että oli jättänyt avomiehensä "hänen" takiaan. Saisiko tästä hieman lisä infoa??
Joku kirjoitti täällä
9
145
Vastaukset
- ota lääkkeesi!
Se on se samainen psykiatrinen potilas Don Juan siellä joka kuvittelee olevansa maailman lahja naisille
- saanko?
oksentaa suuhusi
- Ei ole pakko
nähdä vaivaa niihin jotka ei itelle kuulu
- minä ainakin
Minä ainakin kirjoitellut noin, en voinut enää jatkaa entisen miehen kanssa, kun kuulin "hänellä" olleen tunteita. Jotain muutakin tapahtui kyllä, mutta pääasia oli kyllä "hän". En siis koskaan pettänyt entistä miestäni.
- Miten sitten
sait tietää, että "hänellä" olisi tunteita?
- minä ainakin
Miten sitten kirjoitti:
sait tietää, että "hänellä" olisi tunteita?
"Hän" kertoi ihan itse pitkällä katsekontaktilla erään tapahtuman jälkeen. "Hän" siis kuuli ilmeisesti vahingossa erään keskustelun ystäväni kanssa, kun keskustelin silloisesta avomiehestäni.
- Oukki doukki
minä ainakin kirjoitti:
"Hän" kertoi ihan itse pitkällä katsekontaktilla erään tapahtuman jälkeen. "Hän" siis kuuli ilmeisesti vahingossa erään keskustelun ystäväni kanssa, kun keskustelin silloisesta avomiehestäni.
mutta valitettavasti en ole "hän", kiitos silti!
- Mit ihmettä
Mitä tarkempaa infoa haluat? En muista, mitä olen kirjoittanut, mutta vastaava tapaus on täällä päin. Tämä toinen jätti mut ja sitten pakenin exän luokse takaisin, jonka kanssa tein alunperin eron. En tiedä, mikä kaiken tarkoitus on. Varmaan se, että "Opi hallitsemaan omat tunteesi.". Minulla oli se 30-kriisi yhdistettynä siihen tiettyyn kuumeeseen. Puhun imperfektissä, koska en ole enää kriisissä eikä minulla ole mitään suurempia ongelmiakaan. Olen niin järkityyppi nykyään, että huhhuijaa...Ei enää ikinä tätä sekoilua.
- valitettavasti
ei kuulosta yhtään minuun sopivalta tarinalta, mutta kiitos mielenkiinnosta, arvostan!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "974419Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293283No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452370- 351378
- 331058
- 321016
- 111014
- 158997
- 6924
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12862