Näin joku yö sitten unta, olin jossain talon huoneessa jossa oli mustia kissoja. Niitä oli niin paljon, että lattiaa ei juuri näkynyt. Ne vain kävelivät ympäriinsä, en tuntenut oloani uhatuksi. Mitä nämä kissat unessa voivat tarkoittaa? Minulla ilmeisesti oli itselläni kaksi mustaa kissaa, toinen oli joutunut pahvilaatikkoon/pussiin tai johonkin sellaiseen ja muistan unessa huutaneeni, että en halua että sille tehdään mitään pahaa.
En ole kissaihmisiä, joten ihmettelen että mitä tämä uni tarkoittaa? Jos joku osaa avata..
Mustia kissoja unessa???
5
534
Vastaukset
Kissa on seireenimäisen naisellisuuden symboli. Jos olisin nainen ja näkisin aloituksen unen, pohtisin oman naisellisuuteni/naisellisen käytökseni merkitystä ja motiiveja omassa elämässäni.
- Amon
Onko seksuaalisuuteesi uudenlaisessa vireessä ja aktiivivaiheessa? Kissat voivat kertoa vahvasta eroottisuudesta.
- ap.
Kiitos vastauksista! :)
Olen eronnut, seksiä ei ole ollut hetkeen eikä ole uutta kumppaniakaan. Joten en ymmärrä..
Pitäisikö sitten kiinnittää huomiota omaan naiselliseen olemukseen? Olla kenties vielä naisellisempi vai olisiko sellainen muutos tapahtumassa?
Näen nykyään paljon unia, laidasta laitaan. Minulle eräs ennustaja myös sanoi että unissani tapahtuu kaikenlaista laidasta laitaan, kiinnitä huomiota uniisi.
- pieni rääpäle
Ikivanha astrologinen selitys sanoo, että mustasta kissasta uneksiminen tietää poikkeuksetta sairautta
- Amon
Ehkäpä kissat kertovat juuri siitä, että joudut väkisin tukahduttamaan seksitarpeesi. Voisi olla aika tehdä asialle jotain, ehkä viritellä jotain romanssia tai muuten vaan hakea hoivaa itsellesi, jos ei muuten niin mennä vaikka kosmetologille tai kokovartalohierontaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874148Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella283087No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452330- 351338
- 10919
- 133901
- 6894
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12832Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124776- 11760