40 vihjettä; 39 osumaa ja 1 ohi. siinä mun saldoni.
ja tulikuuma meno saa tulikuumaa jatkoa. otetaan se 40 osuma. chicago on ylipelattu ja sen vuoksi edmontonin kerroin on noussut pilviin. tästä mä tykkään. viimeksi kun edmonton vieraili chicagossa lähti pisteet mukaan 2-9 lopputuloksella. se on myös todennäköinen lopputulos tänään. otetaan kuitenkin x mukaan kaveriksi, kerroin on niin hyvä, että me voidaan.
chicago - edmonton x2 kertoimella 2.5
mun vihjeet osunut tähän asti 97.5% todennäköisyydellä keskikertoimella 3,19
kysyttäviä? no ei muuta kun rahat edmontonille.
skappari jatkaa tykitystä!
25
160
Vastaukset
- ressu 899
lapulle. yksinkertaisesti pakko pelata sun osumisprosentin takia.
- kiitän! lepo!
lapulle. uskomaton %
- kiitti skapu
lapulle. sä olet paras.
- stadin thaiboy
kiitos mahtavista vihjeistä, sä oot uskomaton tyyppi, skappari! ite voin vaan haaveilla tollasesta osumisprosentista. mulla osuu vaan 30% tarkkuudella, meinaan jölli poikakaverin peräreikään et sillei hei!
- kiitos skappari!
kiitos mahtavista scouttauksista, aluksi luulin että oot pelkkä tuuripelaaja mutta kun 30 osui putkeen niin tajusin että sä olet ykkönen.
- S-Kyösti
Kyösti lopetti palstalla olon just tommosten valehtelevien nulikoiden takia bärkkel!
Sun palautusprosentti on alle 100%,Kyöstillä se on yli 300% singleinä laskettuna.
- oilersx<3
onneksi pelasin tätä, edmonton dominoi.
- S-Kyösti
Minä DOMINOIN tätä palstaa!
- tiedätte kuka
kohta lantalordi palaa etelänlomalta ja sitten täällä on vain yksi kuningas!
- kiitti sulle!
ja edmonton pommittaa! miljoonat kiitokset tästä kultakimpalescouttauksesta
- mr marggu
edmonton laittaa pikkumustaa arkkuun! sun scouttaukset ne ne vaan sitten osuu
- kiiiiitttooooSSS
ja edmonton laittaa lisää löylyä kiukaalle! tää oli taas sellanen scoutti jota voi odottaa vaan sulta
- hienoa!!!!
hieno scoutti! sun 40 osuma!
- Hjalmar!
Scouttauksesi ovat ihan omassa luokassa. Aina osuu. Hyvällä kertoimella. Kaikilla on kivaa.
Kiitokset. - tuul1puku
hienoa tarjoilua jälleen kerran
- 6+16
kiitos
- kiittoooS!
kiitos skappari.
- jarmo myllys.
tää osui
- marko 8888
jälleen tulikuuma scouttaus sulta. ei varmaan yllättyneitä
- 17+19
kiitos, tulikuuma osuma.
- laitoin lapullex2
meno on tuli kuumaa.
- Päär-Eerik
Seurannut jo pari viikkoa sun pelivihjeitä ja onhan se nyt pakko sanoa että sä et todellakaan ole mikään tuuripelaaja vaan ykkösluokan scoutti. Kiitos.
- skappari<3<3
kiitti tästä!
i - s..........
on se kova..2
- kiitti skappari
10/10 tästä scoutista
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa
Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m2955505- 715069
Rakkaalle miehelle
Terveiset rakas. Ikävä on edelleen. Suru valtaa sydämen, kun en saa lähestyä sinua. En saa vastauksia, en soittoa, viest484176- 513850
- 433504
SDP:n kansanedustaja Nazima Radmyar uhriutuu somessa saamistaan viesteistä.
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011854410.html Miksi Razmyar ei kestä kansan palautetta oikean kansanedustajan tavo893133Muistatteko kuinka Marinin hallituksen aikaan kansalaisilla oli varaa kuluttaa?
Tavallisella perheelläkin oli rahaa käydä sääännöllisesti ravintoloissa syömässä, koska vahvat ammattiliitot olivat neuv733016- 422197
- 492138
UMK-juontajakaksikon pari isoa "mokaa" ihmetyttää - Mitäs tykkäsit Syköstä ja Uotisesta juontajina?
Tänä vuonna UMK-lavalla nähtiin artistien lisäksi juontajakolmikko Jorma Uotinen, Sami Sykkö ja Jasmin Beloued. Juontami272088