Elikkäs olis suunnitteilla ostaa V50 -04 vuoden auto. Autossa on kinetic varustetaso, eli kysymys on mitä tohon kinetic varustetasoon kuuluu tuon vuoden autossa? Googletin koko jesuksen yö ja ei mitään tulosta, jotta ois löytynyt vastaus.
Ihan ensimmäinen volvo olis, joten saa laittaa kokemuksia/miinuksia/plussia jne!
Volvo V50 Kinetic ??
VolvomieskÖ
3
3290
Vastaukset
- hyvä auto
Millä teknikalla auto on. Kinetic on vain hieman paremmin varusteltu kuin perusvarusteinen.
- VolvomieskÖ
Volvo V50 1,8 Kinetic on kyseessä, bensa koneella..
- kinetic-
Itselläni on vuoden 05 S40 ja kinetic. Sen verran tiedän, että cruisea ei ollut vakiovarusteena vaan autoni ensimmäinen omistaja on sen halunnut lisävarusteena. Automaattinen ilmastointi ja ajovakauden hallintajärjestelmä löytyy vakiona.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1195089Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella303628No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452460- 501578
- 411560
Jätä minut rauhaan
En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv241484- 211307
- 141282
- 271188
Olen oikeasti aika mukava
Vaikka itse sanonkin. Tunnemyrsky sekoitti mieltä silloin ja annoin aika kahjon kuvan itsestäni.221107