muuttuiko nyt vihreän kortin huoltamot turvattomiksi?
Nyt on kaikki tyytyväisiä.
Paitsi poliisit.
Joutuu maksamaan donitsista normihinnan kuten kaikki muutkin. Nyt olisi markkinarako näille ketjuun kuulumattomille huoltamoille. Ei muuta kuin sana kiertämään että poliisit saa meiltä alennuksella ruokaa ja donitseja. Ei voi kukaan kieltää alennusten antamista.
abc ei enää alennusta poliiseille
6
85
Vastaukset
- Ervo A
Toivottavasti poliisit löytävät parempia kahvipaikkoja sillä eihän ABC-asemien kahvin nimellä myymää tiskivettä kenenkään ole pakko juoda ja verovaroja ei myöskään ole syytä käyttää niiden ylihintaisiin polttoaineisiin. Onneksi Neste parantaa koko ajan palvelujaan.
- 19+12
Poliiseilla ei ole varaa juoda Nesteen kahveja. On sen verran tyyriitä styroksi kuppeja.
- Ervo A
19+12 kirjoitti:
Poliiseilla ei ole varaa juoda Nesteen kahveja. On sen verran tyyriitä styroksi kuppeja.
Posliinikupista minä olen Nesteellä kahvini juonut ja se kahvi on siellä kahvia, hinta lienee sama, tarkkaan en tiedä kun en enää ABClla asioi.
- 16+20
Ervo A kirjoitti:
Posliinikupista minä olen Nesteellä kahvini juonut ja se kahvi on siellä kahvia, hinta lienee sama, tarkkaan en tiedä kun en enää ABClla asioi.
Euron taitaa olla Apsilla posliinikupissa. Eikös se ole styroksissa jotain 1,50 tai 1,60 Nesteellä?
Nopeasti muuten tulit puolustamaan :D
- 5+17
Nyt olemme tyytyväisiä, ei pääse enää porvari poliisi palkoille. Eikö todellakaan löydy mistään valtionhallinnosta tai vaikka näistä ratamovalittajista jotain ammattilaista joka ottaisi asian hoitoonsa ja syyttäisi kaikkia poliiseja lahjusten ottamisesta. Virkamiehiähän hekin ovat kuten rikolliset kaupungin päättäjät.
Onneksi sentään tupakat on piilossa. - homer simpson 69
miksi miinuksia?
ainakin kaksi poliisia lukenut kirjoituksen siis?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874188Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293163No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452340- 351348
- 10929
- 134921
- 6894
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12832Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124776- 11770