Minun ehdokkani on ensinnäkin oltava persu ja toisekseen, ehdokkaallani täytyy olla kattava rikosrekisteri, sekä kattava kokemus väkivalta- että omaisuusrikoksista.
Kuka ehdokkaista täyttäisi ko. kriteerit? Mieluiten Kotkasta.
Kuka ansaitsee ääneni?
16
92
Vastaukset
- Löytyy löytyy
Pajamäenkadulta Karhulasta kannattaa kysellä, siellä asuu kriteerit täyttävä ehdokkaasi.
- killer's...
Noin laihaa? Tappajalle se ääni menee ainakin minulta, jonkulainen greditti sentäs olla pitää.
- Raha on rahaa!
Kaikki on kaupan? Eniten tarjoavalle?
Tarjouksia, pyydän?- Hyvä tarjous!
Tarjoan viisi euroo.
- Raha on rahaa!
Hyvä tarjous! kirjoitti:
Tarjoan viisi euroo.
En sentään ole pikkurahan puutteessa!
- nokkio
Raha on rahaa! kirjoitti:
En sentään ole pikkurahan puutteessa!
Muutes tulle kiirettä hakea. Muutaman vuoden päästä ei ole persuja, ne ovat hävinneet kun pieru saharassa.
- Näin se nousee
nokkio kirjoitti:
Muutes tulle kiirettä hakea. Muutaman vuoden päästä ei ole persuja, ne ovat hävinneet kun pieru saharassa.
Ainoat Kotkassa ovat Persut jotka kasvattaa kunnallisvaaleissa lisä kannatusta.
- jänistän
Näin se nousee kirjoitti:
Siis persut on perseestä. Soini on kerännyt semmosta rekvisiitta joka ei muille kelpaa. Kuollut puoleu.
- Se avautuu
jänistän kirjoitti:
Siis persut on perseestä. Soini on kerännyt semmosta rekvisiitta joka ei muille kelpaa. Kuollut puoleu.
Persut on nostanut poliittisen riman niin, ettå kaikki älykkäämmät henkilöt ja omia mielipiteitä omaavat saavat ottaa politiikkaan rehellisesti kantaa. Sitä ei voi Demarit estää. Tästä syntyy uusi järjen käyttö Kotkan kunnallispolitiikassa.
- sikaroistot!!
Se avautuu kirjoitti:
Persut on nostanut poliittisen riman niin, ettå kaikki älykkäämmät henkilöt ja omia mielipiteitä omaavat saavat ottaa politiikkaan rehellisesti kantaa. Sitä ei voi Demarit estää. Tästä syntyy uusi järjen käyttö Kotkan kunnallispolitiikassa.
Kovat oli persu-roistojen puheet. Piti olla muutosta ja vaikka mitä, mutta lopputulos ollut kaikkea muuta. Niitäkin muutamaa pyhää vaalilupauksia, joita ei ole vielä ehditty rikkomaan, lakaistaan parhaillaan vähin äänin maton alle.
Pettyneet äänestäjät eivät kahta kertaa samaan retkuun mene, se on varmaa. Roistokerholaisille on jytkyjen sijaan tiedossa runsain määrin floppailua, kyykkimistä ja mahalätsyjä. - Totuus, mikä?
Haluatko Kotkaan diktatuurin? Olen luulut, että persut kannattavat ns.
" demokratiaa"? - "Laskee päivä"!
Persut kasvattavat kannatustaan, mutta ulos päätöksein teosta!!
- suomifinland
Mielestäni ne ihmiset, jotka käyttävät sanaa "persu" ovat sivistymättömiä. Sana on perussuomalainen !
- vejä vidu pijähäs
Persu on juuri sopiva nimi, sillä persut ovat perseestä.
- ???
Mikä se "puolivitsikäs" lyhenne on?
- mä vaan
Heikkoja ovat henkiset lahjasi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Natomaa hyökkäsi Iraniin
Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu7242381Trump aloitti III maailmansodan tänään.
Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?3441971Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä241856Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o101663Rakas tiedät, että toivoisin
Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja581478Viesti miehelle
Nyt vastaa oikea taa´app. Ainoastaan puhelimitse voidaan selvittää asioita, mutta tuskin sitä haluat kaiken halveeramise121022Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu17990- 63855
- 55840
Jussi "Mestari" Halal-ahon sotilasarvo?
Minä vuonna Jussille myönnettiin sotilasansiomitali? Vai myönnettiinkö Jussille sotilasansiomitalia lainkaan?2798