mutta mä olen tässä heikko; yksi katse ja taas sitä mennään.
Mitä sä luulet tekeväsi? Miksi?? Mä en enää tosiaankaan uskonut "tarttuvani syöttiin", mutta niin vaan taas kävi. Niin kauan kuin sua näen, palaan näemmä jossittelemaan. Mä jotenkin vaan menen aika sekaisin susta.
Välillä lähes unohdan sut, elän elämääni,
31
626
Vastaukset
- blue.
Usko mua, et todella ole ainoa.
- ......------........
Koska hänet näit
- ........--------....
Itse näin jotain "ruskeaa"tummalla tänään ja tykkään:) Hänkin tykkää minusta, huomasin jotain, suuria tunteita, jännitystä, pientä punastelua :)
- .....-------......
En minä leiki !! Olen tosissani hitto vieköön, sinä olet nätti ja niin "minun näköinen" ja sinulla on oikeita tunteita, etkä ole minkään muun perässä.
- -yks palstailija-
.....-------...... kirjoitti:
En minä leiki !! Olen tosissani hitto vieköön, sinä olet nätti ja niin "minun näköinen" ja sinulla on oikeita tunteita, etkä ole minkään muun perässä.
täällä kaikki on vähän leikkimistä, mutta en minä sinua syytä, vaan itseäni...
- itseäsi ?
-yks palstailija- kirjoitti:
täällä kaikki on vähän leikkimistä, mutta en minä sinua syytä, vaan itseäni...
Mitä... ?
- brown
Hmmpph, en nyt ihan niin sekaisin sentään ole, että oikeasti luulisin sun olevan Hän, heh, mutta kerros nyt kuitenkin jotakin... vähän enemmän.
- enemmän kerron
brown kirjoitti:
Hmmpph, en nyt ihan niin sekaisin sentään ole, että oikeasti luulisin sun olevan Hän, heh, mutta kerros nyt kuitenkin jotakin... vähän enemmän.
maksoin jostain yli kolmekymppiä, jostain liemestä.... vai maksoinko?
- vieläkin enemmän
enemmän kerron kirjoitti:
maksoin jostain yli kolmekymppiä, jostain liemestä.... vai maksoinko?
olemme katsoneet toisiamme monesti, sinä siellä ikkunan takana.
- lisää vieläkin
vieläkin enemmän kirjoitti:
olemme katsoneet toisiamme monesti, sinä siellä ikkunan takana.
vai joko uskot minua? Kerro nyt oletko hän.Olemme katselleet toisiamme jo kesästä asti, jos olet hän.
- blonde&darkbrown
Niin kun mä olen ihastunut sinuun!
- hip hip
Jos haluaa oikeasti haluut suhteen toisen kanssa niin pitää myös yrittää nähdä vaivaa.
- ei aina niinkään
mulle riittää pelkkä Rakkauskin häneltä jaksan sillä pari vuotta eteenpäin :)))))
- hui hui pelottaa
Joo ja noissa katseissa on eroja.Joskus toinen ei tunne yhtään mitään vaikka katsookin pitkään mutta jotkut katseet-.....ei jää epäselvyyttä!!!!!?!!!!!!!! vai jääkö???
- alkuperäinen brown
Kun se sen kävelytyylikin sykähdyttää sydämessäni, kaikki hänessä. Eleet, ilmeiden vivahteet, hänen tapansa tehdä jotkut tietyt asiat omalla tavallaan. Niin rakasta se kaikki ja sen haluaisin hänelle ääneen sanoa! Ne kädet, älykkäät silmät, kasvot. Minä haluaisin saada hänet nauramaan, puhumaan kanssani tunteja ja voisin sitä vaan kuunnella ja kuunnella. Ikävä raastaa sydämeni ihan riekaleiksi ja myös tämä ihan hyvästä syystäkin itseni sättiminen! :(
Kun ei tätä oikein haalista aikakaan, tiukka järkeily, monien asioihin vaikuttavien asioiden ajattelu ja kun sitä ajattelee olevansa ihan tyytyväinen ja asiathan ovat ihan hyvin... Mutta siinä hän taas on, järkyttää elämääni. Rakastan sua, etkö näe. SUA! Ja kyllä käytän tuota sanaa, niin täysin hullua kuin se onkin tällä tasolla. Mutta enemmän ja syvempää tämä on kuin mikään kokemani pelkkä ihastus. Niin olen unohdusta halunnut, toivonut tunteen haalistuvan. Ja sitten en ole halunnut, olen halunnut, en ole halunnut. En ole halunnut häntä unohtaa. Rakastan hänen tapaansa olla olemassa.- Wonderingwanderingjflt
No mitä sinä aiot tehdä tälle ihmiselle? Aika voimakasta tekstiä, kun et tunne häntä hyvin ainakaan tekstisi perusteella.
- 10+8
Milloin olet tavannut hänet viimeksi?
- eiymmärräei
Miksi haluaisit unohtaa, mikset iske kiinni kuin sika limppuun :D
- ikiinä.
En haluu rakastua ,kuulostaa kauhialta :/
- Unessa vaan?!
Kirjoitat niin, että taidan uskoa että tunteesi ovat aitoja ja syviä. Ihanaa iltaa sinulle!
- varausnro
oletko BROWN n vai m? Voi kun tämä olisi minulle. Sietämätön ikävä erästä. Näetkö häntä usein?
- tuttu biisi?;)))
- Lxtöäkguyi
Aika jännä assosiaatio;-)
- anna anteeks,
en voinu olla linkittämättä tätä biisiä.:))
- epätoivoinenressukka
anna anteeks, kirjoitti:
Pitää kaikkea tyhmää yrittää :/
- KikeT
anna anteeks, kirjoitti:
Taidat olla aika pelottava ihminen? Oletko edes ihastunut johonkuhun?
- mahoton vonkale
Millasta syöttiä käytät. Rapalan viehettä? Perhostatko vai uisteletko?
- Jokukukalieeksyitäjikfy
Tummat ja intensiiviset silmät, ja anteeksi, hyvin istuvat housut ;-)
- ..
Jokukukalieeksyitäjikfy kirjoitti:
;-)
- istuu, hyvin istuu
Jokukukalieeksyitäjikfy kirjoitti:
On Todella kauniit housut ; )
- Ikävissäänjoo
.. kirjoitti:
;-)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"
Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä2464041Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen
Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.1272333Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä
Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575822006- 1411481
Hotelli kainuu
Mietityttää, hotelli Kainuussa, se, että asiakkaat voivat valita ketä saa olla ja ketä ei, Illan aikana asiakkaina!37950Seuraavakin hallitus joutuu leikkaamaan
Sitähän tämä hallitus nyt höpöttää, kun itse on ajanut tilanteen katastrofaaliseksi. Orpon hallitus lähti suurin puhein128949- 77939
Ovatko vastasyntyneet vauvat syntisiä?
Se ihmisten keksimä järjetön perisynti, jos ovat!331860Pitäis vaan lopettaa
Sinun kanssa yhteydenpito. Alkaa vaan haluamaan enemmän ja tuskin lopulta mikään kohtaisi. Ja ikävä vaan kasvaa ja lähei8857J. Rinta-Joupilla jättimäinen veropetosvyyhti
Seinäjoen keskustan kiinteismiljonäärit olleet jo pitkään ahtaalla ja liittykö J. Rinta-Jouppikin rintamaan? https://yl62780