jälkiehkäisypilleristä....

kortsu meni pojan kaa rikki viikko sitten ja otin seuraavana päivänä jälkiehkäisyn ja nyt tänään tuli menkkamaista veristä vuotoa! (oiket menkat alkais vasta 17 päivän päästä) meinaako tämä etten siis ole varmasti varmasti varmasti raskaana??? eikö vuoto siis merkitse sitä etten ole raskaana koska eikö se meinaa että pilleri tehosi?

kiitso kauheesti jos joku viittii vastata! :)
678
Äänestä

Muut lukivat myös

Vastaukset 6

Vanhimmat

joku jos viittis kertoo jotai ees :( ressaa kauheesti ja tota ikääkään ei oo paljo..

Äänestä
  • harrastele enää niitä aikuisten leikkejä jos et oo valmis kantaan mahdollista seurausta.

    Äänestä

Se on ihan normaali, hyvin yleinen sivuvaikutus se vuoto mitä tulee, lue se pakkauksen ohje! Ei meinaa sitä että pilleri tehosi!!!!

Ja se vuoto EI kerro oletko tullut raskaaksi vai et, sen kertoo raskaustesti jonka teet sitten kun sen voi tehdä, eli n. 19 vrk siitä yhdynnästä jossa se kondomi meni rikki, aiemmin se ei näytä oikein.

Ja tee se testi sitten vaikka kuukautiset alkaisivatkin.

Äänestä

ja ihan ensi töiksesi lopetat stressaamisen!!! monella naisella stressi nimittäin siirtää menkkoja, ja kun menkat on myöhässä stressi lisääntyy.
ja muutoin toimit niinkun "f." olikin laittanut! :)

Äänestä
  • voi kiitos kauheesti molemmille ku neuvoitte! ja joo koitan lopettaa stressaamisen ja nukkua mahollisimman paljo nii pysyy pois mielestä:) testipä sen sit kertoo

    Äänestä

Vuoto on aika yleinen sivuvaikutus, eikä tarkoita sitä, että ei olisi raskaana. Kuukautiset voi myös joko aikaistua tai myöhästyä muutaman päivän. Odottele rauhassa vaan, olet ihan ajoissa kuitenkin jälkiehkäisyn ottanut, joten teho on suurempi.

Äänestä

Kommentoi aloitusta


auttakaa kirjoitti:

kortsu meni pojan kaa rikki viikko sitten ja otin seuraavana päivänä jälkiehkäisyn ja nyt tänään tuli menkkamaista veristä vuotoa! (oiket menkat alkais vasta 17 päivän päästä) meinaako tämä etten siis ole varmasti varmasti varmasti raskaana??? eikö vuoto siis merkitse sitä etten ole raskaana koska eikö se meinaa että pilleri tehosi?

kiitso kauheesti jos joku viittii vastata! :)

Anonyymi
5000

Ilmoita asiaton sisältö

  • Sisältää materiaalia, joka on loukkaavaa, herjaavaa, rasistista, uhkailevaa tai ahdistelevaa.

  • Materiaali sisältää nimiä, yhteystietoja tai muita henkilökohtaisia tietoja. Julkisuuden henkilöistä, julkisissa viroissa toimivista ihmisistä sekä yritysten vastuuhenkilöistä saa keskustella työhön liittyen. Myös yksityiselämään liittyvistä asioista voi keskustella siltä osin, kuin niistä on julkisesti kerrottu.

  • Sisältää lapsille haitallista tai heiltä kiellettyä materiaalia. Seksuaalinen sisältö on sallittua aiheeseen tarkoitetuilla palstoilla, joiden ikäraja on 18 vuotta.

  • Lainvastaista sisältöä voi olla mm. yksityiselämää loukkaavan tiedon levitys, kiihottaminen kansanryhmää vastaan, laiton uhkaaminen, alaikäisiin liittyvä seksuaalinen sisältö/grooming, petokset, identiteettivarkaudet, kunnianloukkaukset ja tekijänoikeusrikkomukset.

  • Sisältö ei liity palstan tai keskusteluketjun aiheeseen.

  • Viesti ei ole suomea tai ruotsia (pl. International Forums), se sisältää mainontaa, se sisältää tekijänoikeuksin suojattua materiaalia, se on massapostitus tai jokin muu syy.

Jaa keskustelu