Minulla on jo lapsuudesta asti ollut joitakin fobioita, joita olen suurimmissa määrin pystynyt hallitsemaan, mutta nyt 26 vuotiaana fobiat ovat ottaneet minut lähes täysin hallintaan. Pahimpana tällä hetkellä on tuo sairaala/valkotakki kammo. Pääsin työvoimatoimiston järjestämälle kurssille, mutta sairastuin ja olisin tarvinut lääkärintodistuksen. Yritin useana päivänä lähtä lääkäriin, mutta en siinä onnistunut, joka yrityskerta jo kotiovella tärisin kuin haavanlehti, sydän hakkasi ja verenpaineet katossa, itkuhan siinä sitten pääsi, että kuinka tässä on näin käynnyt, etten pysty pitämään fobioita aisoissa. Ilmoitin asiasta työkkäriin ja siellä tavallaan ymmärrettiin tilanne, mutta silti se todistus olisi saatava ja kehoittivat myös hakemaan apua fobioihin, mutta mitenköhän sekin onnistuu??? Sehän vaatisi terveyskeskukseen tai sairaalaan menoa, enkä minä siihen pysty, ilman fyysistä pakottamista. Joskus olen pyytänyt kaveria opiskeluaikoina mukaani sairaalaan, kun olen loukannut itseni urheillessa ja kaveri kantoi minut sairaalaan ja siellä odottelu ajan piti käsistä kiinni, etten karkaisi paniikissa ulos. Haluisin useisiin fobioihini hoitoa ja apua, mutta sen hakeminen tuon sairaalakammon takia on mahdotonta! Onko kukaan samassa tilanteessa? Ja miten voisin saada apua ilman terveyskeskukseen/sairaalaan meno?
Hallitsevat fobiat
Apua haluava
0
60
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874088Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella242911No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452310- 341321
- 10909
- 131885
- 6874
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12822- 11760
Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124756