Nyt kun tupakat täytyy kaupoissa pitää piilossa, niin se varmasti lopettaa uusien tupakkamerkkien ja -laatujen tuomisen Suomen markkinoille. Kun uusia askeja ei ole näkyvillä, eikä niitä saa mainostaa, ei niitä kukaan osaa ostaakaan.
Näen asiaan vain yhden ratkaisun. Kun tupakkafirma tuo markkinoille uuden merkin, sen on liitettävä näytteeksi yksi tai kaksi yksittäispakattua uutuustupakkaa vanhoihin askeihinsa sekä lisättävä askeihin pieni lappu, jossa on kuva uudesta merkistä ja sen nimi. Muutoin ei uutuuden myynti voi käynnistyä.
Uusien tupakkamerkkien myynti vaikeutuu.
8
188
Vastaukset
- fasdfefvwevwc
Tuo on kyllä totta. Surullista miten tupakan poltosta on tehty niin rikollista nykyään :(
Kohtuudella tupakointi on kuitenkin todella mukavaa. - cancer fun
Kyllä sen syövän saa niistä vanhoistakin merkeistä. Uusia ei tarvita.
- cancer fun
Olen vitunmoinen trolli ja pelle.
- PROOHFGG////9
kyllä netissä tieto leviää jos automaatteihin tulee vaikka ALFA C1 merkkinen tupakka. Todennäköisesti viranomaiset säätävät lain joka kieltää mainitsemasta tupakkamerkkejä nettikeskusteluissa, esim. mä poltan merkkiä x on jatkossa kielletty ja sitä on prismassa numerolla xx.
- 17+4
Suomen perustuslaki takaa kaikille suomen kansalaisille sananvapauden joten he eivät voi tehdä noin paitsi jos he muuttavat perustuslakia sen kohdalta (epätodennäköistä)
- haista valtio vittu
voiko turhempaa lakia enää tehdä, kun laittaa tupakat piiloon. kohta varmaan määrätään että rasvasita voita ei saa käyttää, alkoholi poistetaan myynnistä, autolla ei saa ajaa ym.. keskittyis vaan suomen valtio vanhuksien hoitoo, nuorten koulutukseen ym.., eikä näihin helvetin turhuuksiin.
- vittuun alkoholi
alkoholin vois kyllä poistaa myynnistä vitun spurgu alkoholi on pahin vitsaus mitä ihmiset ovat kokeneet -rastafarit
- sdlfjaslkjlkjjk
jos tulee uutta tupakkamerkkiä myyntiin kyllähän sekin sitten lisätään siihen listaan??
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kuka oli töllöntyön tekijä?
Ketä on nyt pidätetty? Oliko syy mustasukkaisuus tyttöystävästä tai oliko muita lieventäviä seikkoja? Katuuko tekijä nyt414638Kotikasvatus siitä se lähtee eli missä meni vikaan että lapsesta tuli puukottaja
Ottakaa muut oppia, normaali kotielämä. Ei liikaa edes hengellisyyttä.532524Jenkkilahkojen kastekaava
Jenkkilahkojen yhteinen kastekaava on kirjoitettuna Mormonin Kirjaan, Moroni, luku-8 Pienten lapsien vanhempia uhataan1391034Pasi Turunen: Ensimmäisenä Helluntaina ei kastettu sylivauvoja!
Tänään 31.5.2026 Pasi Turunen noin vastasi soittajan kysymykseen! Raamattu EI KERRO ketä kastettiin1611005Odotan sitä hetkeä
kun nähdään taas. Tiedän, että sinäkin odotat. Kun se päivä koittaa, katseesi hakee minua. Ehkä arkailemme toisiamme väh68889- 114882
Olen melko vakuuttunut
etten tule olemaan koskaan täysin onnellinen ilman sinua. En uskonut, että näin kävisi kenenkään kanssa. Kunnes sain kok70844- 137805
- 48790
Taas mietin että
mitä ihmettä sanoisin, jos laittaisin viestiä. Aina voi toivottaa jotain, vaikka hyvää kesää, ja jos ei tule vastausta,48736