Miten ja millä sanoin haluaisitte ihastelunne kohteen ottavan teihin yhteyttä?
Te ihastuneet, kertokaa!
16
536
Vastaukset
- 5*<3
Samapa tuo kunhan ottais...
- ........
Ihan sama, kun ottaisi. Kysyisi hän mitä tahansa, vastaukseni olisi KYLLÄ!
- rett5e
Ihan sama miten. Pääasia, että ottaisi yhteyttä. Tulisi vaikka yllättäen parvekkeen alle huutamaan mun nimeä!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
- Hän on aina 1
Sanoilla ei niin väliä kunhan sanoisi edes jotakin ja puhuisi.
Ihan millä vaan kunhan se olisi oikeassa elämässä oleva yhteys. - 3+18
jos vaikka vähän selkeämmin flirttaisi ja antaisi merkkejä kiinnostuksesta. pitkiä katseita, lupaavia kosketuksia, hymyä...
- joskus ihastunut
Muhun ei kukaan halua ottaa minkäänlaisia yhteyksiä. Ei sellasta miestä ole olemassakaan joka muhun ihastuisi ;)
- tuituioh
puristai pepasta
- siitä se onni alkaa
Kysyisi treffeille tai jotain tyyliin "aletaanko seurustella?".
- Ihastunut...
Mulle riittäis jos vaikka kysyis kuulumisia ja ilmaisis et haluais vaikka nähdä..
- Seuraava siirto?
Kysyisi mitä teen jonakin tiettynä iltana ja kutsuisi kanssaan elokuviin, syömään, kahville, muutamalle. Ihan mitä vain. Tai kysyisi vain, että nähdäänkö vaikka huomenna tms.
Sisällöllä ei niin kovasti ole merkitystä, lähtisin hänen kanssaan melkein mihin vain, mutta jostain syystä nyt kyllä ujostuttaa ihan hirvittävästi. Olen taantunut murkkuasteelle :D - voi kuutamo!
Kysyis vaikka sinne kuuluisalle "kahville".Ihan luonnossa,tekstarilla,sähköpostilla jne.
Jään odottamaan. ;) - yksivaain
Tyylillä ei väliä, paikalla ei väliä, mutta kunhan se vaan tapahtuisi :)
- Ihaaaastunut!
Ei väliä tavalla mutta kunhan vain olisi tosissaan (:
- hahaa!
tulisi kotiovelleni, ei tarvitsisi sanoa mitään kunhan muna olisi pystyssä minua varten.
- MMMMMM-nainen
s-posti tai txt- viesti ois kiva tapa. Puheluun kun voi olla välillä vaikee vastata!!!
- MMMMMM- nainen
ja ihan vaan jotain positiivista kivaa sanottavaa. JA TUNTEISTA KERTOMINEN, JOS SELLAISIA ON...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 911107
- 125886
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa109868"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten276667- 73633
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait73593Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64562Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54546Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist38510- 72483