eräs tuttuni sai ajan haminan tk.n. oikein hoitaja "katsoi", ei tarvetta lääkärille. hän ei oikein uskonut hoitsua ja meni yksityiselle joka diagnosoi heti vakavan tapauksen. eli siis mitä teemme tuollaisella laitoksella missä ei osata tai saa apua.
arvauskeskus isolla aalla!
6
417
Vastaukset
- KeskustaVastaa
Johtäpäätös, parannamme erään tuttusi ulosantia. Sanallinen viestintä ei ole kaikille helppoa.
- terveysoppia
Tarkoittaako, että potilaalla pitäisi olla diagnoosi valmiina, kun kerberoksen eli hoitsun eteen menee? ;)
- aina valittamassa
älä aina itke.yksityis lääkärikin on olemassa-.
- itkenkö ilosta
mutta sehän on kallista jos ei ole paljon euroja käytösssä.
- 10
Kyllä sitä menee LÄÄKÄRIIN, jos todella sairas, ja maksaa siitä!!
- allapollo
Mut kun se pitäs olla niin, että saa saman palvelun terv,keskuksesta minkä yksityiseltäkin.
Etenkään muksujen korvatulehdustapauksissa asia ei niin kuitenkaan ole.
Korvapolille ei saa lähetettä, joskus tuntuu että lekurin "kunnia" ei kestä sitä että joutuu laittamaan eteenpäin. Joskus taas lääkäri sanoo "minä ei näke onko se kipiä, viedä oma lääkäri sitten kun saata aika"...huhhuh.
Pakko se on hynää löytää yksityiseen jos meinaa kunnon lekuri palveluja saada.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Natomaa hyökkäsi Iraniin
Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu7242381Trump aloitti III maailmansodan tänään.
Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?3441981Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä251866Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o101663Rakas tiedät, että toivoisin
Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja581478Viesti miehelle
Nyt vastaa oikea taa´app. Ainoastaan puhelimitse voidaan selvittää asioita, mutta tuskin sitä haluat kaiken halveeramise121022Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu18999- 63865
- 55850
Jussi "Mestari" Halal-ahon sotilasarvo?
Minä vuonna Jussille myönnettiin sotilasansiomitali? Vai myönnettiinkö Jussille sotilasansiomitalia lainkaan?2808