Millaisilla miehillä ekakerta +20v?

eivieläpersettä

Millaisia miehiä ovat ne jotka ensi kerran panevat vasta 20vuotiaina eikä 15kesäisinä? Olen kuullut puhuttavan että parhaimpia miehiä koska heillä ei ole älytöntä seksintuskaa vaan jaksavat odottaa eikä ole kiire metsästää naisia. amikset, siiderinkittaajat ja angstiteinit panevat teineinä mutta tulevat insinöörit ja johtajat vasta kaksikymppisinä voisin uskoa.

55

9849

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ekakerta pannaan.

Näinpä juuri. Itse panin ekan kerran vasta 25-vuotiaana (suutelin tyttöä 24-vuotiaana). Seksi on siitä lähtien ollut nautittavaa ja vain parantunut ajan myötä. Sitäpaitsi ensimmäisen tyttökaverini kanssa opeteltiin suuseksin salat, ja taidothan kasvavat siinäkin, kun sitä harjoittaa ahkerasti. Rakastan naisen nuolemista, ja olen saanut runsaasti positiivista palautetta naisilta juuri tästä. Olen tehnyt akateemisen uran, joten sekin sopii ylläolevaan arvioon.

• Anonyymi

Mä ainkin olen pusannu tytön kanssa ekan kerran noi viis vuotiaana tai tyttöjen serkun kaverin siitä en ole ihan varma pussasinko serkun kanssa

• ei totta..

Aika hömppää tuo juttu - ei yhtäkään tieteellisesti todettua tutkimusta, että asi olisi näin. Nämä väitteet perustuvat pelkkään luuloon/yksipuolisiin päätelmiin.

• -

Mies voi olla hyvä tai huono, vaikkei ole koskaan saanut, mutta ainakin reippaasti yli 20-v kokematon on yhteiskunnassamme jonkinlainen luuseri. Niin se vain on. Seksi tai sen puute ei kokonaan määrittele miestä, mutta kyllä olisi hyvä saada viimiestään ennen 25:ttä ikävuotta. Muuten paine voi kasvaa liian isoksi ja alkaa haittaamaan elämää.

Itse opin kuviot aika myöhäisellä iällä, eikä se ollut helppoa. Mutta kun tajusin, että kaikki on vain peliä, alkoivat asiat luistamaan. Olisiko sittenkin parempi näin, mene ja tiedä. Ehkä kaikki on kuitenkin kiihkeämpää nuorena ja tyhmänä...

• ekakerta pannaan.

Höpö höpö. Itse taidat olla kyyninen pelaaja, kun pidät yhdyntää vain pelinä. Itsepähän kiehut omassa liemessäsi.

• olen samaa mieltä tosta että jos ennen 25-ikävuotta ei ole seksiä saanut niin on luuseri,ellei johdu sit omasta valinnasta,ite 27 ja ensisuudelman sain 25-v ja häpeän sitä että tapahtu vasta niin myöhään,viime juhannuksena pääsin vähän naisen makuun vaunulla lomaillessa ja pienessä sievässä mutta varsinaista yhdeyntää en ole vielä kokenut ja häpeän itseäni sen takia ja se masentaakin mua niin paljon että oon harkinnut sillalta hyppäämistä ettei tarvi hävetä koko ikäänsä.

• lionheart92
        ujomies85 kirjoitti:

olen samaa mieltä tosta että jos ennen 25-ikävuotta ei ole seksiä saanut niin on luuseri,ellei johdu sit omasta valinnasta,ite 27 ja ensisuudelman sain 25-v ja häpeän sitä että tapahtu vasta niin myöhään,viime juhannuksena pääsin vähän naisen makuun vaunulla lomaillessa ja pienessä sievässä mutta varsinaista yhdeyntää en ole vielä kokenut ja häpeän itseäni sen takia ja se masentaakin mua niin paljon että oon harkinnut sillalta hyppäämistä ettei tarvi hävetä koko ikäänsä.

Joo itsekin olen sentään päässyt ihan kahdestikin suutelemaan naista yökerhossa. Oliko se sitten mitenkään järin kokemisen arvoista kun kyse oli aasialaistaustaisista huorista. Olihan ne sentään aika hyväkroppaisia ja antoivat hyväillä kehoaan ihan avoimesti vaatteiden läpi siellä klubin tanssilattialla, ei siinä mitään. Olisivat varmaan suostuneet makaamaankin rahasta, mutta minähän en pillusta maksa!

• Anonyymi
        ujomies85 kirjoitti:

olen samaa mieltä tosta että jos ennen 25-ikävuotta ei ole seksiä saanut niin on luuseri,ellei johdu sit omasta valinnasta,ite 27 ja ensisuudelman sain 25-v ja häpeän sitä että tapahtu vasta niin myöhään,viime juhannuksena pääsin vähän naisen makuun vaunulla lomaillessa ja pienessä sievässä mutta varsinaista yhdeyntää en ole vielä kokenut ja häpeän itseäni sen takia ja se masentaakin mua niin paljon että oon harkinnut sillalta hyppäämistä ettei tarvi hävetä koko ikäänsä.

Onk tää teillä joku uus tapa kun olette pannu jo niin montaa ettei kukaan uskalla vahingossakaan antaa ettei saa sukupuolitautia

• Anonyymi
        lionheart92 kirjoitti:

Joo itsekin olen sentään päässyt ihan kahdestikin suutelemaan naista yökerhossa. Oliko se sitten mitenkään järin kokemisen arvoista kun kyse oli aasialaistaustaisista huorista. Olihan ne sentään aika hyväkroppaisia ja antoivat hyväillä kehoaan ihan avoimesti vaatteiden läpi siellä klubin tanssilattialla, ei siinä mitään. Olisivat varmaan suostuneet makaamaankin rahasta, mutta minähän en pillusta maksa!

Maksamaan siitä joutuu jokatapauksessa se että onko se rahassa vai mielenterveydessä riippunee millasten naisten pilluun vehjettäs työnnät ja toisinaan taas ne maksut seuraa odotusajan jälkeen itse olen mieltäny asian nii että jos mun tarttis huorissa käydä ni ne olis ne jokka mulle maksas

• Poika 22v

Mun mielestä tuntuu aika käsittämättömältä ajattelulta että sen perusteella määritellään luuseriksi jos ei ole koskaan harrastanut seksiä. Miten se muka kenestäkään tekee parempaa ihmistä vaikka on ollut onnekas ja saanut paljon tai edes vähän seksiä.

• depeee

Tääkin asia menee niin, että ei ihmiset saa välttämättä yhtä paljon seksiä joka elämänvaiheessaan. Ne jotka on saanu "paljon" nuorena, saattaa olla lihavia ja yksinäisiä myöhemmin (yleistämättä!!). Ja vanhempana neitsyyden menettäneet hyvässä suhteessa, jossa sitä saa milloin haluaa (yleistämättä).
        Et ei sitä voi tietää, eikä tarvitse tuntea itseään huonommaksi kun NYT ei ole asiat niin kuin muilla.
        Siksi on tärkeää elää omaa elämänsä.

• Anonyymi

Se on yksi tapa painostaa tai vaikuttaa jonkun itsetuntoon jollain tavalla yleensä noillakin runkkareilla on itsellään huonompi itsetunto kuin niillä joita luusereiksi haukkuvat

• Poika 22v

Sen kyllä ymmärrän että se kohottaa varmasti huomattavasti itseluottamusta kun saa ensimmäisen kerran pois alta ja näin se varmasti menis myös mun kohdalla.

• Anonyymi

Jos se on huono kokemus puolin tai toisin ni suuremmalla todennäköisyydellä vaikutus on päinvastainen

• Poika 22v

Vaikka eikai se ensimmäinenkään kerta välttämättä helpota jos se menee täysin pieleen ja siitä jää vielä jotain traumoja. Siinä tapauksessa se voi vaan pahentaa asioita. Kyllä sitä seksiä pitäis saada myös sen ensimmäisen kerran jälkeen säännöllisesti tai muuten se itseluottamus menee varmaanki lähes yhtä huonoksi kuin ennenki.

• panomies

Mitä väliä sitä milloin nussii. Sitä nussii silloin kun oikea "mamma" kohdallaan. Eli kun löytää sen ihanan vaimonsa... Muu on tyhjää kehuskelua ja itsensä pönkittämistä... tai valehtelua. Sen Oikean vaimon kanssa mälli lentää.

• BBBBBBBBBBBBBBBBBBBB

Nuorten seksikokemusten ahmiminen on nykyään sairasta. Ei sillä että seksi kuuluisi vain avioliittoon tms. Mutta jotain rajaa hyvänen aika. Hyvää aikaa ekalle kerralle ei ole, kunhan ei liian nuorena. Se tapahtukoon sitten, kun oikea on osunut kohdalle. Ehkä ennen kolmattakymmenettä ikävuotta olisi hyvä, mutta 20-vuotias neitsyt, poika tai tyttö, ei todellakaan ole mikään luuseri, pikemminkin päinvastoin.

• nuorena pois

Minun mielestäni on hyvä menettää nuorena noin 15 kesäisenä koska jos se menee liian pitkälle ja on paineita paljon niin sitä voi vaikka raiskata jonkun =O

• panettaakos

Itse olen 23v mies, ja itse menetin 22v poikuuteni 29v venäläiselle naiselle..

• Poika 22v

Kyllä vaan ja masentaa kun olen sairaalloisen ujo ja näyttää siltä etten menetä varmaan koskaan poikuuttani. Kohta 23v mittarissa.

• ekakerta pannaan.

Älä sure, kyllä sullekin vielä nainen löytyy!

• sain 21-vuotiaana

Aika jäätävää oli kyllä. Itse menetin poikuuteni jonkin verran yli 20-vuotiaana ensimmäisen tyttöystäväni kanssa. Nainen oli huomattavasti kokeneempi. Ensimmäisillä yhdyntäyrityksillä se ei seisonut koska lamaava jännitys ja hurjat suorituspaineet, lisäksi toisella työnnöllä tulemiset ynnä muut sähläykset koettelivat itseluottamusta aika tavalla :) Onneksi tyttöystävällä riitti kuitenkin ymmärrystä ja kärsivällisyyttä, veikkaisin et aina näin ei välttämättä ole. Kannattaa kuitenkin pyrkiä pääsemään tuosta poikuudesta eroon niin nopeasti kuin mahdollista, raahaat esimerkiksi sedulasta kännisimmän ja helpoimman laivavalaan jatkoille tai muuta vastaavaa. Siitä on sitten hyvä lähteä parantamaan suoritusta vähitellen :)

• Poika 22v

Ei tässä mikään taida auttaa kun olen niin ujo etten pysty lähestymään naisia edes kaatokännissä ja sitten on vielä ne suorituspaineet. Eikä se auta yhtään että ulkopuolelta tulee aina vaan lisää painetta että kannattais hankkiutua poikuudesta eroon mahdollisimman pian. Olen lähes varma että jään pysyvästi kokemattomaksi jos ei ihmeitä tapahdu.

• 31v suurperheen isä

Älkää kundit pitäkö turhaa kiirettä. Itse menetin poikuuteni 13 vuotiaana, ja en todellakaan ollut valmis vielä suhteeseen. Parasta seksi on kun rakastelee ihmisen kanssa johon tuntee muutakin kuin vain himoa... Naiset pitävät erilaisista asioista, ja luulisin tämän koskevan myös miehiä, joten tutustuminen asioihin jotka ovat itselle turn on on helpoin tehdä suhteessa. Itselläni ehti kertyä kokemuksia yli sadasta naisesta ennenkuin löysin vaimoni ja keskityin perhe-elämään. Älkää panikoiko kokemattomuuttanne, vaan tutustukaa naisten maailmaan keskustelemalla ja kuuntelemalla(välillä ihan vitun raskasta kun ne jauhaa kavereistaan etc.) mutta luottamuksen syntyminen on suhteessa kaiken a ja o. Toki yhden illan panot on erikseen ja tekevät välillä gutaa, mutta kyllä seksistä saa paljon enemmän irti kun molemmat nauttivat rennosti naimisesta.

• tyttö tällainen :)

moips!

kaikki naiset eivät ajattele miestä luuserina jos on sinun ikäisenäsi vielä poikuus tallella. esimerkiksi minun kohdallani tulee hylkimisreaktio jos vähän päälle 20v poika on pannut kymmeniä naisia. silloin herää kysymys: hakeeko mies vain seksiä suhteelta, ja että onko hän kunnollinen/uskollinen.
        minulla on sinun ikäisesi poikaystävä ja hän on ollut kahden naisen kanssa ennen minua. olisin ollut hyvilläni jos olisimme voineet kummatkin olla koskemattomia ekalla kerralla. meidän tapauksessa koskematon oli vain minä. onneksi on kuitenki asioita joita saan opettaa hänelle :) minä olisin ainakin nauttinut siitä tunteesta että rakkaani on ollut vain minun kanssani ja että vain minä saan tuntea hänen hyväilynsä jne.

jos tyttösi/naisesi suhtautuu negatiivisesti poikuuteesi niin minua ainakin mietityttäisi että onko hän sittenkin vain seksin perässä.

haluan sinun tietävän että on meitäkin tyttöjä jotka arvostavat sitä ettei poika/mies ole jakanut itseään kaikkien tyttöjen/naisten kanssa :)

• Herra 47

Minä sain 19 vuotiaana ekan kerran vähän ennen armeijaa lähtöäni.
      Oltiin tytön kanssa rannalla viettämässä sunnuntaipäivää.
      Loikoiltiin siinä kauniilla säällä ilman sen kummempaa tarkoitusta, mutta siihen se halailu vain päättyi, en kunnolla huomannutkaan kun olin haarojen välissä ja kalu syvällä pimpissä.
      Ei tainnu olla nuorelle tytölle eka kerta kun niin heleposti meni.
      En siinä vaiheessa ollut vielä akateeminen, mutta muutama vuosi armeijan jälkeen olin toimitusjohtaja, ja homma jatkuu edelleen hyvällä menestyksellä.

• 35v

Olen 35v mies ja edelleen neitsyt... Ajetellut pitemmän aikaa jo että en menetä ikinä poikuuttani...

• kamala

Ei herrajestas. Nyt huoriin. Satku/puol tuntia keskihinta, ota vaikka tunti ja neuvottele rajaton käyttö sen ajan. Sitten rytkäytät lastit kerran, toisen, ja kolmannenkin. Ei mitään tekosyytä.

• tietäjä ikuinen

Moni menettää alle 18v. siksi että seksi on yliarvostettua teinipenskojen keskuudessa. Eli hirveät paineet ja ahdistus sekä järjetön panetus ellei 19v mennessä ole lakanoiden välissä myllerretty.

• 18veenä?

15v= amikset
      20v= insinöörit

Mitä jos se menee jollakin näiden ikävuosien välillä?

• niin, no

Sitten ylioppilastutkinto -> Siwan kassa.

• pusdsadse

Kyllä itse olen sitä mieltä että semmoiset jotkat 23v menettää neitsyyden/poikuuden ovat usein älykkäitä ja paremmin koulutettuja ja muutenkin fiksumpaa väkeä kuin dokaavat ja amikset.

• 45457

Yleisesti en tiedä, mutta ainakin itse olen estynyt ja ujo - toisin sanoen sosiaalisesti tietyssä mielessä rajoittunut ennen kuin tutustun ihmisiin. "Seksintuskaa" ei ollut 15-20 -vuotiaana, mutta nyt 23-vuotiaana olisi jo mieliteko "metsästää" nainen pelkästään seksiinkin. Esteenä on tietysti tuo ujous ja muut itsetunto-ongelma, joista olen kuitenkin päässyt vähän eroon.

• Nissenpizza

Huhhuh, pian täytän 24 ja nyt on hirveä ahdistus kun en näköjään pääsekään 23-vuotiaana eroon. Olen rohkaistunut naisten kanssa koko ajan ja helmikuussa harrastin vähän suuseksiä naisen kanssa mutta jännitti aika paljon ja humalaakin oli, olisin kyllä varmaan saanut naisen myöhemmistä reaktioista päätellen mutta sepäs auttaa nyt. Ja se nainen asuu kaukana joten ei pääse nyt äkkiä keskustelemaan asiasta. Voi helvetti, kai tämä tästä taas rauhoittuu jonkin ajan päästä. Tai huijtata itseään laskea suuseksi kerta....

• _kan_

Itse olin 21 ja siinä oli jo pari vuotta kärvistelty, etten koskaan saa muka. Ei kyllä helpolla seissyt, kun tilanteeseen vihdoin pääsin ja mitä lähempänä penetraatio oli, mutta kyllä se siitä innostui ja tottui touhuihin.

Mutta kyllä seksi kolmikymppisenä on niin palljon nautinnollisempaa kuin kaksikymppisenä, kun kokemusta on ja itsetuntemustaa, että on harmittanut, etten uskaltanut nuorempana ottaa esimerkiksi lukiossa yritystä peliin naisten suhteen. Olisi kannattanut, niin olisi saanut enemmän ja helpommalla...

• poika 21-v

itse sain noin vuosi sitten ekan kerran ja kolmesti olen vain pannut tähän mennessä mutta kertaakaan en ole rakastellut...ja eka kerta oli mitä oli mutta toinen kerta oli sitten naapurin tytön kanssa saunassa baari illan jälkeen ja kolmas oli ihanhirveässä kaatokännissä poikuutenivieneen tytön kanssa ja se oli jotenkin ei niin mukavaa......vaikka eihän seksissä mitään vikaa ollut vaan se että en tullut ollenkaan kun olin niin humalassa.....se oli perseestä

• qwerty

Mua muutama vuos sitten pyysi yks jätkä rehellisesti vastaamaan että oonko koskaan ollu niin ja lateli kaiken sortin selityksiä siihen. Pitää olla itsevarma ja komea tai jos ei komea niin ainakin menestynyt. Sit se sano että mulla pitää olla päässä vikaa kun mulla ei ole emäntää. Itsekään ei ollut koskaan pannut ja oli täys narsisti. Etniseltä taustaltaan romani.

• pikkumatinautosta...

Itse olin neitsyyteni jo menettänyt aikaisemmin hurjina nuoruusvuosina. Poikaystäväni (20v.) sanoi eräänä iltana, ettei hän ole koskaan sitä tehnyt. Asiat sitten johtivat yksi toiseen ja toinen kolmanteen. Kysyin vielä varmistukseksi, haluaako hän varmasti tehdä sen minun kanssani sillä hetkellä, ettei asialla ole kiire. Ymmärsin hänen jännityksensä ja hänen kanssaan oli aivan ihanaa. Kerran jälkeen vaihdoimme tietty kortsun ja jatkoimme hetken päästä. Hän tuntui aivan fantastiselta...kunnes.. Huomasin toisen kortsun menneen rikki.. Touhumme jäi siihen. Onneksi puhuimme vielä sen jälkeen, eikä kummallekaan jäänyt asiasta pahaa mieltä tai huonoa kokemusta. (vaikka se saattaa siltä kuullostaa) :) Seuraavaan kertaan emme pidä mitään kiirettä..

• Mahtiaisa

Syrppäsin ja tussaroin jo 16-vuotiaasta lähtien, mutta panemaan aloin vasta yli viiskymppisenä sinisten pillereiden ja rahan voimalla :)

• 32545434343

Eipä toi eka kerta aina ihan erikoisemmin suju mutta eipä siitä kannata liikaa odottaakkaan. Muutaman kerranhan se vaatii kun tilanne alkaa jo sujumaan paremmin mut nopeastihan tuon oppii jos on mahdollisuus useamman kerran vastaaviin tilanteisiin.

Enemmän toi riippuu sosiaalisuudesta kuin henkilön koulutus yms. jutuista.
      Epäsosiaalisilla on tilanne useimmiten vaikeampi ja taas erittäin sosiaalisilla tyypeillä tilanteita tulee yleensä solkenaan. Toi juomaporukoissa mukana oleminen on nykyaikana jos ei välttämättömyys niin varsin tärkeä juttu.

• näin semenne

Seksi on kieltämättä kivaa mutta halveksun seksin himoa. Siis sitä että jollain on niin kovat panohalut että normaali elämä kärsii, eli seksiä pidetään ikäänkuin jumalana. Seksi on hyvä renki mutta huono isäntä.

• 25 wee...

25 wee meni...yrityksiä 2 kpl 24 wee mutta ei seisonut jännityksestä ja humalasta.

Vasta 25 wee siis ekakerta, kun olin seurustellut ihan nätin mutta ujohkon likan kanssa 3 kk ja alkoi jo tuntumaan että perskules onko tämä suhde vain platoninen. Mutta sitten, ihan selvin päin, homma meni arkiyönä siten että hiplailusta panoon. Ja että tuntui mahtavalta, Nyrkki-Kyllikin jälkeen! Pantiin samana yönä varmaan 5-6 kertaa ja aamusella ihan naatti.

Siitä alkoi nousun tie naistenkaatajaksi, ja pantavia ehti olla ennen nykyistä avoliittoa liki 150 naista. Nuorta, vanhaa, siltä väliltä. Otin takaisin menetetyt vuodet ja suurin osa naisista kehui taitoani ja esieikkitaitoa sekä kestävyyttä. Ja vaikka vehje on vain 13 cm!

Eli en koe itseäni luuseriksi vaan päinvastoin onnelliseksi, kokeneeksi mieheksi. Moni 15 wee aloittanut teini on jäänyt naistpanokohteiden määrässä ja muussakin muutamaan. Itse on tullut kokeiltua asentoja, ja peppupanoa. Ja joukossa ollut muutamia super-mahtavia maksullisia, ai että.

Rohkaisua vaan, te yli 2-kymppiset poikuuslaiset!

• Poika 23

Miten ihmeessä olet pystynyt tuohon? Olen siis se sama tyyppi joka kirjoitti tähän ketjuun alkuvuodesta nimimerkillä poika 22 nyt vaan lukema on vaihtunut jälleen yhdellä vuodella suuremmaksi jo melkein puoli vuotta sitten ja edelleen olen poika sanan varsinaisessa merkityksessä.

Muutenkin olen notkunut tällä palstalla jo liian kauan. Ei tästä poikuudesta pääse koskaan eroon kun ei sosiaalinen arkuuskaan hellitä. Taitaa vain pahentua iän myötä. Tavoitteenani oli päästä vihdoin poikuudestani eroon nyt kesän aikana mutta uhkaa jäädä haaveeksi sekin. Koen siis epäonnistuneeni täysin, se masentaa todella pahasti ja ajaa minut vain yhä syvemmälle suohon.

Ulkonäöstähän tämä ei varmasti omalla kohdallani ole kiinni mutta mun luonteeni on todella suuri este tässä asiassa. Minulta vain puuttuu itseluottamus ja arastelen toisten ihmisten etenkin naisten seuraa.

• baariperhonen

No mutta, täällä suomi24ssa treffipalstalle ilmotus ja tutustu johonkuhun niin hyvin, että voisit kuvitella tapaavasi naamatustenkin (: häntä pystyyn, kyllä se siitä lutviutuu!

• Amikset? o.O

Olen amis, tuleva insinööri ja neitsyt. Aika moista yleistämistä.

• df

27v täällä ja kaikki sänkyhommat ovat epäonnistuneet koska minulla on mikropenis. Alle 2 senttiä, mutta erektiossa voidaan puhua jo lähes viidestä sentistä. Mutta kai joku vielä löytyy, harmittaa vain naisten reaktiot, mm. nauru tai vammaiseksi haukkuminen kun ottaa peniksen esiin. Toisaalta ymmärrän, mutta toisaalta taas en; haukkuvatkohan nuo samat naikkoset vaikka sokeitakin vammaisiksi tai nauravat päin naamaa. Jostain syystä mikropenikselle saa kuitenkin nauraa.

• Poika 17v

Täällä 17v poika eka kerta tais olla kun naapuriin muutti 29v sinkku nainen vuokralle rivitalossa.. Tulin myöhään kotiin ja olin opiskelja vuokralla naapuri asunnossa.
      Aina hän seurasi kulkemistani niin nytkin ja yllättäen pyysi pienelle iltapalalle,
      Siihen kuului sit sitä intiimiä iltayön aikana ,, Sinä yönä nussin ensi kerran ja huh mitä
      panoja,, ja tehtiin sitä sitten melko useasti..Nainen oli kertakaikkiaan upea isot
      tissit ja mitkä sääret kun oli pituutta ..Upea tunne en unoha sitä aikaa elämästäni..

• Virginboy85

Parempi kysymys olisi varmaan se, että minkälaiset ihmiset panevat jo 15 kesäisinä eivätkä vasta 20 vuotiaina?

Veikkaan, että touhussa on mukana lähes aina alkoholia ja kaveriporukoita. Täysin "normaalit" ihmiset voivat kerääntyä tuolla tavoin, mutta hieman poikkeavat ihmiset taas eivät välttämättä löydä omaa paikkaansa, vaan pyörivät omissa porukoissaan, joissa naisia ei yleensä ole. Tämä kehitys jatkuu läpi kouluajan, ja luultavasti työelämässäkin.

Syitä siihen, että ihmistä pidetään poikkeuksellisena voivat olla esim. älykkyys, erikoiset kiinnostuksen alueet, oman tiensä kulkija, mutta myös erilaiset sosiaaliset ongelmat, kuten ahdistus, ujous, huono itsetunto, jne.

Kaikki (tai ainakin lähes) haluavat seksiä, ja varmaan ottaisivat vastaan sitä, mikäli sitä olisi helposti saatavilla. Bileet ovat loistava paikka tavata ihmisiä ja sählätä kännipäissään, mutta ovet niihin eivät ole auki kaikille, eikä kyseinen ympäristö / käytös ole myöskään miellyttävä kaikille.

Kaikki vertaa itseään siihen, mikä on normaalia. Jos pitää jotain tärkeänä, ja päättelee, että on normaalia huonommassa asemassa kyseisen asian suhteen, niin tietenkin siitä muodostuu itseluottamukseen vaikuttavia ongelmia.

• lionheart92

Olen eri mieltä. Nykyisin neitsyys/poikuus on lähinnä taakka siitä lähtien kun fyysinen ja henkinen kehitys alkavat olla siinä pisteessä, että seksin harrastaminen on mahdollista. Tämä tapahtuu suurimmalle osalle kyllä jo huomattavasti aiemmin kuin mikä on Suomessa seksuaalisen kanssakäymisen suojaikäraja eli 16 v. Lähimain tuskin kukaan terve ja täyspäinen ihminen pihtaa vapaasta tahdosta 20-vuotiaaksi saakka ja tyytyy tätä ennen useat vuodet vain masturbointiin ja mielikuviin.

20 vuotta täyttänyt neitsyt nyt alkaa muutenkin olla kulttuurissamme jo melkoinen harvinaisuus ja yleensä ongelmainenkin: ei neitsyydessä/poikuudessa voi olla mitään arvokasta tahi ihailtavaa ellei ympäröivä kulttuuri ole sitä sellaiseksi julistanut. Neitsyyttään varjelevaa voi nykypäivänä pitää lähinnä naiivin typeränä menneen ajan moraalin kannattajana. Vähän sama kuin joku ihminen pyrkisi parhaansa mukaan olemaan hyvä ja oikeudenmukainen vaikka kaikki ympäröivät ihmiset olisivat pahoja.

Useimmiten neitsyys aikuisiällä johtuu kuitenkin ihmisen viallisuudesta, esim. rumuudesta, sosiaalisten taitojen/kontaktien puutteesta, seksuaalisen identiteetin ongelmista jne. Ainoaksi vaihtoehdoksi jää tällöin odottaa josko onni joskus tulevaisuudessa kääntyisi - mihin tosin saatetaan tarvita ihmettä... Itse olen kyllä 20 vuotias ja minulla on poikuus tallella, mutta ei ole kyllä tullut mieleenkään ehdoin tahdoin kieltäytyä jos sen menettämiseen tarjoutuisi joskus tilaisuus. Itse koen asian olevan niin että minä olen 5 vuotta jäljessä eikä niin että kaikki muut olisivat 5 vuotta edellä...

• 20+6

Tuon ajattelutavan mukaan itse olen siis jo ainakin 9 vuotta jäljessä.

• Millaisia miehiä?

Ne on herkkiä ujoja pehmoja jotka ei teeskentele pornostaraa.
      Ihan liian kilttejä naisille jotka ihastuvat renttuhin.

• urieroekfefoer

Jenkkitutkimuksen mukaan 65% eliittiyliopisto MIT:stä valmistuneista on neitsyitä.

Syy on pohjimmiltaan siinä että miehillä korkea testosteronitaso ja korkea älykkyys eivät sovi yhteen. Testosteroni heikentää älyä.

• Anonyymi

Juu oon pannu ekan kerran itekki vasta nyt tänä vuonna 19 vuotiaana muistan se oli maaliskuuta kun tapasin tytön 20.11.2023. ja tähän asti on ollu kyllä mukavaa seurustella. Eka suudelma eka suhde ja ekakerta. Minä koen että minua on ymmärretty ja minua jännitti ihan vitusti ekakerta mutta kyllä se tyttö ymmärsi minua ja mie aloin rauhoittua ja muutamassa minuutissa tilanne alkoikin kääntyä hyvän puolelle.

• Anonyymi

Ilmankos ne suuremmalla todennäköisyydellä ne inssit pettää pillun tuskathan tai tuska sen saannistahan alkaa vasta ekan kerran jälkei ennen sitä ei edes tiedä miltä se tuntuu

• Anonyymi

Minä olin 21 v kun pääsin pillun makuun.
      Siihen, että olin niinkin vanha, vaikutti epävarmuus ja ujous.
      Opiskelupaikkakunnalla, kaukana kotoa, olisi ollut mahdollisuuksia, mutta em. seikat estivät.
      Pääsin töihin n.50 km:n päähän kodistani ja vuokrasin kaksion, niin päätin, että nyt sen pitää tapahtua!
      Ei sitten kauaa kulunutkaan, kun tapasin pari vuotta nuoramman mutta seksiasioissa kokeneemman tytön, jonka kanssa jo ensitreffeillä olimme neljään kertaan yhdynnässä!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. 20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle

Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.
      7
      2498
    2. Pilasit mun

Elämän. Sitäkö halusit?
      Ikävä
      118
      1726
    3. Viiimeinen viesti

Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill
      Suhteet
      37
      1459
    4. Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.

Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.
      Kittilä
      122
      1328
    5. Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin

Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin
      Maailman menoa
      164
      1282
    6. Mikä olisi sinun ja kaivattusi

Tarinan kertovan elokuvan nimi?
      Ikävä
      146
      1240
    7. Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...

Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi
      Maailman menoa
      151
      1219
    8. Lasse Peltonen on kunnanjohtaja

18/21 ääntä 1 Stoor ja 2 Vauhkonen
      Sysmä
      52
      1178
    9. Syntymäpäivä

Milloin on kaipaamasi henkilön syntymäpäivä!? Hänellä miehellä on tammikuussa.
      Ikävä
      59
      1117
    10. Olet tärkeä

mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.
      Ikävä
      47
      995
    Aihe