Unen normalisoituminen pitkän juomisen jälkeen?

En suostu mömmöihin

Olenpa tissutellut ja välillä ihan oikeasti välillä ryypännyt 3 - 5 päivän putkiakin - mutta siis lähes joka päivä jotain on tullut otettua noin viiden vuoden ajan - ehkä enemmänkin.
Maksa on vielä kunnossa, arvot ok ja olen saanut mielestäni homman aika hyvin haltuun, mutta. Ensi alkuun tuntuu että jos en juo mitään, uni tulee vasta klo 4 aamulla ja sitten herätäänkin jo klo 7 joten aika lyhyeksi jäävät. Toinen homma on jatkuva heräily "pintaunesta" eli nukahtaminen ja ihan saman tien herääminen säpsähtämällä. Molemmista pääsee kahdella isolla konjakilla ennen nukkumaanmenoa, mutta kun haluan lopettaa nekin ja saada luomu-unta. Kokemuksia miten homma tasaantuu ja löytyykö oikea virkistävä uni joskus?

4

312

Vastaukset 4

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • öglö

Sama muutaman tunnin pätkänukkuminen riesana täälläkin. Ilmeisesti vuosien kännäilyllä hankittu. Ikävä ja rasittava vaiva, kun ei koskaan tunne itseään levänneeksi.
      Elän toivossa, että toisen linkin artikkeli pitää paikkansa, vaikka eräs lekuri totesi minulle, että kaikkien juomisen lopettaneiden alkoholistien normaali nukkuminen ei välttämättä palaudu koskaan.

http://www.iltasanomat.fi/terveys/varo-viina-vie-unet/art-1288339260893.html

http://www.mediuutiset.fi/uutisarkisto/article124168.ece

• pam pam

Ei muuta kun pamia poskeen, sillä asia hoituu.

• valitettavasti-

Pamilla ei saa luomu unta vaan vastaa känni horrosta..

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mikä sua mies vaivaa?

Siis oikeasti.
      Ikävä
      93
      1557
    2. 72
      1244
    3. Mitä vuosimallia kaivattusi on?

🤣🤣🤣🤣🤣🤣
      Ikävä
      89
      1203
    4. Jasmin vauhdissa

Kyllä pitää Jassulla kiirettä, kun yhtenään menoa mun äidin, isäpuolen ja Markon kanssa Ossianin ollessa tietysti sulois
      Kotimaiset julkkisjuorut
      275
      987
    5. 95
      919
    6. Onko kaivattusi

seksuaalisesti vetovoimainen?
      Ikävä
      40
      894
    7. Kuinka hyvin te sopisitte

Toisillenne vai sopisivatko ollenkaan? Mitä eroja
      Ikävä
      49
      777
    8. Miksi et halua kaivattusi

kanssa suhteeseen? Onko jokin syy vaikka rakastat häntä?
      Ikävä
      80
      765
    9. Vinkkiä miehelle

Huomenna olen kuudesta eteenpäin kotona, yksin… Pääsetkö/uskallatko tutustua?
      Ikävä
      55
      743
    10. 45
      685
    Aihe