Sanokaas Tampereelta hyviä selvänäkijöitä. Claudia Eve ja Anitta Jemai on nyt listan kärjessä, mitä nyt tuolta netistä keskustelupalstoilta bongasin. Muutenkin olisi kiva kuulla ihmisten kokemuksia aiheeseen liittyen.
Hyviä selvänäkijöitä?
3
200
Vastaukset
- vcxfsfff
Voin kertoa, että et voi rahojasi paljon typerämmin kuluttaa. Selvännäkijöitä ei ole olemassa, on olemassa ainoastaan ihmisten typeryyttä hyväksikäyttäviä ja mielisairaita ihmisiä.
- Von Popov
No, varsin helppo tapa löytää pätevä selvännäkijä on marssia kyseisen druidin vastaanotolle ilman yhteyden ottoa. Jos hän on oikeasti meedio, niin hänhän on varannut nimelläsi ajan Sinulle oikealle kellon lyömälle.
Miksi muuten aito selvännäkijä tekisi töitä!? Muutama täysosuma lotossa vuoden mittaan luulisi riittävän elannoksi. - FaktumY
Ei se nyt aivan noinkaan ole.
Tampereella oli 1980-luvulla Härmälässä erinomainen naispuolinen selvänäkija,jolla oli vakioasiakkaina Tampereen Herrojakin, kaupunginjohtajasta alkaen.
Itse kävin kerran ja niin siinä vain kävi, että jo tuolloin näki asioita, jotka ovat konkretisoituneet 25 vuoden kuluttua - aivan niin kuin hän tuolloin sanoi ja näki.
Ja ne asiat eivät koskettaneet minua henkilökohtaisesti, vaan lähipiiriäni.
Jotkut nyt vain tietävät ja näkevät asioita, toiset eivät.
Ketään ei ole syytä haukkua hulluiksi, ken uskoo, hän näkee....
Tällä hetkellä en tiedä Tampereelta ketään. Mieluusti kävisin itsekin uudestaan, jos joku oikea tietäjä kohdalle osuisi.
Tämän linkin ja auttajalistan kautta ehkä löydät hakemasi - http://www.astro.fi/
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa
Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m1224592Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o1013900Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä363549- 513290
- 432982
Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu182549Rakkaalle miehelle
Terveiset rakas. Ikävä on edelleen. Suru valtaa sydämen, kun en saa lähestyä sinua. En saa vastauksia, en soittoa, viest222452- 232196
UMK-juontajakaksikon pari isoa "mokaa" ihmetyttää - Mitäs tykkäsit Syköstä ja Uotisesta juontajina?
Tänä vuonna UMK-lavalla nähtiin artistien lisäksi juontajakolmikko Jorma Uotinen, Sami Sykkö ja Jasmin Beloued. Juontami171849Jussi "Mestari" Halal-ahon sotilasarvo?
Minä vuonna Jussille myönnettiin sotilasansiomitali? Vai myönnettiinkö Jussille sotilasansiomitalia lainkaan?351745