Kerrankin on mukavaa avata kisasivuja kun ilmoittautuneet osastolla toimii päivitykset. näin pitäisi joka seuran toimia. ei varmaan ole ylivoimaista saada osallistujat näkyviin ja sitäpaitsi olen varma että kun ne näkyy niin se vetää enemmän osallistujia kisoihin. näyttää tulevan hyvät kisat. t. Auran mies
Hyvä JÄVO
6
233
Vastaukset
- Onkohan HPM
jo saanut freestyle kisoistaan ilmoittautuneita framille.
- ei kuulemma
ilmoittavat vasta kun ilmoittautumisaika menee umpeen.. luki heidän sivuillaan.
- - pekka -
ei kuulemma kirjoitti:
ilmoittavat vasta kun ilmoittautumisaika menee umpeen.. luki heidän sivuillaan.
Monta kertaa on mielessä käynyt, jotta mitähän seurat luulevat voittavansa sillä, että niitä ilmoittautuneita ei päivitetä nettisivuille. Jos kahden vaiheilla olevat näkevät, jotta hyvät kisat on tulossa, niin päätös kisoihin lähdöstä voi syntyä. Ja jos siellä on sille seuran parhaalle painijalle oikein hyviä vastustajia tiedossa, niin aina matkaan lähtee myös muutama muukin.
Jokaisessa seurassa on tietenkin oma tapansa toimia ja rajallinen määrä toimia, mutta copy-paste-menetelmällä ei hirveän montaa tuntia saa käytettyä ilmojen päivittämiseen. - KuumaGalle
Hidasta on HPM:n toiminta asian suhteen niiin kuin totuttua...
JäVolle suurkiitos esimerkillisestä tiedottamisesta.
JäVo - HPM 6 - 0 - kuumaGalle
ei kuulemma kirjoitti:
ilmoittavat vasta kun ilmoittautumisaika menee umpeen.. luki heidän sivuillaan.
...no eiks se ilmoaika mennyt jo???
HPM herätys
- Tsemiä PAINI
näyttäis tulevan painijoita ympäri Suomea,Jävolla on näköjään homma hanskassa,kovia painijoita tulee muistakin,kuin omasta seurasta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1101084
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82814Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat264606Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede17595- 66548
- 93535
- 26512
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.47491- 43476
- 47437