Mitä mä teen?? Mä oon ollu ihastunu/rakastunu jo 6 vuotta samaan ihmiseen ja kaverit vain ovat sanoneet sen Hänelle mutta en ole itse koskaan uskaltanut myöntää asiaa. En mitenkään saa selvää hänen tunteistaan kun joskus hän vaikuttaa semmoiselta että vihaisi minua ja välillä taas todella kiinnostuneelta. Pitäiskö mun sanoo sille suoraa kiinnostukseni vai odottaa että hän tekee aloitteen - 21 v nainen :(
mä tarviin apuu :((
3
349
Vastaukset
- neuvoja.
Sano suoraan hänelle vaan! Kenties hänkin juuri nyt miettii, miten uskaltaisi ilmaista kiinnostuksensa sinuun ja siksi vaikuttaa välillä epävarmalta. Pyydä häntä vaikka kahville ja juttele niitä-näitä ja hymyile. Sitten sopivassa välissä voit kertoa tunteesi. Jos et tee näin, kadut kyllä menetettyä mahdollisuutta. Kannattaa yrittää!
- Kiitti (:
Kiitti vinkistä (: yritän ainaki. Olen kyllä ujo mutta jos saisin voitettua ujouteni.
- ääni vuosien takaa
Itsekin tutustuin erääseen naiseen reilut 6 vuotta sitten. Itselläni oli välissä 4 vuoden työkomennus. Selvittämättömät asiat vaivaavat joskus ja kumpikaan ei ota yhteyttä kun pelkää nolaavansa itsensä. Sellaista on elämä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874138Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella283067No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452330- 351338
- 10919
- 133901
- 6894
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12832Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124776- 11760