Ihan hirveä on tuo TV-mainos. Miten voi näin huonosti hoitaa hommat? Kenen idea tuo oli? Äänestän Haavistoa, Niinistöstä ei saa tulla presidenttiä.
Miksi tuo TV-mainos piti tehdä?
16
131
Vastaukset
- Paavo pistesijoille
Tunnet kai sanonnan, että kiirellä tehden ei tule kuin sekopäitä mukuloita. Ja kiire on demareilla ollut. Huonot ovat jo housuissa.
Jotain yksinkertaista ja nopeaa on demareiden pitänyt ajattomassa ajassa polkaista kokoon.
Uskon,että fiksut demarit ja ex-demarit eivät ole enää vanhus-Lipposen taakse käännytettävissä. Ihmiset ajattelevat nykysin ihan ITSE, eivätkä ole enää punavärin liehiteltävissä..... Äänestämme Paavon pistesijoille. eikös se ole oikein hyvä sijoitus, kunkaikki eivät pääse edes sinne saakka ??? - Miksi tuo?
No siksi kun sitä Lohtanderia ei enää haluta näyttää!
- Sutta ja sekundaa !
Mainostamalla saa kukin myydä mitä parhaakseen näkee. Demareiden paras tuote on muka Paavo Lipponen, siksi kai mainos tehtiin. Hätäpäissään, kiireellä ja huonosti valmisteltuna. II luokan kaupallinen ilmoitus ja uskomattoman heikko kokonaisuus. Tiedoksi kaikille: Bööööö!
- hyvä/kuvaava
Oksentaa köyhien silmille!
- inios
Demarit kunnostautuvat vaalimainoksilla toisten puolueiden/ehdokkaiden hyväksi. Huonolta näyttää, ennakkoäänestykseen aikaa n. 3 viikkoa.
- Paavon peli pelattu
Korjaan kuule vahän. Ennakkoäänestykseen on aikaa tänään (4.1)enää 7 päivää eli viikko. Ke 11.1 kansa pääsee ennakkoäänestämään Suomessa - ja varsinainen äänestyspäivä on su 22.1.
Sunnuntai-iltana tulee olemaan hauskaa, iloista ja suorastaan upeaa, kun Sauli Niinistön seuraksi II kierrokselle loikkaa Timo Soini. Siitä se riemu kansalle repeää.
- Arvostelukykyä??
Likaisten temppujen osaston arvostelykyky petti taas pahemman kerran.
Eikö " solisaliratit "ole vieläkään oppineet, että fiksuus on valttia ja sitäpaitsi se maksa mitään.- viliseevil
Lipponen on idiootti ja natsi. Katsokaapa sen älykkölistaa. Vilisee rapparinatseja.
- Hmm..
vajaaälyiset näköjään kasaavat iki-omaa ketjua tähän, kun eivät ymmärrä asikeskusteluista mitään.
- urgh
Urgh. No onhan se vähän juro...mutta Paavo on. Sellaisiahan me suomalaisetkin. Sopii hyvin meidän suomalaisten heimopäälliköksi.
- päivi-sdp
Pöö, mä olen paavo kiinan keisarin kaveri; ja järjestin tyttäreni jonojen ohi huippulukioon, Kallion ilmaisutayolinjalle...
Sain tyttäreltä neuvot sanoa:
Pööö, kaikille sosilidemokraateille...heh,heh, hee, hee..- musta k
PÖÖ. Mä olen teidän herra,,,,,,mutta en enkeli.Nahkurin orsilla nähdään.Mää ajatelin että jos mä pääsisin pressaksi niin päkällä olis sitte eläke ku mun nahka pettää.Päkä ny on vähä nuoden mokkatakkien perään,mutta muuten antavaanen, pöö mitä täs ny vanha jaksaa.
- kommentointi,
musta k kirjoitti:
PÖÖ. Mä olen teidän herra,,,,,,mutta en enkeli.Nahkurin orsilla nähdään.Mää ajatelin että jos mä pääsisin pressaksi niin päkällä olis sitte eläke ku mun nahka pettää.Päkä ny on vähä nuoden mokkatakkien perään,mutta muuten antavaanen, pöö mitä täs ny vanha jaksaa.
TV mainoksen asiapohjaista kommentointia tässä
http://keskustelu.suomi24.fi/node/10358713
- Pavlik Lipander
Pöö! Olen suomen kautta aikojen pahin työväen petturi ja pääomaeliitin nuoleskelija. Lisäksi halveksin suomalaisuutta ja ihailen ruotsalaisuutta. Sainpa teoistani palkinnoksi Ruotsalaisen kansanpuolueen Freudenthal-mitalin. Ei mitään pelättävää, minusta ei ikinä tule presidenttiä.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.
Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse754537Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"
Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky1053769Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"
Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä1423473Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen
Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.371970Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä
Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575691921Mitä on tullut
Entisen abcn rakennuksen tilalle se oli tyhjillään monta vuotta siellä oli jo nyt valot onko huoltoasema? 5:30.891229- 1181035
Palosta selvinnyt 18 vuotias munira tarvitsi tulkin kun puhui Iltalehdelle
Suomessa asuva 18 vuotias tarvii tulkin !!! Tää Suomea puhumaton on palossa kuolleen naisen veli ja asui perheen kanssa.129950- 55925
Mikä homma?
https://share.google/NvruSS4P4EzjTWPov Poliisilla oli keskiviikkona 4. maaliskuuta yksityisasunnossa Saarijärvellä tehtä25837