En jaksa tätä enää

liian stressaavaa

Tarvitsen ihan oikean miespuolisen ihmiskontaktin, jossain muualla kuin täällä. Joko sut, mieluten sut. Mutta jos se ei käy jatkan elämääni eteenpäin.

13

199

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • elämä vieköön

Jatka jo , liian kauan oot polkenut paikallasi. Mua et saa.

• ...!!

Terveeks! Sinun oma jakautunut persoonallisuutesi tässä. Miten niin emme muka ole yksi ja sama henkilö? Katso nyt vaikka nimimerkkejä...

• ap

Just tälläisenkin takia en tätä jaksa. Voimia sulle kuitenkin, kuka lienet tai et liene:) Ja en ole ketään väkisin viemässä. Vain jos kiinnostaa.

• daily rate

Jätkä kauppaa itteensä kuin markkinoilla.

• ap

En ole jätkä, enkä kauppaa itseäni, kuin tälle yhdelle vain.

• Sinut,

salaiseksi vain..

• samat sanat

Haluan sanoa saman kun ap. Mutta kun se 'elämän jatkaminen' ei ole yhtään helppoa!! Ei käy ihan tosta vaan... Ainakaan tässä tapauksessa. Mikä siinä yhdessä ihmisessä - siis vain siinä yhdessä, eikä kenessäkään muussa - vetää niin paljon puoleensa? Mun aivojen kemikaalit on varmaan jotenkin sekaisin nyt. Ei kulje signaalit kuten pitäisi :(

• ap

Ei se helppoa olisi enkä siihen varmasti helposti pystyisi ja hän kelpaisi mulle kyllä salaisesti tai ei salaisesti. Kunhan voisin viettää aikaani hänen kanssaan. Olla hänen seurassaan. Aivojen kemikaalit ovat täälläkin sekaisin. Vaikka musta tuntuu että ne ovat kyllä olleet sitä jo pidempään. Voisin kyllä ihmetellä ihan samaa asiaa, mitä oikein tapahtui kun näin hänet.

• kautokeino
        ap kirjoitti:

Ei se helppoa olisi enkä siihen varmasti helposti pystyisi ja hän kelpaisi mulle kyllä salaisesti tai ei salaisesti. Kunhan voisin viettää aikaani hänen kanssaan. Olla hänen seurassaan. Aivojen kemikaalit ovat täälläkin sekaisin. Vaikka musta tuntuu että ne ovat kyllä olleet sitä jo pidempään. Voisin kyllä ihmetellä ihan samaa asiaa, mitä oikein tapahtui kun näin hänet.

taisi iskeä suoraan suoneen, se on kamala riippuvuus tuo rakkauden huume. Täällä sitä saa hyvää vieroitushoitoa halvalla.

http://www.youtube.com/watch?v=aiFzBIxLE3o

• ap
        kautokeino kirjoitti:

taisi iskeä suoraan suoneen, se on kamala riippuvuus tuo rakkauden huume. Täällä sitä saa hyvää vieroitushoitoa halvalla.

http://www.youtube.com/watch?v=aiFzBIxLE3o

Hurja kappale:) Nyt täytyy mennä ottamaan nokoset. Tämä varmasti soimaan korvissa.

• nuorimunkki
        ap kirjoitti:

silti ilman nimimerkkiä pystyy kirjoitella....

• vain yks sana!

anna ykskin tunniste tai jatka yksin ihan rauhassa!

• tuskin,,,

Onkohan näitä jaksanut kukaan missään vaiheessa?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Perussuomalaiset kirjoittaa vain positiivisista uutisista

Ei tarvitse palstaa paljon seurata, kun sen huomaa. Joka ainoa positiivinen uutinen Suomen taloudesta tai ylipäätään, ni
      Maailman menoa
      120
      7051
    2. Kuka on UMK-suosikkisi? UMK26 paljastuksia lauantai 28.2.

UMK26 tänä lauantaina! UMK26 tulee suorana Tampereelta ja nyt selviää, kuka pääsee edustamaan Suomea Euroviisuihin. M
      Euroviisut
      116
      4811
    3. L/over ja Jani Volanen! Minkä arvosanan 4-10 annat roolityöstä?

Psykologinen trilleri L/over - ikuisesti minun on koukuttanut tv-katsojat ruudun ääreen. Kun Roosa (Krista Kosonen) tapa
      Tv-sarjat
      63
      4076
    4. TTK:n jättänyt Vappu Pimiä rehellisenä MasterChef-kuvauksista: "Höh..."

Vappu Pimiä on uusi MasterChef Suomi -tuomari. Viime vuonna Tanssii Tähtien Kanssa jäi taakse, ja nyt vuorossa on uusi a
      Suomalaiset julkkikset
      14
      3404
    5. Natomaa hyökkäsi Iraniin

Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu
      NATO
      693
      2143
    6. Trump aloitti III maailmansodan tänään.

Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?
      Maailman menoa
      245
      1527
    7. Miksi et nainen halua

minua, kuten minä sinua?
      Ikävä
      66
      1388
    8. Rakas tiedät, että toivoisin

Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja
      Ikävä
      58
      1378
    9. Osaako kukaan sanoa?

Mikä on syy siihen, että apulaisidiootti yrittää kaikin keinoin haitata kaikkea yrittämistä Ähtärissä? Nyttkin pilkkaa j
      Ähtäri
      53
      1326
    10. Viesti miehelle

Nyt vastaa oikea taa´app. Ainoastaan puhelimitse voidaan selvittää asioita, mutta tuskin sitä haluat kaiken halveeramise
      Ikävä
      12
      1002
    Aihe