen kulkuneuvo on -93 520 touring, jotakin 260000 ajettu? Erittäin varma peli edelleen, näihin viiteen vuoteen ei ole kyllä käsiään pitänyt liata moneen kertaan?
Se nyt on vaan niin että kun autokuume iskee.....- kplcip
Autokuume siis iski?? "Autokuume" laskee sillä kun menet vuoteeseen ja juot lämmintä teetä ja lepäät ja katsot keltasesta pörssistä hienoja autoja ja ajattelet kumpa mullaki olisi varaa joskus hienoon 250tkm ajettuun bemariin
Mutta kun ei oo niin pakko tyytyy 500tkm ajettuihin tojoteroihin.
- BTCF__
- HPJ
Joo, ja minä kyllä kyselin lähinnä asiallisia ja jotain asiasta tietäviä kommentteja?
Joten sinä kplsip varmaan erehdyit väärälle sivulle.......jookos? - uhhuh ja huh
Tuo " kplsip " on vaan provopetteri jolla on toyotakompleksi. Koitetaan ymmärtää.
- HPJ
Niin, jos siis kattelen autoo jolla on rullattu alle 200000 ja kuvittelen sitä pitäväni jonkun vuoden ,kilometrejä tulee vuosittain jotain 8000? Alkuperäiseen kysymykseen palaten, hyvin pidettynä ja huollettuna niin kuinkahan pitkään tuolla saa rauhassa ajella ennen kuin alkaa joka paikka antautumaan?
EN siis ole hankkimassa yli 250000 ajettua bemaria, enkä varsinkaan sitä toista "vaihtoehtoa", siirryn sitten vaikka mieluummin bussikyytiin, jos tilanne menee niin pahaksi!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1134892Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293543No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452430- 501558
- 411480
Jätä minut rauhaan
En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv241334- 141222
- 271128
- 1651089
Olen oikeasti aika mukava
Vaikka itse sanonkin. Tunnemyrsky sekoitti mieltä silloin ja annoin aika kahjon kuvan itsestäni.221057