Kertoisko joku mullekin tuon k4 centerin tarkoitusperän ja heidän toimintakaavionsa muita yhteisöjä kohtaan.
Vastaukset 7
- K4 CRNTTERI
Kaikille tiedoksi ettei k4 center kuulu ainakaan oikeaan liittoon vaan heidän itse tekaistuun liittoon ainoastaan.Tämä jo luulis valasevan mihin toimintaan hyppää mukaan.Eli mustia vöitä ei ole tiedossakaan heillepäin!
- Johannes
Joo tämä K4 centterin harraste toiminta tuli testattua ja oli huonoin kokemus mitä kamppailuun liittyy Tampereella.Ohjaajat oli tosi huonoja ulos anniltaan ja opetustasoltaan.Että se siitä sitten ja uuteen seuraan menin,kyllä kannatti koska nyt on hyvä taso koulutuksessa.
- c
Taitaa olla Chitaladan porukkaa taas mustamaalaamassa K4 centeriä...
- väärä puu
Jaa a, enpä usko taitaa olla kyse tästä yksinäisestä yrittäjästä, joka on palstojen mukaan vuosia jatkanut tätä samaa kirjoittelua.
- pölyä vintillä
Niin eikös tää yx tampereen idiootti oo saanu tuomioita tuomion perään eri oikeusasteissa. No suvussahan sitä tiettyä vikaa on aika paljonkin. Turussahan on vähän saman tyylinen kaveri ´´vaikuttamassa´´
- Heikki Kivi
Mikähän tasoarvo ja mistä liitosta Ikurin virheellä on ? Itsepäisesti yrittää mitään osaamaton apukoululainen samoja juttuja vuodesta toiseen.
Ketjusta on poistettu 44 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1791762
Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.109923Mitä mieltä olet?
Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo110783En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.58755Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset209674- 133638
- 52601
Viesti jonka haluaisit lähettää...
hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä20590Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus51572- 37556