Vielä presidenttiehdokkaista....

mainosKikka 1

Tuli mieleeni, että nyt kun on kolme Paavoa ehdokkaina, olisi lyhyt, ytimekäs ja kaikenkattava mainos-slogan " Paavoista parhain" vaalimainokseen. Se kertoo kaiken olennaisen, mitään muuta ei tarvita ja jokainen voi miettiä mielessään, kuka heistä on se "parhain".

Ei muuta kuin äänestämään!

33

262

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • henrjii

Valitkaa Sauli Arhinmäki uudeksi Paavoksi Soiniin vesiventiksi

• Minusta parempi mainoslause olisi: Mieluummin presidentti kuin Paavo.

Maamme on liian pieni keisareiksi itsensä kuvitteleville.

• kaliffi

Jotain kertoo ihmisestä myös kun on nimittelee entistä presidenttiä Italialaiseksi taskuvarkaaksi.

• paavoparka veks..

Paavo veti onneksi ihan itse maton altaan eilen ... kaikin puolin...

• No valitaa molemmat

jos hyö täydenttävä toisijjaa. Ja ikävöivä toistesa seoraa.

• ei ikinä, onneksi..

Jas´soo! Vai se pössihaukka, joka ei osaa edes päätään suorassa pitää! Ilmankos ne ajatuksetkin lentelee laidastalaitaan!

• vanha jäärä

Jos Paavolla vain olis valta niin palattais viiskymmenluvulle, olisko se parempi sitten? Maailma vaan ympärillä on muuttunut eikä siitä ajasta pysty poimimaan pelkästään parhaita paloja.

• Palstalla on vapaasti saanut mainostaa, kehua tai moittia pressaehdokkaita. Myös Timo Soinia, mutta kun laitoin ketjuun omasta mielestäni asiallisen viestin eri uskonnoista, ketju välittömästi poistettiin. Niin on käynyt ennenkin, kun jotakin uskontoihin viittaavaa olen puhunut.

En itse ole uskovainen sanan varsinaisessa merkityksessä, vaan ryyppään, kiroilen ja teen kaikenlaista muutakin "syntiä". Kuitenkin haluan uskoa johonkin suurempaan, maailmanlaajuinen kirkkohistoria on alkanut minua kiinnostaa yhä enemmän ja luulen jo jotakin siitä tietäväni.

Tällä viestilläni saan ehkä tämänkin ketjun roskikseen, mutta ei haittaa, sillä ei tämä palsta minulle kovin tärkeä ole.

• bessie*

Oletkos Saimander ihan varma, että juuri sinun viestisi takia ketju hävisi? Onnistuinhan minäkin kirjoittamaan viestin vielä sinun jälkeesi, omasta mielestäni asiallisen, mutta kun suunnilleen suoraa ajatusta tapaan kirjoittaa, niin varmaankin vähän höttöisen. Minä puolestani en kehunut Soinia, en kyllä kovin pahasti moittinutkaan.

Siitä sinun viestistäsi haluaisin vähän keskustella kanssasi. Kirjoitit Soinin olevan mielestäsi aivan liian rehellinen presidentiksi. Tulitko aivan loppuun asti ajatelleeksi mitä sanoit?
        Luulen kyllä ymmärtäväni mitä tarkoitit, mutta selvennä nyt kumminkin.

• demeter

Saimander

Ai taas on poistunut viestejä? Minullekin tuttua. Pariin ketjuun olen kirjoittanut mielestäni asiallisen kommentin presidenttiehdokkaista. Sen jälkeen poistuivat koko ketjut. Samoin poistui uskontoketju, johon osallistuin. Yritän olla ottamatta asiaa henkilökohtaisesti, mutta totta kai poistot vaikuttavat kirjoitusaktiivisuuteen (jota voin kieltämättä vähän hillitäkin).
        Toivottavasti et lakkaa kirjoittamasta saimander. Sinun realistisia ja selkeitä kannanottojasi on ollut ilo lukea. En yleensä anna plussia enkä varsinkaan miinuksia, mutta sinun kirjoituksellesi tuolla rattijuoppo-keskustelussa olisin antanut plussan, mutta kone ei sitä antanut vaikka kahdesti yritin.

• bessie* kirjoitti:

Oletkos Saimander ihan varma, että juuri sinun viestisi takia ketju hävisi? Onnistuinhan minäkin kirjoittamaan viestin vielä sinun jälkeesi, omasta mielestäni asiallisen, mutta kun suunnilleen suoraa ajatusta tapaan kirjoittaa, niin varmaankin vähän höttöisen. Minä puolestani en kehunut Soinia, en kyllä kovin pahasti moittinutkaan.

Siitä sinun viestistäsi haluaisin vähän keskustella kanssasi. Kirjoitit Soinin olevan mielestäsi aivan liian rehellinen presidentiksi. Tulitko aivan loppuun asti ajatelleeksi mitä sanoit?
        Luulen kyllä ymmärtäväni mitä tarkoitit, mutta selvennä nyt kumminkin.

Beesie:

Hätiköity oli minunkin viestini, ja saatoin käyttää myös vääriä sanoja. Sanoin rehellinen kun olisi pitänyt sanoa ehdoton tai suvaitsematon. Soinia syytetään vastuun pakoilemisesta kun ei mennyt hallitukseen. Ei mennyt, koska ei voinut tinkiä vaalilupauksistaan. Eihän sellainen asenne poliitikolle sovi, saati presidentille, vaan pitää osata kääntää takkinsa tuulen mukaan. Myöskään uskontoa ei pidä sotkea politiikkaan, vaan demokratia ja teokratia on pidettävä tiukasti erillään.

Muutoin olen lähes kaikessa kanssasi samaa mieltä.

• demeter kirjoitti:

Saimander

Ai taas on poistunut viestejä? Minullekin tuttua. Pariin ketjuun olen kirjoittanut mielestäni asiallisen kommentin presidenttiehdokkaista. Sen jälkeen poistuivat koko ketjut. Samoin poistui uskontoketju, johon osallistuin. Yritän olla ottamatta asiaa henkilökohtaisesti, mutta totta kai poistot vaikuttavat kirjoitusaktiivisuuteen (jota voin kieltämättä vähän hillitäkin).
        Toivottavasti et lakkaa kirjoittamasta saimander. Sinun realistisia ja selkeitä kannanottojasi on ollut ilo lukea. En yleensä anna plussia enkä varsinkaan miinuksia, mutta sinun kirjoituksellesi tuolla rattijuoppo-keskustelussa olisin antanut plussan, mutta kone ei sitä antanut vaikka kahdesti yritin.

Demeter

Samat sanat. Kun jo vuosia on palastalla pyörinyt, vaikkei kovin aktiivisesti, on alkanut tuntea joitakin nimimerkkejä ja myös niistä tykätä. Olet varmasti yksi heistä.
        Kun palstalla käyn, en läheskään kaikkia ketjuja avaa, mutta saatan pysähtyä mieleisen kirjoittajan kohdalle.
        Emmehän poistoista lannistu, vaan kirjoitamme kuten ennenkin. Itsestäni en muuta lupaa, kuin että tulen viestiäsi lukemaan aina kun ne löydän. Mieleeni on jäänyt ketju, jossa puhuimme ortodoksisen kirkon tunnelmallisuudesta tuohuskynttilöineen ynnä muineen. Toistan vielä sen, minkä mainitsemassasi ketjussa sanoin. Liturgiikka on täysin eri asia kuin juopottelu.

Vapaapäivät ovat tältä erää osaltani taas ohi, edessä on parin viikon tiukka duuniputki, mutta palstalla tavataan.

• tiedostaja

Yksi Paavo on työllistänyt chattilaisia ihan kiitettävästi, miten on, joko nämä yhden ehdokkaan kannattajat ovat valmistautuneet pitämään kauniita muistopuheita kahden viikon kuluttua, täyttäähän niilläkin muuten niin köyhiä palstoja.

• Valikoiva viestintä

Onks tästä ketjusta taas raakattu viestejä pois? Ei kiinnosta yksipuoliset ketjut:(

• kun tämä tyttö menee äänestämään kirjoitan kauniin kakkosen. on se ainakin edustava.
        Ei zompie, ei narsistinen sykopaatti tunnevammainen.
        saisi suomikin sen 15min kuuluisuutta maailmanlaajuisesti

• duiöä
        maagikko kirjoitti:

kun tämä tyttö menee äänestämään kirjoitan kauniin kakkosen. on se ainakin edustava.
        Ei zompie, ei narsistinen sykopaatti tunnevammainen.
        saisi suomikin sen 15min kuuluisuutta maailmanlaajuisesti

Samoin minä. Kakkonen ilman muuta.

• duiöä kirjoitti:

Samoin minä. Kakkonen ilman muuta.

Ja tämänkin jatkoksi postittamani viesti on poistettu. Siksi kun oli homokielteinen? Pervoja siis saa ja pitää kehua, vaan ei moittia!

• Näin täällä mennään!
        sitroen kirjoitti:

Ja tämänkin jatkoksi postittamani viesti on poistettu. Siksi kun oli homokielteinen? Pervoja siis saa ja pitää kehua, vaan ei moittia!

KYLLÄ ON OUTOA !

• Peppupresssalle EI
        sitroen kirjoitti:

Kaikki homokielteiset viestini on poistettu. Jokaisella on OIKEUS omaan mielipiteeseen. Miksi pitää sensuroida mielipiteitä näin tärkeän asian yhteydessä kuin tasavallan presidentin valitseminen?

• Paavo suuri

Kannattaneekohan äänestä ollenkaan kun kuuluu olevan samanlaiset vaalit kun Kekkosen aikana että muut ehdokkaat ovat vain näennäisiä ja Väyrynen jo valittu?

• Paha Sale

Niinistöhän se on omahyväisin ja itseriittoisin kaikista näistä,
      aivan kuin katteeton shekki.

• suuruudenhullu

Kuka tahansa muu muttei Väykkä. Kumma että tuollaisia jääriä on vielä ölemassa.

• eeti

Kiva kannattaa häviäjää. Toki Väyrynen taitaa kansantanhuja, mutta Niinistö lie jo ihan ennakkopressa?
        En jaa kokoomuksen aatteita, mutta presidenttihän laittaa puoluekorttinsa roskiin.

Muki ja maki, yhtä tärkeät. :))

Kaikkea kansan tollo, karvainen käsi maksaakin. :))

Toivon voimaa vaalitilluisuuteen.

• Vaiko pölkkyparilla, hyvää yötä meen maate ; )

• saulin synnit

Äläs nyt innostu, tarkoitus oli kysellä mitä muuta Saulin oletetaan tehneen? Laitoskunnossa voidaan olla mutta kun töihin vaan käskevät menemään vaikka ikääkin alkaa jo olla.

• Vastuullinen mies

Miksi ei valittaisi älykkäintä ja asiantuntevaa ehdokasta? MTV3:n haastattelussa toimittaja oli hätää kärsimässä, kun tentittävä osoitti, että toimitaja odotti päätöksiä, jotka oli jo tehty. Ylen tentissä tämä sama ehdokas ei osannut vastata professorin kysymykseen maailmankaikkeuden iästä. Minusta professori oli erehtynyt tentin tarkoituksesta. Kysymys ei ollut tavallisesta tietokilpailusta, vaan tentistä, jossa selvitetään ehdokkaan pätevyyttä virkaan. Vaikka ehdokas ei osannut sanoa maailmankaikkeuden ikää, niin se tuskin vaikuttaa hänen kykyynsää hoitaa presidentin virkaa. Kaikissa haastatteluissa Sari Essayah on osoittautunut tosi älykkääksi ja hyvin asiantuntevaksi poliitikoksi. Lisäksi hänellää on terveet elämäntavat ja hyvä moraali. Kun häntä äänestää niin ei tarvitse katua!

Maailmankaikkeuden synnyn teorioiden selvittäminen ja vertailu ei kuulu Suomen presidentin toimenkuvaan :)

Kaikkien kannattaisi tutustua Sari Essayahiin seuraavien linkkien välityksellä:

www.essayah2012.fi

www.youtube.comwatch?v=xSEcz2Ho7M8

http://areena.yle.fi/video/1325102147541

www.seinajoensanomat.fi/artikkeli/84679-sari-essayah-johtaisi-suomea-kohti-suvaitsevaista-lahimmaisyhteiskuntaa

www.ulkopolitiikka.fi/article/905/sari_essayah_venaja_yhteistyo_on_ykkonen

www.essayah.fi/blogi.html

http://live.hs.fi/Event/Presidentti-chatissa_Sari_Essayah?Page=0

www.youtube.com/watch?v=vqFcMXuugw

www.mtv3nettitv.fi/progId=99911

http://files.kotisivukone.com/essayah.kotisivukone.com/ilkka_5_1.pdf

www.katsomo.fi/?progId=102959

http://areena.yle.fi/video/1326093805420

www.hameensanomat.fi/?article=174308

www.iltalehti.fi/uutiset/2011120914918102_uu.shtml

• Vastuullinen mies
        #7 kirjoitti:

Maailmankaikkeuden synnyn teorioiden selvittäminen ja vertailu ei kuulu Suomen presidentin toimenkuvaan :)

Kaikkien kannattaisi tutustua Sari Essayahiin seuraavien linkkien välityksellä:

www.essayah2012.fi

www.youtube.comwatch?v=xSEcz2Ho7M8

http://areena.yle.fi/video/1325102147541

www.seinajoensanomat.fi/artikkeli/84679-sari-essayah-johtaisi-suomea-kohti-suvaitsevaista-lahimmaisyhteiskuntaa

www.ulkopolitiikka.fi/article/905/sari_essayah_venaja_yhteistyo_on_ykkonen

www.essayah.fi/blogi.html

http://live.hs.fi/Event/Presidentti-chatissa_Sari_Essayah?Page=0

www.youtube.com/watch?v=vqFcMXuugw

www.mtv3nettitv.fi/progId=99911

http://files.kotisivukone.com/essayah.kotisivukone.com/ilkka_5_1.pdf

www.katsomo.fi/?progId=102959

http://areena.yle.fi/video/1326093805420

www.hameensanomat.fi/?article=174308

www.iltalehti.fi/uutiset/2011120914918102_uu.shtml

Olipa nasevasti sanottu. Ei totisesti kuulu presidentin toimenkuvaan tähtitieteeseen kuuluvat asiat!

• Wäyrynen.-

On täältä ainakin äänensä saanu,nyt vain odotellaan..Kaikki ihmiset jotka minä tunnen äänestää Wäykkyä.

• Wäyrynen ajattelee itse

Wäyrynen on ainoa ehdokkaista joka ajattelee itse ja esittelee pohdintoja, vaihtoehtoja, näkökulmia. Muut töksäyttelee yhden opetellun juttunsa ja he on hiinä. Niinistö on ihan kamala. Hän ei saa oikein sanotuksi sitä yhtäkään.

Ketjusta on poistettu 13 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. 560
      9197
    2. 24h Kirppis

Olen muuttamassa paikkakunnalle ja mietin olisiko tälläiselle liikkeelle tarvetta alueella?
      Jämsä
      13
      2295
    3. Suomessa eletään liian pitkään

"Ihmisten on kuoltava" Asiantuntija varoittaa: Suomi ei ole valmis siihen, että niin moni elää pitkään: ”Kaiken täytyy
      Maailman menoa
      180
      1450
    4. Kerotakaa joensuun kontiolahden paiholan laitoksesta jotain

Mun kaveri joutuu paiholan laitokseen nyt lähi aikoina niin voisko ihmiset kertoa minkälaista siellä on tarinoita jne ja
      Joensuu
      19
      1189
    5. Näyttääkö kaivattusi

Miten hyvältä ❤️
      Ikävä
      71
      930
    6. Sun ulkonäkö on

Kyllä viehättävä. Kauniit piirteet. Todella sievät. Ja olemus on ihana. Olet tehnyt vaikutuksen.
      Ikävä
      41
      867
    7. Oletko koskaan

Tavannut/tuntenut ihmistä, jonka kanssa vuosisadan rakkaustarina olisi ollut mahdollinen, mutta joku este tuli väliin?
      Sinkut
      72
      784
    8. Olen niin haaveillut

Sinusta. Ollut hullun rakastunut. Ajatellut kaikkea mitä yhdessä voisimme tehdä. Mutta ei ei yhtään mitään. Usko vaan lo
      Ikävä
      57
      782
    9. En voi ottaa

Jos ikinä aiot ottaa yhteyttä, niin tee se nyt. On aika, kun todella todella tarvitsisin sinua. Naiselle.
      Ikävä
      40
      711
    10. Tuo yksi tampio vielä ilmeisesti kuvittelee

Että joku itkee peräänsä täällä vinkuen jotain utopistista kadonnutta rakkauttaan kaksoisliekit silmissä leiskuen. Pyhä
      Ikävä
      75
      632
    Aihe