Kerro minulle nainen

jotakin

mistä tunnistat minut? Tämähän on aivan järkyttävää touhua! Mikä ihme ihmisiä vaivaa, tämä on ihan hirveää lässytystä! Kysykää itseltänne ihan oikeasti oletteko sitä tyyppiä, jotka tähän tyytyy? Teillä on numerot, nimet, osoitteet... Jeesus oletko sinä siellä??

12

276

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • En tyydy.

Rupeaa muutenkin olemaan mitta niin täynnä, että veikkaan olevani täältä lopullisesti poissa muutaman päivän sisällä. Oikeastaan helpottavaa...

• i dont know

itse asiassa en tiedä itsekkään mistä

• ?????

Kenet pitäis tunnistaa täältä ja minkä takia? Mä en tunne edes ketään sellasta, joka tänne kirjoittelee. Eiköhän ne ihmissuhdejutut pitäis hoitaa jossain muualla kuin täällä.

• niin tuttuja juttuja

jostakin joskus harvakseltaan tunnistan..

• No ei sit varmasti

ole J täällä, kait varmaankaan. Tai mistäs sen tietää..

• Niiiiin

ei varmaankaan kun olet sen jo päättänyt. Kuinka silloin yksikään viesti voi olla häneltä? Naiset vaan vedättää teitä äijäy hyvät!! Älkää antautuko liian helpolla!

• asdgfdsag

Huvittavinta on että ollaan molemmat eksytty tälle palstalle :)

• ap

Te naiset kyllä osaatte tämän.. No minkä ihmeen takia te sitten kirjoittelette ja kyselette. Tämä on niin ristiriitaista, että ei mitään järkeä. Täällä on tiedoksi ihmisiä, joilla ei henkilö tietoja ole, niin silti kaikki aina olettaa jotain, eivätkä vastaa yleisesti!

• vaisto naisen19

Vaistollani naisen sut kaikkialta tunnistan

• Ei hitto että

kadehdin sun ihka aitoo nettisuhdetta

• En mistään

Kuulehan kullannuppu: täällä kukaan ei tunnista ketään. Mutta täällä käy hyvin selväksi se, että ihmisten tarpeet, tunteet, kaipuut, ikävät ... ovat kaikilla yhteneväisiä. Sillä lailla kuin minä kaipaan ja ikävöin, kaipaa ja ikävöi moni muukin.

Minä olen täällä ikävän syystä, niin kuin moni muukin. "Jeesus" ei kylläkään ole täällä.

• ap

Toi on niin totta. Pusuja ja haleja sulle ja kaikkee hyvää! Siis tosi IHQ ihan tosissaan, sen minä vaan sanon!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      87
      4168
    2. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      28
      3137
    3. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      45
      2340
    4. Missä näitte viimeksi?

Missä näit kaivattua viimeksi ja oliko sähköä ilmassa?
      Ikävä
      35
      1348
    5. Puukotus yöllä

Oli kaveri hermostunut ja antanut puukosta.
      Sotkamo
      10
      919
    6. 133
      911
    7. rakas J siellä jossain

Niin ikävä sua. -P. Nainen
      Ikävä
      6
      894
    8. Masan touhut etenee

Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa
      Äänekoski
      12
      832
    9. Naisten ja miesten tasoeroista

Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris
      Ikävä
      124
      776
    10. You've been running and

so has your mind, I'm thinking of you all the time... 💘
      Ikävä
      11
      770
    Aihe