Canal on ihan ANAL Digital

Vajaa kaksi vuotta sitten tilasin Canal Digital HD paketin (lue ANAL Digital Hanurista) tarjous paketin n.36€/kk /24kk. Kuva näkyy milloin näkyy, sopimusta ei voi purkaa??? , on kuulemma asiakkaan vastuulla että signaali tulee???
Ei ikinä enään Canal (lue ANAL) on ihan paska viritys. Tuhlaa tonni osta Canal Digital HD (lue ANAL DIGITAL HANURISTA).

ter. Ei ikinä ANAL DIGITAL HANURISTA pakettia Sallaan
3
Ilmoita


Ja kenen palveluksessa olet? Tuntuu että täällä pyörii tyyppejä jotka saa liksaa tiettyjen firmojen haukkumisesta.

SE muuten todellakin ON asiakkaan vastuulla että ottaa selvää onko mahdollista asentaa se antenni ja että saa siten sen signaalin. Itselläni kuva näkyy ilman ongelmia, asennuksen teki antenniasennusfirma sen sijaan että itse olisin sählännyt.

Canal Digital on tosi jees, varsinkin kun tänne ei kaapelia saa isolla rahallakaan.
7 VASTAUSTA:
tuo satelliitti-digi on tosiaan kaikista toimintavarmin. toimii takuulla, jos asiakkaan vehkeet on kunnossa. tässä pääsi kertaheitolla eroon t, c ja iptv-verkon ongelmista.

>>varsinkin kun tänne ei kaapelia saa isolla rahallakaan>>
minne saa netin, sinne saa maxivisionin iptv:n. on tuota tullut testailtua jopa mokkulayhteyden kautta, kyllä se niinkin toimii.
dvbdsgsadfadf kirjoitti:
tuo satelliitti-digi on tosiaan kaikista toimintavarmin. toimii takuulla, jos asiakkaan vehkeet on kunnossa. tässä pääsi kertaheitolla eroon t, c ja iptv-verkon ongelmista.

>>varsinkin kun tänne ei kaapelia saa isolla rahallakaan>>
minne saa netin, sinne saa maxivisionin iptv:n. on tuota tullut testailtua jopa mokkulayhteyden kautta, kyllä se niinkin toimii.
Kyllä nuo kanavat toimii hyvin ja poikkeuksena vain jos kova lumipyry ja antenni menee liiaksi lumeen, sekin korjaantuu kun käy pitkällä varrella putsaamassa. Suurin haitta on se että nykyisin (ks . päivämäärä) on liikaa uusintoja. Monihan vaihtaa boksiin juuri tava tv:n uusintojen takia mutta ongelma vain pahenee. Tälläkin hetkellä kanavilta tulee likimain pelkkiä dokumentteja jotka ei kiinosta kuin marginaaliyleisöä jostain rockarista tms. elokuvanteosta. Uusia elokuvia ei tosiaankaan tule parhaimpaan katseluaikaan. Olin innoissani kun ensimmäisen kerran juuri tänään menin canal digitalin sivuille ja siellä luki että go palvelum play on ilmainen jo rekisteröityneille käyttäjille. Ennenukin painoin hyväksynappia menin tapani mukaan lukemaan ehdot, yllätys oli karmea kun sinne oli ämpätty hinta joka vaihtelisi 700-3000 väliltä. Samantien delteä ja homma kuralle. Pitää vain soittaa jos jaksaa sinne ja kysyä että miten toi homma oikein menee, toisaalta on tarjolla paljon maksukanavia joisa hinnoittelu ja käyttö on selkeämpää ja turvallisempaa. Itse olen ollut tyytyväinen ihan katsomo kuvan laatuun samoin kuin areena joten mieluummin valitsen yksinkertaisimman tavan käyttää ohjelmia kuin asennella 2-4 eri boksia ja erinäisiä televisovirityksiä. Toisaalta R-kioskilla on aina riittävästi uusia leffoja ja joskus vanhoillinen elämänlaatu on hyvinkin laadukasta ja tietyt lauantaiperinteet on ihan jees.
dvbdsgsadfadf kirjoitti:
tuo satelliitti-digi on tosiaan kaikista toimintavarmin. toimii takuulla, jos asiakkaan vehkeet on kunnossa. tässä pääsi kertaheitolla eroon t, c ja iptv-verkon ongelmista.

>>varsinkin kun tänne ei kaapelia saa isolla rahallakaan>>
minne saa netin, sinne saa maxivisionin iptv:n. on tuota tullut testailtua jopa mokkulayhteyden kautta, kyllä se niinkin toimii.
'tuo satelliitti-digi on tosiaan kaikista toimintavarmin. toimii takuulla'.

Ei muuten toimi! Häiriöaltis mm. ukkoselle. Lähestyvä ukkosrintama on pimentänyt pariinkin kertaan kanavat toisensa jälkeen, että on jouduttu vaihtamaan antennipuolelle, eikä boksissa ole ollut mitään vikaa.
anal plus kirjoitti:
'tuo satelliitti-digi on tosiaan kaikista toimintavarmin. toimii takuulla'.

Ei muuten toimi! Häiriöaltis mm. ukkoselle. Lähestyvä ukkosrintama on pimentänyt pariinkin kertaan kanavat toisensa jälkeen, että on jouduttu vaihtamaan antennipuolelle, eikä boksissa ole ollut mitään vikaa.
Jaa'a, enpä ole huomannut mitään ukonilmalla häiriötä satelliittivastaanotossa. Tosin kannattais ukonilmalla vetäistä kaikki töpselit irti ettei laitteet hajoa!
enpä huomannut kirjoitti:
Jaa'a, enpä ole huomannut mitään ukonilmalla häiriötä satelliittivastaanotossa. Tosin kannattais ukonilmalla vetäistä kaikki töpselit irti ettei laitteet hajoa!
liian pienellä antennilla tosiaan (ukkos)pilvet voi vaimentaa signaalia liikaa. antennin mitoituksessa pitäisi olla aina säävara mukana. no eihän itsellänikään ole, halvalla kun tehty :D
Perinteet toimii kirjoitti:
Kyllä nuo kanavat toimii hyvin ja poikkeuksena vain jos kova lumipyry ja antenni menee liiaksi lumeen, sekin korjaantuu kun käy pitkällä varrella putsaamassa. Suurin haitta on se että nykyisin (ks . päivämäärä) on liikaa uusintoja. Monihan vaihtaa boksiin juuri tava tv:n uusintojen takia mutta ongelma vain pahenee. Tälläkin hetkellä kanavilta tulee likimain pelkkiä dokumentteja jotka ei kiinosta kuin marginaaliyleisöä jostain rockarista tms. elokuvanteosta. Uusia elokuvia ei tosiaankaan tule parhaimpaan katseluaikaan. Olin innoissani kun ensimmäisen kerran juuri tänään menin canal digitalin sivuille ja siellä luki että go palvelum play on ilmainen jo rekisteröityneille käyttäjille. Ennenukin painoin hyväksynappia menin tapani mukaan lukemaan ehdot, yllätys oli karmea kun sinne oli ämpätty hinta joka vaihtelisi 700-3000 väliltä. Samantien delteä ja homma kuralle. Pitää vain soittaa jos jaksaa sinne ja kysyä että miten toi homma oikein menee, toisaalta on tarjolla paljon maksukanavia joisa hinnoittelu ja käyttö on selkeämpää ja turvallisempaa. Itse olen ollut tyytyväinen ihan katsomo kuvan laatuun samoin kuin areena joten mieluummin valitsen yksinkertaisimman tavan käyttää ohjelmia kuin asennella 2-4 eri boksia ja erinäisiä televisovirityksiä. Toisaalta R-kioskilla on aina riittävästi uusia leffoja ja joskus vanhoillinen elämänlaatu on hyvinkin laadukasta ja tietyt lauantaiperinteet on ihan jees.
Valehtelet ja paskaa jauhat,lopeta.
Hirveä firma. Yrittäpä saada purettua sopimusta tilanteessa jossa sopimuksen alkuperäinen omistaja on sairastunut vakavasti. Valtakirja on, mutta en saa purettua sopimusta sitten millään. Sopimus isäni nimissä, joka on tällä hetkellä sädehoidossa ja heikkona. Yritin ensin hoitaa asiaa puhelimen välityksellä. Joo, jonotus oli yli kymmennen minuuttia - maksullinen tietenkin. Puhelimessa kerroin tilanteen ja sain vastauksen, että valtakirjan avulla saat sopimuksen katkaistua. No nyt kun valtakirja on hankittu (isäni lapissa, minä helsingissä -> helvetin kätevää) ja cAnalille lähetetty, niin sanottiiin, että ei, ei - ei valtakirjalla voi irtisanoa. Kirsikkana kakun päällä: Heillä on myös ollut harhaanjohtavaa myyntiä iäkkäille vanhemmilleni. Vanhempani katsovat about puoli yhdeksän uutiset ja jonkin maikkarin sarjan. That's it. Mutta ei - heille oli vakuutettu, ettei telkkarista näy mitään, jos ei osta kanavapakettia. ...kele. Ovat olleet ns katvealue-asiakkaita ts. katvealuesopimuksella. Olen ottamassa yhteyttä kuluttaja-asiamieheen.
+Lisää kommentti
mulla kans digitalin 2v soppari josta jäljellä reilusti toistavuotta.tallentava boxi on lyhyestisanottuna täys paska,sen saa buutata joka ilta vähintään kertaalleen kun menee jumiin,signaali on useasti hukassa ja joudutaan kattoon antenni boxiltanettä näkyis edes jotakin.perhe kanavapakettia ei tule kattottua olenkaan ja kun olisin halunnut vaihtaa paketin halvempaan elokuvakanava pakettiin niin se ei käy.tosta nyt sitten maksetaan vielä aikapaljon eikä rahalle saa muuta vastinetta kun harmia.kun soppari aikanaan loppuu otan lautasen yms romut ja heitän lepikkoon.
4 VASTAUSTA:
Ja ei teille sitten oma järki sano että määräaikainen sopimus on määräaikainen, eli sitä ei voi kesken kaiken irtisanoa tai vaihtaa, ilman todella perusteltua syytä eli sellainen mm. että pitkäaikainen sairaus, tms. henkilökohtainen este tai se että on teknisesti täysin mahdotonta vastaanottaa kanavia kyseisessä paikassa.

Mitä tulee sitten noihin Canal Digitalin bokseihin, älkää ihmeessä ottako niitä bokseja joista joutuu jotain maksamaan, jos on pakko jotain boksia ottaa tilatessa niin ottakaa se 0 euron boksi ja hommatkaa tallentava jostain kaupasta, esim. Satshopista (suomalainen verkkokauppa joka myy digibokseja mm. antenniin, kaapeliin ja satelliittikäyttöön). Canal Digital-yhteensopivia bokseja kyllä löytyy mm. just tuostakin kaupasta vaikka kuinka monta.

Meillä on ihan ammattilasien asentama ja normaalia CD-lautasta suurempi lautanen ja kanavat näkyy ja olen ollut ihan tyytyväinen mitä olen toistakymmentä vuotta asiakkaana ollut.
tyytyväinen CD-asiak kirjoitti:
Ja ei teille sitten oma järki sano että määräaikainen sopimus on määräaikainen, eli sitä ei voi kesken kaiken irtisanoa tai vaihtaa, ilman todella perusteltua syytä eli sellainen mm. että pitkäaikainen sairaus, tms. henkilökohtainen este tai se että on teknisesti täysin mahdotonta vastaanottaa kanavia kyseisessä paikassa.

Mitä tulee sitten noihin Canal Digitalin bokseihin, älkää ihmeessä ottako niitä bokseja joista joutuu jotain maksamaan, jos on pakko jotain boksia ottaa tilatessa niin ottakaa se 0 euron boksi ja hommatkaa tallentava jostain kaupasta, esim. Satshopista (suomalainen verkkokauppa joka myy digibokseja mm. antenniin, kaapeliin ja satelliittikäyttöön). Canal Digital-yhteensopivia bokseja kyllä löytyy mm. just tuostakin kaupasta vaikka kuinka monta.

Meillä on ihan ammattilasien asentama ja normaalia CD-lautasta suurempi lautanen ja kanavat näkyy ja olen ollut ihan tyytyväinen mitä olen toistakymmentä vuotta asiakkaana ollut.
kyllä mä ton määräaikaisuuden kestän,nyt lähinnä viduttaa kun kanavapaketti on epäsopiva eikä sen vaihto onnistu mieleiseen paitsi tietysti 15e/kk kalliinpaan.en sillon sopparia tehdessä siitä kanavapaljoudesta osannu ajatella mitä todella tarvin,nykyistä pakettia ei katsota käytännössä ollenkaan...maksaa nyt siittä sitten.
tkibrsd6i kirjoitti:
kyllä mä ton määräaikaisuuden kestän,nyt lähinnä viduttaa kun kanavapaketti on epäsopiva eikä sen vaihto onnistu mieleiseen paitsi tietysti 15e/kk kalliinpaan.en sillon sopparia tehdessä siitä kanavapaljoudesta osannu ajatella mitä todella tarvin,nykyistä pakettia ei katsota käytännössä ollenkaan...maksaa nyt siittä sitten.
Siksi kannattaakin miettiä aina ennenkuin johonkin sitoutuu. On tuossa Perhepaketissa paljon kanavia, itselleni ihan sopiva juttu noin ja on ainakin valinnanvaraakin kivasti. Ja voi vaihtaa kanavaa jos joltain ei satu juuri sillä hetkellä tulemaan kiinnostavaa.

Kun määräaikaisuutesi päättyy niin sitten voit vaihtaa sen halvempaan eli Canal Total-pakettiin, mihin ilmeisesti viittasitkin tuolla vaihdolla.
tkibrsd6i kirjoitti:
kyllä mä ton määräaikaisuuden kestän,nyt lähinnä viduttaa kun kanavapaketti on epäsopiva eikä sen vaihto onnistu mieleiseen paitsi tietysti 15e/kk kalliinpaan.en sillon sopparia tehdessä siitä kanavapaljoudesta osannu ajatella mitä todella tarvin,nykyistä pakettia ei katsota käytännössä ollenkaan...maksaa nyt siittä sitten.
Kannttaa kuunnella todella tarkkaan mitä digitalin myyjä sanoo,ja mieluusti tallentaa eli äänittää keskustelu,saattaa tulla sellaisia lupauksia,myyjältä,joita sitten vahvistuskeskustelussa ei halutakkaan mainita.on kyseenalaista kauppaa,mitä ei leipänsä eteen tekisi.
+Lisää kommentti
Minulla on Canal digitalin elin nykyisen Cmoren Perhe HD MTV3 Total hintaan 49,90 €/kk, sateliitin kautta.

Pakettiin on kuulunut myös kätevä: "C More Play –elokuvakirjasto, pääsy Canal Digitalin GO-elokuvavuokraamoon ja palvelun maksuttomat bonus-elokuvat" - eli satelittuuboxin on yhdistetty nettiin ja olen voinut katsoa sieltä leffakirjastoa

Cmore teki 12/12 päivityksen ja lisäsi pakettiini muutaman maikkarin roskakanavan, mutta samalla tuli tehtyä pieni tekninen virhe, eli videokirjastopalvelu ei ole enää toiminut joulukuun puolivälissä tehdyn päivityksen jälkeen.

Tästä CMore ei tietenkään ole infonnut asiakkaitaan mitenkään, eli vian syy selviää vain soittamalla cmoren "asiakaspalveluun". Lisäksi täysihintaiset laskut cmore kyllä muistaa edelleen lähettää. Kyllästyin pelleilyyn ja reklamoin kirjallisesti ja vaadin, että cmore hyvittää minulle osan laskusta, koska osa "pakettia" ei toimi.

Tähän viestiini Cmore vastasikin todella hävyttömällä tavalla, eli he kertoivat, että päivitysvirhettä ei ehkä koskaan saada korjattua digiboxiini, mutta voisin ostaa heiltä paremman digiboxin, jolla videokirjasto on toiminut päivitysvirheen jälkeenkin. Uuden boxin hinta olisi minulle 99 € (väittivät normaalihinnaksi 549 €, mutta tosiasiassa boxia on myyty pitkään hintaan 239 € ja niin tälläkin hetkellä) ja lisäksi minun pitäisi tehdä Cmoren kanssa määrä-aikainen kahden vuoden sopimus!

Siis joutuisin sitoutumaan Cmoren (vaiko Clessin?) palveluihin kahdeksi vuodeksi, sen vuoksi, että he sössivät päivityksen? Ja kuka tietää koska he sössivät seuraavan päivityksen - jolloin osa palveluista jää taas toimimatta.

Todellista asiakaspalvelua/kiero keino saada määrä-aiakaisia sopimuksia tekemällä näitä "päivitysvirheitä". Näin sitä "palvellaan" monivuotisia asiakkaita - kiristetään maksamaan Cmoren virheistä!

Vastasin muuten Cmorelle, että voin sen 99 € siitä uudesta boxista maksaa, mutta mihinkään määrä-aikaisuuksiin en sitoudu - tähän Cmore ei tietenkään ole vastannut mitään!

No löytyyhän sitä muitakin kanavapaketteja Suomesta! - Ja toki voin haastaa Cmoren käräjille ja vaatia hinnanalennusta.
2 VASTAUSTA:
Taas jälleen yks joka sotkee C Moren ja Canal Digitalin toisiinsa vaikka ne ovat eri firmaa. C Morella ei ole omia digibokseja, se on vain kanavaperhe jonka omistaa Bonnier kun taas Canal Digital on operaattori jonka omistaa Telenor.
Kuvitteletko tosissasi, että Cmore tahallaan sössii päivityksiä?? Mikä ihmisiä vaivaa nykypäivänä?! Taidat olla hieman vainoharhainen! Luuletko, että firmat tahallaan haluaa aiheuttaa tilanteita, joista seuraa negatiivista palautetta? Se ei myöskään ole heidän vikansa, jos sinun digiboxisisi on aikansa elänyt. Kaikki vanhenee nykyaikana nopeasti. Ethän sinä voi soittaa Nokiallekaan ja vaatia Lumia 920 ilmaiseksi, jos 5510:ssa ei toimi kuvaviestit jne.
+Lisää kommentti
Voi soittaa ja vaatia ja voi jopa saadakkin , joutuu tosin tekemään sopimuksen vuodeksi tai pariksi. Mutta kyllä canaalin (oli sitten omistaja kuka hyvänsä ) kannattaa muutaman euron hintainen (heille) digipoksi antaa jos he sillä saavat yli tonnin parissa vuodessa kuukausimaksua .
Ilmoita
eipä tuo 5/14 saatu hd poksi mikään aivan mestari teos ole , toimii se hintaansa nähden (ilmainen) hiukan paremmin kuin edellinen 4/10 saatu vempele , tallennus puoli tässäkin aikas sekasin ja omavaltainen !
Ilmoita
Huijari firma ja tosi paskat asentajat.Ei kehtaa asentaja ees nousta katolle testaamaan löytyykö yhteys .pysyn kaukana kyseisestä firmasta .Ei tule .ikinä enää canal digitalia meille . paska firma
1
Ilmoita
Täytyy sanoa että canalilla menee todella "hyvin", kun lukee näitä asiakkaiden palautuksia, tuskin ne kaikki on tuulesta temmattuja, ja positiivisia asiakkaita ei keskustelut ja negatiiviset asiat kiinnosta, joten vaikuttaa ja haiskahtaa vähän canal digitalin omilta ihmisiltä, itse en ainakaan lukisi kyseisiä mielipiteitä jos homma toimisi niin kuin lupaavat!!!. Mutta Telenorilla menee lujaa, ainoa huono puoli on asiakkaat, joita "paskoja" pitää jopa palvella ja auttaa heidän ongelmissaan.
Asiakaspalvelusta lupasivat soittaa ja tehdä tarjouksen ensi vuodesta, ei ole kuulunut soittoa, yritetään saada asiakas maksamaan 43,90/kk, vaikka samaan aikaan tarjotaan 29,90/kk samasta
paketista olevaa hintaa, samat kanavat!!! Olen ollut useita vuosia kyseisen yrityksen asiakas ja joka vuosi sama vääntö kanavasopimuksesta, ovat itsekkin epäselviä, mikä tarjous on milloinkin voimassa. Normaalia on että sopimuksen aikana jätetään kanavia pois tai vaihdetaan lastenkanavia tilalle, olen jo ylittänyt sen iän (66v), samat elokuvat pyörivät useita kuukausia, mm
sihteeri tuli 10 kk pahimmillaan joka päivä, mitäänsanomattomia saippuasarjoja joissa nauretaan taustalla niin kovaa että ei kuule mitä näyttelijät sanovat!!!.
Canalin tarjouksessa on antenniasennus ja antenni canalin puolesta, että asiakas EI tarvitse itse mennä sähläämään katolle, canalin asentajan TÄYTYY käydä asiakkaan luona kenttävoimakkuusmittarilla katsomassa antennin paras paikka, muuten sopimus ei ole aikamäärään sidottu, kysykää vaikka kuluttaja-virastolta.
Toivon että canalin päättäjät näkisivät tämän kirjoitukseni ja ottaisivat vähän korvan taakse
eihän näitä kylläkään lue kuin ainaiset valittajat ja ne jotka ovat saaneet negatiivistä kokemusta kyseisestä yrityksestä.
Mutta toivotaan
Ilmoita
En voi suositella anaalia kenellekkään kun siitä ei pääse kirveelläkään eroon. Nyt 2 vuotta ollu asiakkaana enkä ikinä enää tulee kyseiseen paskaan sekaantuun.
1 VASTAUS:
Kyllä siitä eroon pääsee, mutta määräaikaisuus on määräaikaisuus ja ihan kevein perustein eivät määräaikaisuutta katkaise! Eli ei riitä perusteeksi "en tykkää"!
+Lisää kommentti
Älkää ihmiset vai menkö näihin puhelin myyjiin mitään sanomaan ja uskomaan pätkääkään ! täysiä höpöttäjiä ainoastaan uskokaa sulkekaa puhelin niin pääsette paljon halvemmalla ja jälkikäteen ei tarvi kärsiä maksuista . kuten minulle kävi maksaa 4 pv. 20 e pikkasen kallista tv. katselua !
2
Ilmoita
Vittu ku ootte tyhmää porukkaa koko sakki.Ottakaa selvää asioista ennen tilaamista tai runkkaamista.En oo Canalin porukkaa mutta täytyy sanoa asioiden toimivan tosi hyvin,parempaa asiakaspalvelua en tiedä toista.Kanavat näkyy,laitteet toimii,paitsi yks satshopin digipoksi,joka on jo kukkalaatikkona.Ja sinä ääliö sallasta,älä sekaannu näihin hieman älyä vaativiin asioihin,keskity porojen tuuppimiseen .
Ilmoita
Soittavat ja kauppaavat lukuisia HD-kanavia. Muutama kanava tulee HD-laadulla, mutta sitten normitelevisiosta puuttuu osa uusista kanavista ja SD-laadun kanavat ovat sanalla sanoen SURKEITA. Esim nelonen, sub ja ruutu+ ovat luokattoman surkeita katsottavia. Pelkkää pikselimössöä, samaa laatua, kuin 15 vuotta sitten kamerapuhelimen videot.
Tulevat asentamaan ilmaiseksi lautasen ja boksin. Mutta 14 päivän palautusoikeus ei koske asennusta, joten jos surkea kuva SD-puolella harmittaa, joutuu palautuksen yhteydessä maksamaan sen lautasen asennustyön, joka on noin 180 euroa.
Kovasti lupailtiin piakkoin tulevan parannusta kuvanlaatuun, mutta 9kk kuluessa ei ole yhtään mitään tapahtunut. Puhelinsovelluskaan ei näytä normikanavia suorana, vaan ainoastaan maksukanavia. Joten ne hienoudet, mitä lupaillaan jättävät sen normikäytön huonouden taka-alalle, en minäkään niitä elokuvia aina katsele, joskus olis kiva katsella peruskanaviakin.
Joten nyt pari vuotta kärvistellään ja sen jälkeen sateliitti lähtee ja tilalle tulee jokin ihan muu järjestelmä.
Joulun alla tuli tekstiviesti, missä luvattiin 3 ilmaista leffaa ennen vuodenvaihdetta, mutta eipä vain toimi sekään tarjous. Heidän nettisivunsa ovat tällä hetkellä jumissa, joten asiakaspalveluunkaan ei nyt pääse, joten joulunpyhien jälkeen varmaankin sitten soittelemaan niiden ilmaisleffojen perään...
1
Ilmoita
Kylläpäs canal digitalia lytätään tosi paljon, ihmeellisen moni on joutunut canalin kusetukseen,
itse jouduin myös, olemme saaneet katsella kuukauden kanavalta "lasten"ohjelmaa, joka tosin on
englannin/tai norjan/ruotsin kielinen, sitä on tullut jo kaksi kuukautta, (24t/vrk )saa nähdä mikä kanava
tulee tammikuuksi, kuukauden kanava on aikaisemmin ollut ainakin meidän perheessä paljon
katsottu kanava, mutta olemme jo yli kuusikymppisiä, emmekä ole lasten kanavien himokatsojia,
Uusintojen määrä aivan tolkuton, uusinta-ajat jopa kuusi kuukautta kestäviä, eiköhän kaikki ole
jo nähneet kyseiset elokuvat jo moneen kertaan. Canal Digitalin on ymmärrettävä myös maksavia
asiakkaita, ylimielisyys voi käydä kalliiksi, kuten on yl. mielipiteistä otettava huomioon, vaikka niinhän se on, jolla on monopoli-asema, saa tehdä mitä haluaa ja asiakas maksaa, mutta on meidän onni että it-ala menee nopeasti eteenpäin, jolloin tulee muitakin mahdollisuuksia katsoa televisiota/ohjelmia, se aika ei ole kaukana, Soneran DNA on jo pieni alku kilpailulle, mutta lähetyksien vastaanotossa on vielä ongelmia (Viasat tippui kilpailusta, Canali liitti omaan ryppääseen ) hinnat nousivat järjettömyyksiin.
Ne jotka puolustavat Canalia, teidän pitää ajatella myöskin mitä kirjoitin yl. olevassa kirjoituksessa,
On tyhmää " tappaa" lypsävää lehmää.
Ilmoita
Eikö sua yhtään ihmetytä, että kaikki muut ovat toista mieltä? Ei minkäänlainen kello kilkata, että ehkä mä olenkin väärässä?
Ilmoita
Ennen vuodenvaihdetta tuli tekstarilla ilmoitus, että 3 leffaa ilmaiseksi.
Valikossakin näkyi, että lataa ilmainen elokuva.
Tänään tuli lasku ja ylläripylläri kaikki kolme leffaa laskutettu.
Kuinkahan usein tällaisia "vahinkoja" firmalle sattuu?
2
Ilmoita
Yleensä en näiltä puhelinmyyjiltä osta mitään, mutta nyt menin niin pitkälle , että tein tilauksen. Onneksi kuluttajasuoja on olemassa. Tulin heti pian järkiini, kun sain postista kirjeen, jossa sopimusehdot. Päätin, kun oli pitkät ehdot. Kauhistuin, että kun pelkästään uhkaillaan, pitkä paperi oli, ettei tuohon pidä erehtyä. Palautin kirjeen ja sanoin, että käytän oikeuttani peruuttaa. Tämän jälkeen asennusfirma painoi päälle puhelimessa, samoin myyjä, viimein itse canal digital, kun olivat saaneet sopparin takaisin postissa. Uskoivat. Nyt olen tyytyväinen, kun en moiseen liekaan mennyt.
2
Ilmoita
Ihmettelen noita negatiivisiä kommentteja kun itselläni on canal ollut kohta kymmenen vuotta eikä ole valittamista. Aina näkyy ja kuuluu.
1 VASTAUS:
Itse ollut Canal Digitaalin asiakkaana kohta 17 vuotta ei juurikaan mitään valittamista.
+Lisää kommentti
Hirveä firma. Yrittäpä saada purettua sopimusta tilanteessa jossa sopimuksen alkuperäinen omistaja on sairastunut vakavasti. Valtakirja on, mutta en saa purettua sopimusta sitten millään. Sopimus isäni nimissä, joka on tällä hetkellä sädehoidossa ja heikkona. Yritin ensin hoitaa asiaa puhelimen välityksellä. Joo, jonotus oli yli kymmennen minuuttia - maksullinen tietenkin. Puhelimessa kerroin tilanteen ja sain vastauksen, että valtakirjan avulla saat sopimuksen katkaistua. No nyt kun valtakirja on hankittu (isäni lapissa, minä helsingissä -> helvetin kätevää) ja cAnalille lähetetty, niin sanottiiin, että ei, ei - ei valtakirjalla voi irtisanoa. Kirsikkana kakun päällä: Heillä on myös ollut harhaanjohtavaa myyntiä iäkkäille vanhemmilleni. Vanhempani katsovat about puoli yhdeksän uutiset ja jonkin maikkarin sarjan. That's it. Mutta ei - heille oli vakuutettu, ettei telkkarista näy mitään, jos ei osta kanavapakettia. ...kele. Ovat olleet ns katvealue-asiakkaita ts. katvealuesopimuksella. Olen ottamassa yhteyttä kuluttaja-asiamieheen.
1
Ilmoita
Canal Digital ollut meillä muutaman vuoden ja kaikki toimi ihan hyvin. Nyt syksyllä he keksivät vaihtaa ohjelmistotoimittajaa ja siitä alkoi ongelmat. Ohjelmien tallennukset toimivat ihan miten sattuu eli ei voi enää luottaa että ne onnistuu niinkuin pitää. Kun tästä heille valitin niin myivät uuden kalliin boksin jolla toimii kaikki ongelmitta. No ei toiminut vaan samat ongelmat jatkuivat edelleen. Päivityksiä on luvattu ja yksi tullutkin muttei vaikuttanut mitään. Uuden boksin kylkiäisenä tietysti myytiin vuoden sitoutuminen niihin kanavapaketteihin jotka oli silloin käytössä. Ja sitähän ei voi muuttaa eikä perua vaikka he eivät saisi ikinä ohjelmistojansa toimimaan. Vastuun ottavaa henkilöä ei firmasta löydy, voit olla yhteydessä vaan asiakaspalveluun jossa jengi toistaa samaa stoorii joka kerta että ollaan pahoillaan ja odotetaan päivitystä ja ota tuosta pari ilmaista leffaa ja lopeta valitus. Se ei vaan minua paljon lohduta kun maksan 65 euroa kuukaudessa palvelusta joka ei toimi. Nyt mennyt kolme kuukautta odotellessa ja tammikuussa voisi olla seuraava mahdollisuus saada päivitys, uskokoon ken haluaa. Vuorotyöläisenä niin haluaisin katsoa nauhalta lempisarjani silloin kun ehdin.
Eli Canal Digital on iso rahastusfirma jolle asiakas on tärkeä vain laskunmaksajana. Valitettavasti kilpailua ei vaan paljoa ole satelliittikanavien tarjonnassa.
1
Ilmoita
Canalin OnePlace digiboxissa on useita tiedossa olevia ohjelmavirheitä, bugeja.
-Tallennukset keskeytyvät ja tallentuvat välillä miten sattuu, luotettavuus on tallennukseen heikko.
Epäonnistuneita tallennuksia on paljon, selityksiä tälle ei ollenkaan.
-Tallennetun elokuvan äänet katovat satunnaisesti kokonaan ja palautuvat vain buuttaamalla koko boxsi uudelleen. Parhaimmillaan 2 tunnin elokokuvan joutuu pätkäisemään 5 kertaa. Tämä on tunnettu vika jota on yritetty korjata jo ainakin 3 kuukautta.
-HDMI-CEC, eli laitteiden HDMI ohjattu sammutus/käynnistys saa aikaan sen että myöskään tallennukset ei toimi. Oheislaitteet ova tässä casessa uusi LG:n anroid TV ja uusi Onkyon kotiteattterivahvistin.
Aiemmin laitteet ovat toimineet melko hyvin, mutta viimeisin boxi taitaa olla monipuolisuudessaan hieman liian virhealtis. Mahdollisuuksia boxilla olisi, mutta Canalin tarjonta on kokenut inflaation ilmeisesti mm ilmaisten striimauspalvelujen (Arena, MTV3 ja Ruutu) ja maksullisten (esim Netfix) viedessä käyttäjiä.
Ilmoita

Vastaa alkuperäiseen viestiin

Canal on ihan ANAL Digital

Vajaa kaksi vuotta sitten tilasin Canal Digital HD paketin (lue ANAL Digital Hanurista) tarjous paketin n.36€/kk /24kk. Kuva näkyy milloin näkyy, sopimusta ei voi purkaa??? , on kuulemma asiakkaan vastuulla että signaali tulee???
Ei ikinä enään Canal (lue ANAL) on ihan paska viritys. Tuhlaa tonni osta Canal Digital HD (lue ANAL DIGITAL HANURISTA).

ter. Ei ikinä ANAL DIGITAL HANURISTA pakettia Sallaan

5000 merkkiä jäljellä

Rekisteröidy, jos haluat käyttää nimimerkkiä.

Peruuta