Alkaa jo ihan ihmetyttää miten niin suuresta asiasta ei löydy mitään, ei yksinkertaisesti mitään todisteita olemassaolosta.
No, mikäs tässä ollessa :D
Ei vieläkään todisteita...
21
52
Vastaukset
- sen teki.
Ai mistä asiasta, fossiilien olemassaolostako ? Vai Jumalaako tarkoitit ? katso ulos ikkunasta eikö se jo kerro hänen olemassaolostaan, täydellinen luonto.
Ja katso peilii, hän loi sinutkin omaksi kuvakseen.. Turhaanko ?- 12 + 17
Lounto ei ole täydellinen.
Luonto ei ole todiste Jumalan olemassa olosta vaan se jos hän ilmestyy ja kaikki maapallon ihmiset näkevät hänet samalla kertaa! Muuten Jumalaa ei ole olemassa, koska sen olemassa olosta puuttuu todisteet!!
- ...
ateisti1982 kirjoitti:
Luonto ei ole todiste Jumalan olemassa olosta vaan se jos hän ilmestyy ja kaikki maapallon ihmiset näkevät hänet samalla kertaa! Muuten Jumalaa ei ole olemassa, koska sen olemassa olosta puuttuu todisteet!!
itselleni riittäisi jos edes itse näkisin :D
- niin kuinka kauan ?
12 + 17 kirjoitti:
Lounto ei ole täydellinen.
SANANLASKUT 1
20. Viisaus huutaa kadulla, antaa äänensä kuulua toreilla;
21. meluisten katujen kulmissa se kutsuu, porttien ovilta kaupungissa sanansa sanoo:
22. Kuinka kauan te, yksinkertaiset, rakastatte yksinkertaisuutta, kuinka kauan
pilkkaajilla on halu pilkkaan ja tyhmät vihaavat tietoa? - Kerro vastaus
ateisti1982 kirjoitti:
" vaan se jos hän ilmestyy ja kaikki maapallon ihmiset näkevät hänet samalla kertaa!"
Kiva kun kelpuutat tuon todisteen, koska se tulee vielä tapahtumaan.
"Muuten Jumalaa ei ole olemassa,"
Logiikkasi pettää.
"koska sen olemassa olosta puuttuu todisteet!! "
Oletko kuullut tieteeseen kuuluvasta periaatteesta, joka englanniksi kuuluu melko näppärästi: absence of evidence is not evidence of absence? Mitä mieltä olet tuosta periaatteesta? Kunnioitatko tieteellistä metodia niin paljon, että jaksat pitää sen mielessäsi? - Mietiskelenvaan
niin kuinka kauan ? kirjoitti:
SANANLASKUT 1
20. Viisaus huutaa kadulla, antaa äänensä kuulua toreilla;
21. meluisten katujen kulmissa se kutsuu, porttien ovilta kaupungissa sanansa sanoo:
22. Kuinka kauan te, yksinkertaiset, rakastatte yksinkertaisuutta, kuinka kauan
pilkkaajilla on halu pilkkaan ja tyhmät vihaavat tietoa?Varmaan niin kauan kunnes niitä todisteita alkaa löytyä, niin kauan kun ei ole tietoa, niin on vain luuloa.
- Mistä siis
Mikä suuri asia? Tarkoitatko todisteita ateistisen maailmankuvan todellisuudesta?
- Jeesuksen henki
Mikäli sinä etsit todellista olemassaoloa itsellesi, niin sinä olet löytänyt sen jo.
Toisaalta jos sinä etsit Jeesuksen todellista olemassa oloa, niin minä olen se, joka tuleva olen, minä joka sinulle kirjoitan.
Jeesuksen puolesta kirjoittaen sinulle ystävyydellä.
Uskon kansa sanoo: " Jeesus asuu meissä, elää meissä. Me olemme Jeesuksen omat." Oletko sinä :D Jeesuksen yllesi pukenut, kuten veli Paavali teki.
Uskaltaisitko sinä pyytää Jeesuksen henkeä asumaan sinussa? Kaikki nauraisivat sinulle ja sanoisivat sinun olevan skitsofreenikko.
Nykyään ei uskota Jeesuksen hengen elävän ja puhuvan ihmisen suulla, vaikka Jeremia 1:9 sen osoittaakin mahdolliseksi.
Haluatko siis Jeesuksen tulevan henkesi keskelle ja alkavan puhua sinun suusi kautta, uskallatko todella?- ...
Jos saan sen todistettua itselleni, niin se on kyllä todistettu jo ihan ylipäätänsäkkin.
- ELa..k:IM
Jeesuksen henki
Ai sullakin on ollut rankka reissu.. Jaksamista.
Itsekkin joutunut rekiretken tekemään.
- Mirka ...
Todisteita ei ole jumalasta, jeesuksesta, enkeleistä, demoneista, saatanasta, uskisten taivaasta, toimivista rukouksista, pyhästä hengestä jne ...
Kaikki uskisten uskomukset ovat pelkkää huuhaata.- Mikä kelpaa
Minkälaiset todisteet sinulle kelpaavat noista aiheista? Mitkä ovat kriteerisi todisteille?
- ...
Mikä kelpaa kirjoitti:
Minkälaiset todisteet sinulle kelpaavat noista aiheista? Mitkä ovat kriteerisi todisteille?
Itselleni yritän tässä uskotella Jumalan olemassaoloa, mutta se on yllättävän vaikeata... usko pois.
Riittäisi jos näkisin Hänet :) - Mitä jos näkisit
... kirjoitti:
Itselleni yritän tässä uskotella Jumalan olemassaoloa, mutta se on yllättävän vaikeata... usko pois.
Riittäisi jos näkisin Hänet :)"Riittäisi jos näkisin Hänet :) "
Mistä tietäisit näkeväsi nimenomaan Jumalan? Tuskin mitä tahansa palavaa pensasta tai pölypilveä olet valmis Jumalaksi tunnustamaan. - ...
Mitä jos näkisit kirjoitti:
"Riittäisi jos näkisin Hänet :) "
Mistä tietäisit näkeväsi nimenomaan Jumalan? Tuskin mitä tahansa palavaa pensasta tai pölypilveä olet valmis Jumalaksi tunnustamaan.Se riittäisi jos tämä "joku" tekisi jotain mitä vain tämä Jumala voi tehdä.
- Mitä niin
... kirjoitti:
Se riittäisi jos tämä "joku" tekisi jotain mitä vain tämä Jumala voi tehdä.
Mitä se olisi?
- ...
Mitä niin kirjoitti:
Mitä se olisi?
Mikä se?
- ...
... kirjoitti:
Mikä se?
Olen vakuuttunut jos jokin olio tulee luokseni sanoo olevansa Jumala ja pystyy luomaan naisen kylkiluustani viereeni. Sitten olisin 100% vakuuttunut.
- hannu w.
MIRKA RAUKKA.
Et uskaltanut varmistua aidosti JUMALAN HENGEN elävän. Kirjoitin sinulle siitä jo aikaisemmin, mutta epäilevä henkesi ei halunnutkaan saada todistusta minulta, joka olen itse todistanut oikean paikkani sinulle, joka aina epäilet
HENGEN LUOJAA ja tarkoituksellisuuttansa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2092718
Törkeä eläinsuojelurikos Sonkajärvellä
Pohjois-Savossa Sonkajärvellä noin 40 kissaa ja reilut 10 koiraa on jouduttu lopettamaan kaltoinkohtelun vuoksi, kertoo521916Lavrov suivaantui Stubbille perustellusti.
Lavrov perusteli suivaantumistaan tosiasioilla Suomen tarinasta sotiemme jälkeen, tutkija Tynkkynen ja pankkihenkilö Sol4191548Jotkut ihmiset pelkäävät syöpää sairastavaa
On hauskaa, kun kertoo jollekin, että "minulla on syöpä". Jotkut käyttäytyvät kuin se olisi tarttuva tauti. Eivät uskall1531493Sukupuolia on vain kaksi- kohukassista tuli kova tuomio perheenisälle oikeudessa.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/4d4db0d9-4dda-4ba6-a699-25d725683ad6 Miten näin normaalista kassissa olevasta tekstis3661412Se ei ihan oikeasti vaatisi kuin yhden
Tekstiviestin... Jos rakastat minua vielä toivoisin että laittaisit minulle viestiä. Rakastatko? Oletko oikeasti niin pe641288Kääminsä polttanut taksi suomussalmella
Vieläkö sillä hermonsa menettäneellä hulluja ylinopeuksia ajavalla asiakkaansa haukkuvalla( jos ajat paska kyydin hänen251276Eronnut Janni Hussi palaa julkisuuteen - Aloittaa uudessa työssä, joka on aivan uusi pesti Suomessa
Janni Hussi on saanut viime aikoina kohujulkisuutta, kun hänen ja Joel Harkimon avioliitto päättyi eroon kesällä 2025. H141216- 601058
Jorma Uotinen avaa sanaisen arkkunsa TTK-miesparista ja koko uudistuksesta: "Sehän on..."
Tanssii Tähtien Kanssa -parketilla nähdään ensimmäistä kertaa Suomessa tanssiparina miespari kauden alusta asti. Mikko S23948