Onko kellään täällä tällä hetkellä toivoton ja kurja olo?
Löytyykö?
Ei hyvä näin
11
191
Vastaukset
- kyllä se ohi menee
Ei toivoton, mutta kurja.
- No löytyy,
yks täällä ainaki
- ....
ei kurja eikä toivoton ...näillä mennään etiäppäin...
- ++++
on todellakin.
- s....
++++ kirjoitti:
on todellakin.
ei ole nyt, joskus tulee ihan kuin pilkattu olo?
- tietty---
s.... kirjoitti:
ei ole nyt, joskus tulee ihan kuin pilkattu olo?
siitä sä syyttää ihan vaan ittees ja tekstejäs, joten kaada itelles vaan
- iloinen nyt
Tapasin hänet tänään, oman "näköisen" ja kuin minulle "tehdyn" hän on mun!
- ap
Sehän on mukava että edes jollakin menee noin hyvin :)
- ei ole toivoa
On toivoton ja kurja olo. En mä ketään kaipaa vaan elämä on taas kerran näyttänyt sen synkimmän puolensa mulle. Mietin vain että mitä pahaa olen joskus tehnyt, kun kaikki viedään mun elämästä, eikö murheet ja surut ikinä lopu. On pakko jaksaa vaikka ei jaksaisikaan =(
- Kumpaakin.. :/
Ja sellaista tuntuu muutoinkin olevan vähän joka nurkalla tavattavissa.. Olisiko tämä vuodenaika?
Ei kai auta muu, kuin koittaa parannella kolhujaan, ja ladata akkujaan.. - Se on
pysyvä olotila, ollut ihan lapsesta asti. Välillä valo vähän pilkahtelee, mutta sammuu kylläkin nopeasti, kai siksi ettei siihen vaan ehtisi kyllästyä!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1389808
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h1485383Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p393982Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv1313595Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska352654Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1191906Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..
...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam3591572Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?981567Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?
Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?731418Jos oikeasti haluat vielä
Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚1311376