Onko muka keskitasoa mun miehellä?

Mindi -87

Olen 24v ja kihloissa itseäni kolme vuotta vanhemman miehen kanssa. Hän on ensimmäinen mieheni ja toivottavasti se viimeinen. Minulla ei siis ole kokemusta miehistä. Jokatapauksessa kultani vehje on aina näyttänyt silmiini aika pieneltä, mikä ei kylläkään tarkoita, ettenkö nauttisi seksistä hänen kanssaan. Kerran sitten kysyin suoraan, minkä pituinen sulla on ja hän meni noloksi, vähän suuttuikin ja sanoi että kai se joku keskimittainen on. Katsottiin lopulta viivottimella ja pituus oli hädintuskin 11 senttiä kunnolla jäykistyneenä ja ihan juuresta mitattuna. Ympärysmittaa ei oikein osattu mitata ja minusta se on ihan normaalI. Mutta tuo pituus. Eikö se ole kuitenkin alle keskitason? Ei sillä, että asialla olisi minulle mitään käytännön merkitystä, rakastan miestäni ja hän minua.

50

2672

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • **

      Normaali......? mitä mitasta väliä kunhan molemmat nautitte. - Taito laji, mun ukölla saman lainen - en tod. kaipaan mitään jätti kyrpää (kokemusta on). Onnea ja menestystä - toivon myös että tämä kestää ikuisuuden ** . :)

      • ..

        Taas näitä onnettoman minimunan omistajia jotka esiintyy naisina,ja sitten vielä itselleen kommentoi...onneksi olet itse tyytyväinen.....vai oletko?


      • Jötikkä kovana 14cm
        .. kirjoitti:

        Taas näitä onnettoman minimunan omistajia jotka esiintyy naisina,ja sitten vielä itselleen kommentoi...onneksi olet itse tyytyväinen.....vai oletko?

        Enempi minimunat esiintyy homoina ja muka ison munan omaavina. Me normaalimunaiset ollaan sinut otsemme kanssa ja saamme pildeekin, eli tiedetään ettei isolla tee mitään muuta kuin runkkaa.


      • H-X
        Jötikkä kovana 14cm kirjoitti:

        Enempi minimunat esiintyy homoina ja muka ison munan omaavina. Me normaalimunaiset ollaan sinut otsemme kanssa ja saamme pildeekin, eli tiedetään ettei isolla tee mitään muuta kuin runkkaa.

        Heh heh... Nyt se kasvoi jo kolme senttiä. Kirjoitusvirheet kertoivat sinun olevan sekä palstan Pentti että Pirkko.
        Miksi nolaat itsesi. Ei se ole häpeä pientä omistaa, mutta noloa on olla hyväksymättä asian tilaa.
        Homona voin sinulle kertoa, että pieniä kikkeleitä on ihan oikeasti olemassa ja ne ovat yhtä harvinaisia kuin isot.

        ps. Minäkin oon saanut pildee, mutta en sillä leuhki, koska olen hyvätapainen.


    • Kylä sillä homma hoituu

      On se 11cm alle keskitason, joka on Suomessa vähän päälle 13cm. Ei 11cm harvinaisuus kuitenkaan ole ja sellaisia moni pari käyttää tietämättä ja ajattelematta mittoja. Ja Voihan olla että mittasitte liian pieneksi? - Täysin mahdollista yhtälailla kuin mitata liian suureksi. Mutta mitä väliä jos nautit?

    • Tutkimuksia uskova

      Normaali kikkura tuo on ja sen voi aina valehdella isommaksi,jopa universaalin ison 14.5cm mitan ylittäväksi lemmennuijjaksi.

      • Vilpitön vitunystävä

        Ykstoista on monen pöksyissä ja pimpsoissa, mutta sitä luullaan 15 senttiseksi. Ihan samaten 15cm luullaan 19 senttiseksi, ja jos ei luulla, niin pienellä mittavilungilla se on sitä;)
        Kullinkoasioista pitää aina vähentää "lapinlisät".


      • H-X
        Vilpitön vitunystävä kirjoitti:

        Ykstoista on monen pöksyissä ja pimpsoissa, mutta sitä luullaan 15 senttiseksi. Ihan samaten 15cm luullaan 19 senttiseksi, ja jos ei luulla, niin pienellä mittavilungilla se on sitä;)
        Kullinkoasioista pitää aina vähentää "lapinlisät".

        Jos sinunkin yksitoistasenttisestä vähentää lapin lisät, niin paljonko jää jäljelle?


      • Vilpitön vitunystävä
        H-X kirjoitti:

        Jos sinunkin yksitoistasenttisestä vähentää lapin lisät, niin paljonko jää jäljelle?

        Ei tarvii vähentää, olen mitannut tarkasti ja oikein.


    • mikä aihe

      * * *
      Tarkoitatteko lyijykynän vaiko ranteen vahvuista?

      * * *

    • pohjanmaal.mies

      Jos teillä on hyvä seksielämä, niin kaikki hyvin.. Ehän se koko kaikki kaikkiaan.. Toisaalta tiedän että naiset nauttivat tosi paljon jos ne saa ison joka täyttää vaginan kunnolla. Mun vaimo rakastaa mun 19cm pitkä ja 15cm ymp. mittanen.. Jos tuntuu siltä että haluaisit kokeilla isomman niin tee se ennen kun teillä on lapsia y.m.s.

    • jauhot suuhun_

      On tää kyllä huvittava......siis täällä väitellään 11 senttisen ja 13 senttisen munan erosta......PUHUMME SIIS KAHDEN SENTIN EROSTA. Ja siitä yritetään tehdä numeroa täällä.

      Nimimerkki Mindi sanoo ettei koolla ole hänelle väliä mutta silti tulee tänne kirjoittelemaan siitä.

      Ja koska tällä sivustollahan on jo todistettu että naisten rintojen koolla on puolestaan väliä miehille, niin olisi mielenkiintoista tietää minkälainen ylävarustus nimimerkki Mindillä puolestaan on.

      Olisi nimittäin aika huvittavaa jos Mindin miehen unelmanaisella olisi kuppikoko vaikkapa reilu D, ja Mindillä itsellään olisi kuitenkin ainoastaan kuppikoko A.

      Siinä olisi kyse jo hieman isommasta kokoerosta kuin kahdesta sentistä... :)

      • Selkee homma

        Pikkukullinen jätkähän toi ap on. Ei tänne naiset tule kirjoittelemaan.


      • totuudentorvensoitto

        No ollaanpa nyt kuitenkin rehellisiä ja todetaan, että alle 11cm on jo todella pieni, tuskin lähelläkään mediaanikokoa. Käsittääkseni kaikki mittaamalla saadut keskiarvotulokset ovat olleet välillä 13-14,5cm. Keskiarvo on tietenkin eri asia kun yleisin koko, muistaakseni yleisin parru on vajaa 15 senttinen.

        Tai no täällähän noita tutkimuksia on listattu: http://en.wikipedia.org/wiki/Human_penis_size

        Rintojen koolla ei ole yhtä suurta merkitystä kuin muodolla. Ja jos puhutaan pelkästä visuaalisesta erosta, niin 14 senttinen muna näyttää HUOMATTAVASTI isommalta kuin 11 senttinen. Uskoisin, että alkaa olla tuntumassakin jo jonkin verran eroa, tuskin kaikki asennot noin lyhyellä onnistavat...


      • jarmo jaurakka
        totuudentorvensoitto kirjoitti:

        No ollaanpa nyt kuitenkin rehellisiä ja todetaan, että alle 11cm on jo todella pieni, tuskin lähelläkään mediaanikokoa. Käsittääkseni kaikki mittaamalla saadut keskiarvotulokset ovat olleet välillä 13-14,5cm. Keskiarvo on tietenkin eri asia kun yleisin koko, muistaakseni yleisin parru on vajaa 15 senttinen.

        Tai no täällähän noita tutkimuksia on listattu: http://en.wikipedia.org/wiki/Human_penis_size

        Rintojen koolla ei ole yhtä suurta merkitystä kuin muodolla. Ja jos puhutaan pelkästä visuaalisesta erosta, niin 14 senttinen muna näyttää HUOMATTAVASTI isommalta kuin 11 senttinen. Uskoisin, että alkaa olla tuntumassakin jo jonkin verran eroa, tuskin kaikki asennot noin lyhyellä onnistavat...

        Suomalainen tutkimuksiin perustuva keskikoko on 13.52cm. 11cm siis on pieni.


    • pieni se on!

      • gyn.ekologi

        Pieniä pilejä ei ole, on vain isoja vit**ja.


      • tribute_to_large
        gyn.ekologi kirjoitti:

        Pieniä pilejä ei ole, on vain isoja vit**ja.

        on se näinkin


    • Jööran

      On se normaalia pienempi. Meikällä on 12 cm ja vaimo sanoo, että pienenpuoleinen on, mutta ei kylläkään haikaile isompaa. So what!

      • H-X

        Tuo on oikea tapa, eli hyväksyä itsensä, eikä väittää pää punaisena kaikkia muita yhtä pienen haltijaksi.
        Täällä kun eräs tarjoilee jokaiselle 13.5kakkostaan ainoaksi oikeaksi:)

        Ja onnittelut asiallisesta vaimosta...


      • Oma18cm
        H-X kirjoitti:

        Tuo on oikea tapa, eli hyväksyä itsensä, eikä väittää pää punaisena kaikkia muita yhtä pienen haltijaksi.
        Täällä kun eräs tarjoilee jokaiselle 13.5kakkostaan ainoaksi oikeaksi:)

        Ja onnittelut asiallisesta vaimosta...

        Joo onhan niitä tosiasn himpun verran pienempiäkin olemassa.


    • .....

      kiinnostaspaha tietää mite noita kaiken maailman keski arvoja on mittäiltu..... Kierrelty ovelta ovelle kysellen vai, ei vaikuta mikään vaihto ehto kovin luotettavalta.

      • Uskovainen kullervo

        No mitattu esim 5000 tutkimukseen osallistuneen miehen kalu ja laskettu siitä keskiarvo. 13.52-tutkimus on luotettavin, koska se on kymmenien tutkimusten keskiarvo, eli siihen on mitattu satoja tuhansia peniksiä periaatteessa. Vuosien tutkimustulos!


      • asdffds
        Uskovainen kullervo kirjoitti:

        No mitattu esim 5000 tutkimukseen osallistuneen miehen kalu ja laskettu siitä keskiarvo. 13.52-tutkimus on luotettavin, koska se on kymmenien tutkimusten keskiarvo, eli siihen on mitattu satoja tuhansia peniksiä periaatteessa. Vuosien tutkimustulos!

        Täyttä paskapuhetta. Mitään tällaista tutkimusta ei edes ole tehty.

        Kuulemma Irakissa olisi propagandaministerillä taas kysyntää.


    • Tee se helpostitesti

      Tee helposti testi vessapaperihylsyllä.
      Keskikokoisen munan terska tulee reilusti ulos toisesta päästä.
      Jos mahtuu sisään.

      • Hra 19.5cm

        Mulla tulee noin 5cm tatti ulos paskapaperirullan hylsästä. Onko keskikokoa? Eikö niissä hylsissäkin ole eroja ja joillakin ei muka sovi sinne hylsään niiden aisa. Ainakin talouspaperirullat on standardimittaisia, mittaa 21.3cm.


    • n. keskikokoinen 16
      • Fhkkki

        Tolla homomiehellä on 20cm kun imee munapumpulla ja kuristaa nippusiteellä, hahhahha:)


      • H-X
        Fhkkki kirjoitti:

        Tolla homomiehellä on 20cm kun imee munapumpulla ja kuristaa nippusiteellä, hahhahha:)

        Mutta sillekin sinä olet kateellinen:) hih hih

        Tuollaista ei ihan joka housusta löydy. Mistä sen munapumpun löysit ja saatko omasi samaan kokoon nippusiteellä? Olishan tuo toki voinut seisokin, mutta kun se "lyhenee kun nahat kirii".


      • rantajortsu

        Mahtavia vehkeitä kuvien miehillä. Itelläni 15-senttinen ja sillä pitää toimeen tulla vaikka aika usein haikailenkin isompaa itelleni. Eipä silti, saan kyllä huudatettua kauniin isotissisen naiseni orkkuun asti kahdesti illassa. Että näillä mennään...


      • Korkki kiinni

        Tuolla AS on joka toisella miehellä HIV. Tiedän useemankin tartunnan saaneen tuota kautta. Loistohomma.


    • 27/18

      en tidä ehkä keski koka,kun itsellä 27 pitkä, ympärys 18 naine sano huvä kokonen muna

    • A siantuntij a

      Ton kokoisia vehkeitä ei ole kellään kuin parissa noista kuvista. Tämä on fakta ja fakta on sekin, että 11 senttiä on lyhyt, ei keskivertoa. 13-17 senttiä on keskimitta, sitä selvästi lyhyemmät tai pidemmät harvinaisia. Sinänsä pituudella ei luulisi olevan merkitystä, jos kerran rakkaus kukoistaa ja homma toimii.

      • Nuluttipa makeasti

        Keskimitta on 13.52 - 1cm. Pienempiä ja isompiakin on, mutta jonkun tutkimuksen mukaan pälle 16cm oli jo todella harvinainen ihan kansainvälisestikin. Rotujen välillä on kokoeroja niin peniksissä, rinnoissa kuin ruumiillisestikin.


      • Unkariin vaan

      • eigarh

    • mitta ekonomi

      "Keskiverto"?Se on 15-18cm..sitten harvenee!

      • Osin olet oikeassa

        Keskikoko on 15cm joissakin roduissa.


    • khgkhvkhvkhvv

      Mikähän on keskikoko sillä palalla lihaa jossa penis on kiinni ? vai onko sillä mitään väliä.... Vitsi jota ei tarvi mitta kädessä ymmärtää...

    • aijaiu_

      Otsikon avaaja Mindi87:llä arvatenkin löysä alapää ja todella pienet rinnat.....ja sitten hän tekee numeron miehensä munasta.... :)

    • mulla muhkeat 19cm

      • Uhkea dd

        Niin varmaan.


      • H-X
        Uhkea dd kirjoitti:

        Niin varmaan.

        Pyydän kaariot-nimimerkin puolesta anteeksi.
        Hän on varmaan uusi täällä, eikä tiedä, että yli 13.52 cm ei saa ilmoittaa, vaikka penis olisi huomattavasti isompi.


      • Sukuvika varmaankin

        Toiseksi jäit :D

        21,8cm.

        Tosin sillä ei tee mitään, kun vaimo käskee peruuttamaan, kun vähän innostuu enämpi pökkäämään.


    • Eräs LuKutAitoiNeN

      Tutkimuksiin perustuen, miehelläsi on noin kaksi ja puoli senttimetriä keskikokoista penistä lyhyempi penis.

      • Eräs LuKutAitoiNeN

        Tarkoitin tieteknin tuumaa


      • Eräs LuKutAitoiNeN 8
        Eräs LuKutAitoiNeN kirjoitti:

        Tarkoitin tieteknin tuumaa

        Ei kun senttiä


      • Eräs LuKutAitoiNeN 8
        Eräs LuKutAitoiNeN 8 kirjoitti:

        Ei kun senttiä

        Ei kun siis tarkoitan tuumaa


    • kukkoko

      VRLeaks

      VR:n salaisuuksien julkinen vuotosivusto

    • Torpakko

      Niin, itselläni on tuollainen tavallinen 21,45/18 cm kalu ja kyllähän naiset ovat aina tahtoneet vähän suurempaa. Olen harkinnut näitä venytys harjoituksia josko niillä saisi vähän mittaa lisää.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Täytyi haukkuu sut lyttyyn

      En haluu tuntee rakkautta sua kohtaan enää ja haluun unohtaa sut mut sit tulee kuiteki paha olo kun haluis vaan oikeesti
      Ikävä
      61
      1663
    2. Kieli pitkällä täällä odotan :D

      Pus pus :D
      Ikävä
      44
      1003
    3. SINÄ nainen hyvin läheltä

      Pidän sinusta. Mutta mene ensin juttelemaan lääkärin luokse, ja hoida itsesi kuntoon. Sit kun sä olet kunnossa, niin mä
      Ikävä
      62
      958
    4. Ajatus aamuun

      Tämä jollekin tärkeälle. On asioita mistä jutellaan, on asioita mistä vitsaillaan, on myös asioita mistä ei puhuta kenen
      Ikävä
      71
      929
    5. Et voi olla loputtomasti hiljaa

      Nainen. Tarkoitan siis meidän juttua. Eihän tämä tällaiseen epätietoisuuteen voi jäädä siinä vaan särkyy kumpikin. Kerto
      Ikävä
      60
      908
    6. Nainen mitä tekisit

      Joutuisit tekemään miehelle ja sinulle tai sinulle ja miehellesi ja kahdelle lapselle ruokaa ja kaapista löytyy 2 litraa
      Sinkut
      158
      879
    7. Siis ei ole edes mahdollista

      että ei törmätä, ei sit millään vaikka päällä hyppisi
      Ikävä
      44
      840
    8. Martina kauniina lehtihaastattelussa

      Martina antoi hyväntuulisen haastattelun lehteen. Tyylikkäitä kuvia ja kivoja vaatteita kauniilla Martinalla.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      182
      785
    9. J-miehelle

      haluan kertoa että olet edelleen mulle rakas. Ajattelen sinua päivittäin kulta.
      Ikävä
      58
      768
    10. Minä en luota sinuun yhtään nainen

      ja aistin että yrität taas satuttaa henkisesti koska tiedät että olet heikkouteni joten siksi tein mitä tein mutta en ki
      Ikävä
      34
      752
    Aihe