Elikkä emä puhdas haski, ja isässä ainakin suomenlapinkoiraa ja ehkä belkkaria (ei täysin varmaa).
Tälläinen sekoitus olisi tulossa harrastuskoiraksi agility ja toko. Millaisia luulette, soveltuuko näihin? Ainoa mikä mietityttää on tuo haski, emä on täysin alkukantainen riistaviettinen haski, jolla tapana poistua karkuteille, jonka vuoksi pennutkin sai alkunsa.
Kotona on ennestään sekoitus jossa lintukoiraa ja palveluskoira rotuja, todella mielyttämisenhaluinen ja oiva kisakaveri näissä lajeissa.
Uusi kaveri olisi hakusessa ja nämä tulivat vastaan.
Mietityttää kuinka vaativa tollanen kaveri on. Ainakin liikuntaa ja aktivointia tulee tarvitsemaan pirusti.
Onko kokemuksia?
Siperianhusky, suomenlapinkoira, belgianpaimenkoira, millasia?
tööööttttt
1
210
Vastaukset
- metsä
Hei, minulla on husky lapinkoira malamuutti mix 10kk. vanha tyttöpentu. On oikein hyväluonteinen. Ollaan käyty erillaisia pentukursseja ja pentuagilityäkin. Tottelee ja keskittyy hyvin. Vauhtia riittää, mutta ei mitään päätöntä menoa. Oikein fiksunolinen susihukka. Eiköhän koirat ole yksilöitä ja koulutus on tarpeen kaikille. Mukavia hetkiä teillekkin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 449221
- 785722
Jouluinen bonus VB:ltä 250 ilmaiskierrosta 0x kierrätys min 20e talletuksella
No nyt pätkähti! Ainutlaatuinen tarjous VB:ltä. 250 ilmaiskierrosta peliin Blue Fortune, 0x kierrätys ja minimitalletus14800Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon414246- 583744
Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella543492Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme293357- 472578
- 342142
- 401900