Minun on ollut mahdoton koko elämäni ajan syödä Silakka pihvejä, hernekeittoa voin syödä ilman oireita, toisinaan. Vahvin reaktio on silakka pihveistä. Ne maistuvat mielestäni erittäin hyviltä, ja mieluusti niitä söisinkin, mutta kun olen niitä syönyt kestää 15 - 30 min niin yllättäen oksennan moneen kertaan, usein ilman varoitusta. Samalla hetkellä ja joskus hieman ennen oksennusta minua alkaa heikottamaan. Olen silloin tällöin koittanut syödä silakkapihvejä (viimeksi armeijassa) ja samoin lopputuloksin. Hernekeittoa pystyn yleensä syömään, mutta etenkin halvoissa tölkkihernekeitoissa on vaarana että oksennan. Toisinaan oksennan myös kalapuikoista. Onko kenelläkään vastaavia oireita? En ole koskaan kuullut että kenelläkään olisi, mutta vanhempani osasivat kertoa että mummuni kärsi samoista oireista, etenkin kalan kohdalla (hänkään ei voinut syödä silakka pihvejä.) Voiko tässä olla kyseessä vaikka jokin erilaisten rasvojen vääränlainen yhdistyminen (meillä kun on tapana paistaa silakkapihvit runsaassa voissa.) Voin kuitenkin sillejä ja silakkaa syödä esimerkiksi kylmänä ja suolattuna leivän välissä.
Oksentelua ja heikotusta silakkapihveistä ja hernekeitosta.
ElämäniHämillään.
0
315
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävöin sinua kokoyön!
En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun533906KALAJOEN UIMAVALVONTA
https://www.kalajokiseutu.fi/artikkeli/ei-tulisi-mieleenkaan-jattaa-pienta-yksinaan-hiekkasarkkien-valvomattomalla-uimar912310Jos sinä olisit pyrkimässä elämääni takaisin
Arvelisin sen johtuvan siitä, että olisit taas polttanut jonkun sillan takanasi. Ei taida löytyä enää kyliltä naista, jo451972- 221773
- 281516
Kadonnut poika hukkunut lietteeseen mitä kalajoella nyt on?
Jätelautta ajautunut merelle ja lapsi uponnut jätelautan alle?261491- 151162
- 311118
- 1071059
Emme voi elää velaksi, sanoi Riikka
Valtionvelan odotetaan nousevan 86,3 prosenttiin bruttokansantuotteesta vielä kuluvan vuoden aikana. https://www.iltale791022