Suomen kansan puolesta ja Kristuksen Herramme Jeesuksen seurakuntaruumiin jäsenten edestä...
Henki ja morsian yhtyvät huutoon...Tule Herra Jeesus!
Amen.
Jumalan Rauhaan...
RUKOILLAAN ENEMMÄN....
6
<50
Vastaukset
- Turva Jumalassa
Kiitos Herralle, sisar on vielä edellisen pahoinpitelynkin jälkeen hengissä!!
Juuri näin kun sanoit. Pyhä kolmiyhteinen Jumala, Isä poika ja Pyhä Henki, kuule rukouksemme kun me sinulta rakkaan Poikasi ja meidän Herramme Jeesuksen nimessä rukoilemme. Johdata armossasi Suomen kansaa sinun pelkoosi, että me kaikessa hädässä ja tarpeissamme Sinua avuksemme huutaisimme. Varjele meitä uppoutumasta tämän maailman houkutuksiin, rahaan kunniaan valtaan ja tavaraan. Opeta minua armossasi kärsivällisyyteen ja pitkämielisyyteen niitä lähimmäisiäni kohtaan, joita minun on syystä taikka toisesta vaikea rakastaa. Lohduta Jeesus niitä joilla on vaikeata, köyhyyttä sairautta epäilyksiä tai hylkäämisen haavoja. Paranna Jeesus havoitettuja tue ja vahvista horjuvia uskossa Kristukseen. Kiitos armosta ja anteeksiantamuksesta, kiitos rakkaudestasi Jeesus minua kohtaan. Anna autuas loppu anna iäinen ilo luonasi taivaassa. Jeesuksen nimessä, aamen.- Jumala ompi linnamme
Kiitos Rakas ihminen...ole Siunattu meidän Herramme Jeesuksen Kristuksen kalliissa nimessä ja sovintoveressä!
Näin me jäämme tämän siunatun veren turvaan!
Jumalan Rauhaan... - Exhellari86
Jumala ompi linnamme kirjoitti:
Kiitos Rakas ihminen...ole Siunattu meidän Herramme Jeesuksen Kristuksen kalliissa nimessä ja sovintoveressä!
Näin me jäämme tämän siunatun veren turvaan!
Jumalan Rauhaan...Anteeksi että kysyn mutta eikö tuosta siirapista tule jo aika tahmeaksi?
- sitä mahtuu
Exhellari86 kirjoitti:
Anteeksi että kysyn mutta eikö tuosta siirapista tule jo aika tahmeaksi?
Siirappi on makeaa ja harmitonta, jollei kaada pulloa.Tyhjät huoneet...
- Pekka Vahvasalo
Minä rukoilen aina, mm sanoissa, ajatuksissa ja tekemisen valinnoilla.
Luonnon turvaaminen saasteilta vapaaksi on myös rukousta, mikä varmasti kuullaan ja jonka rukoustuloksen näkee myöhemmin elollisena. - Jumala ompi linnamme
Rakas Herramme on täynnä armoa laupeutta omiaan kohtaan.
Laupeutta Hän tahtoo eikä uhria.
Hän on hunajaa...ei siirappia...
Ole Ylistetty Herra Jeesus Kristus!
Jumalan Rauhaan...
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874098Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella242911No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452320- 341321
- 10909
- 131885
- 6874
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12822Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124766- 11760