Paha autokuume......
nyt alla vanha 520, 528 touringia kattellaan jotain 00-04 vuoden paikkeilla?
Itekkin koulutukseltaan autonasentaja, mutta kyselen noiden sietoa kilometreille, paljonko sietää kilometrejä hyvin hoidettuna ja pidettynä? Lähinnä koneen ja voimansiirron osalta kiinnostaa kokemukset......
Ja Teille jotka ei tiedä aiheesta mitään mutta on pakkomielle hämmentää tai sekottaa keskustelua, menettehän tekemään sen jollekkin muulle keskustelulle, kiitos jo etukäteen.....
+250000 kilometriä?
6
199
Vastaukset
- HPJ
Vaikka kyse "vanhasta" romusta niin kertokaa ny jotain kokemuksia kilometreistä hei.... Varmasti kokemusta löytyy aiheesta....
Tässä kun joutuu sattuneesta syystä pelaamaan noiden hieman vanhempien autojen kanssa niin mielellään tietää vähän yleisimmistä vioista!
Nykyinen kulkuneuvo on -93 520 touring, jotakin 260000 ajettu? Erittäin varma peli edelleen, näihin viiteen vuoteen ei ole kyllä käsiään pitänyt liata moneen kertaan?
Se nyt on vaan niin että kun autokuume iskee.....- kplcip
Autokuume siis iski?? "Autokuume" laskee sillä kun menet vuoteeseen ja juot lämmintä teetä ja lepäät ja katsot keltasesta pörssistä hienoja autoja ja ajattelet kumpa mullaki olisi varaa joskus hienoon 250tkm ajettuun bemariin
Mutta kun ei oo niin pakko tyytyy 500tkm ajettuihin tojoteroihin.
- BTCF__
- HPJ
Joo, ja minä kyllä kyselin lähinnä asiallisia ja jotain asiasta tietäviä kommentteja?
Joten sinä kplsip varmaan erehdyit väärälle sivulle.......jookos? - uhhuh ja huh
Tuo " kplsip " on vaan provopetteri jolla on toyotakompleksi. Koitetaan ymmärtää.
- HPJ
Niin, jos siis kattelen autoo jolla on rullattu alle 200000 ja kuvittelen sitä pitäväni jonkun vuoden ,kilometrejä tulee vuosittain jotain 8000? Alkuperäiseen kysymykseen palaten, hyvin pidettynä ja huollettuna niin kuinkahan pitkään tuolla saa rauhassa ajella ennen kuin alkaa joka paikka antautumaan?
EN siis ole hankkimassa yli 250000 ajettua bemaria, enkä varsinkaan sitä toista "vaihtoehtoa", siirryn sitten vaikka mieluummin bussikyytiin, jos tilanne menee niin pahaksi!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1271316
- 1001003
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89944Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede25917Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat298798- 95758
- 34658
- 109656
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.55613Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet140599