Miksi olit mua kohtaan niin julma? Mitä tein väärin? Tiedät, että mun itsetunto ei muutenkaan ole taivaissa. Tajuatko kuinka ilkeästi toimit? Jäikö sulle hyvä mieli tästä? Mun on pakko purkaa tämä jonnekin. Surettaa ja ahdistaa taas liikaa. Paha olla, ollut koko päivän.
Kerro mulle mies?
15
242
Vastaukset
- :(
Mulla on sama ongelma, mut nyt on kylläkin ihan ok fiilis asiaan nähden.
- on niitä parempia
Jos se mies ei pyydä sulta käytöstään koskaan anteeksi,niin anna sen hepun mennä menojaan.Luultavasti se ei tule koskaan pyytämään anteeksi,vaan sinä saat olla se pyytelijä.
- ap
näinhän se on, kiitos kannustuksesta. maailma on miehiä täynnä ja kyllä me kaikki vielä jonkun löydämme :) pääsisi vaan tästä turhaakin turhemmasta ja satuttavasta ikävästä.
- kyllä---
ap kirjoitti:
näinhän se on, kiitos kannustuksesta. maailma on miehiä täynnä ja kyllä me kaikki vielä jonkun löydämme :) pääsisi vaan tästä turhaakin turhemmasta ja satuttavasta ikävästä.
must tuntuu, että sulla on vaan pakkomielle, normaali ihminen pystyy unohtamaan ja menemään eteenpäin. vaikka mitä olisi tapahtunut
- ap
kyllä--- kirjoitti:
must tuntuu, että sulla on vaan pakkomielle, normaali ihminen pystyy unohtamaan ja menemään eteenpäin. vaikka mitä olisi tapahtunut
musta tuntuu, että sun kannattais lopettaa toi terapeutin leikkiminen. mistä edes tiedät kuinka paljon olen yrittänyt unohtaaa ja mennä eteenpäin? saatika mun pakkomielteistä? et taida itsekään ihan normaali olla kun täällä pyörit?
- ed
ap kirjoitti:
musta tuntuu, että sun kannattais lopettaa toi terapeutin leikkiminen. mistä edes tiedät kuinka paljon olen yrittänyt unohtaaa ja mennä eteenpäin? saatika mun pakkomielteistä? et taida itsekään ihan normaali olla kun täällä pyörit?
normaaliksi mä itseni tunnen , ikävöin enää laimeasti, lähinnä koen hänet jo ystävänä ja ystäviähän me ollaankin. ja onhan täällä lukijoita, jotka ajankulukseen näit lukee
- ap
ed kirjoitti:
normaaliksi mä itseni tunnen , ikävöin enää laimeasti, lähinnä koen hänet jo ystävänä ja ystäviähän me ollaankin. ja onhan täällä lukijoita, jotka ajankulukseen näit lukee
toiset lukee ja kirjoittaa ajankulukseen, toiset puhtaasta tunteiden tuskasta. älä aliarvio heitä, jotka tekevät jälkimmäistä - varsinkaan jos olet itse joskus ollut samanlaisessa tilanteessa.
- ed
ap kirjoitti:
toiset lukee ja kirjoittaa ajankulukseen, toiset puhtaasta tunteiden tuskasta. älä aliarvio heitä, jotka tekevät jälkimmäistä - varsinkaan jos olet itse joskus ollut samanlaisessa tilanteessa.
Olin samanlaisessa tilanteessa, mutten roikkunut enkä nimettömänä kirjoitellut mihinkään. Ystävät auttoivat pahimmassa ja myöskin Hän.
- ap
ed kirjoitti:
Olin samanlaisessa tilanteessa, mutten roikkunut enkä nimettömänä kirjoitellut mihinkään. Ystävät auttoivat pahimmassa ja myöskin Hän.
haluat siis nyt ja tässä todistaa minulle olevasi näiltä osin parempi ihminen kuin minä? koska et kirjoittanut silloin nimettömänä netissä? kirjoitat kuitenkin nyt? hyvä, jos sinulla on ystäviä joille purkaa tilanne ja joiden kanssa keskustella avoimesti. kaikilla näin ei ole. suorastaan ihastuttavaa myöskin se, että pystyt olemaan HÄNEN kanssa yhteydessä ja hän pystyy myös auttaamaan sinua elämässä. miksi silti koet tarvetta olla minulle ilkeä näin anonyymisti, netissä? oikein onnellista päivää vaan sinulle!!!
- ap:lle
Sama tuli mieleen, ehkä kannattaisi harkita terapiaa. Ei kenenkään pää kestä tuollaista, ellei siihen ala suhtautua terveemmällä tavalla.
- ap
pää ei kestä, se on totta. suhtaudun silti jo terveemmin kun esim viikko sitten.
- valota
Mitä se mies teki? Jätti sut toisen naisen takia?
- ap
ei nyt mitään niin pahaa kuitenkaan. kunhan päätti hiljetä ratkaisun hetkillä. sori kun täällä silti itken, on ollut aikamoista tunteiden vuoristorataa viimeiset kuukaudet... pakko purkaa tätä silti johonkin.
- valota
ap kirjoitti:
ei nyt mitään niin pahaa kuitenkaan. kunhan päätti hiljetä ratkaisun hetkillä. sori kun täällä silti itken, on ollut aikamoista tunteiden vuoristorataa viimeiset kuukaudet... pakko purkaa tätä silti johonkin.
Olen kokenut vastaavan tilanteen, ja siinä toinen osapuoli ei näköjään halunnut muuta kuin leikkiä toisen tunteilla. Yhteydenpito loppui kyseiseen henkilöön kuin seinä, sillä eihän tuollaista kukaan jaksa kestää. Oletko omassa tapauksessasi ollut hänelle/itsellesi rehellinen?
- jotain syitä, mitä?
Kiinnostais kans tietää? Oisit antanut olla jos asiat oli niin kuin ilmoitit.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p475535Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "612516Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella181930Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?
Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?1501791No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol361682- 171663
Kulukusuunnat
Eikö kuhmolaiset iha oikiasti tiiä kumpi o vasen ja kumpi oikia? Tuolla ku liikennemerkissä näkyy nuolet ylös ja alas, v5142881-vuotias Frederik avoimena - Ei omasta mielestä kelpaa tästä syystä realityihin: "Veemäinen..."
Junttidiscon kuninkaana tunnettu Frederik, 81, on esiintymislavoilla suvereeni tekijä. Mies on viihdyttänyt ympäri Suome181135Muusikko yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan
Karu epäily: Muusikko, 32, yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan Oulussa. IS:n selvityksen perusteella miestä ei ole syy771108Tynkä Eläintarha ei ole enää visiitin väärti
Ähtärin MesiZoo on vajonnut alas. Näytillä olevien eläinten määrä on romahtanut lähemmäs -40%. Paikat ovat päässeet pah62919